jacaq Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 no spoko poczytam, myślałem że może to mieć coś wspólnego z głównym tematem postu. A co do moich popychaczy to zaczołem je słyszeć na rozgrzanym silniku.....ewidentnie nie dostaje sie olej....czy trzeba to odrazu rozbebeszać i naprawiać ? Czy jeszcze moge z tym chwile pojeździć ?
gregory Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 to nie popychacze są do wymiany tylko samo regulatory popychaczy to dotyczy większości silników benzynowych Popychacze zaworowe a samo regulatory popychaczy to jedna część, jeden zespół. Nie występuje to oddzielnie. U mnie z rana po zapaleniu silnika pierwsze 3 sekundy popychacze klekoczą dość głośno, po 3 sekundach przestają. Czasem zdarza się po dłuższej trasie jak olej jest przegrzany też sobie poklekują na biegu jałowym. Są 3 główne powody tego: -Zbyt słabe ciśnienie oleju -Nieodpowiedni olej -Popychacze zużyte Nie miałem jednak czasu się tym zainteresować co może przyczyną u mnie. Ostatnio dowiedziałem się, że olej na którym jeżdże 10W40 Mobila półsyntetyk rzecz jasna jest to olej który pod wpływem temperatury słabo zachowuje swoje parametry. Olejem który znacznie lepiej zachowuje swoje parametry po dużym rozgrzaniu jest 5W50 Full Syntetyk. Polecano mi zmiane na właśnie ten. Ale sam nie wiem z pół syntetyka przechodzić na syntetyk. Zawsze istnieje niebezpieczeństwo, że 5W50 który jest żadszym olejem wypłucze nagar który zostawił półsyntetyk, bo 10W40 podobno już jakiś nagar zostawia. Drobiny nagaru mogą pozatykać jakieś kanaliki olejowe i może być big problem z smarowaniem, o czym kierownik może nie wiedzieć. Musze pomyśleć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się