mojeA4 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Zakładam nowy wątek, bo nie mogę znaleźć nic co mi pomoże. Kilka dni temu okazało się, że mam rozładowany akumulator- całkowicie. Okazało się, że oświetlenie wewnątrz auta się nie wyłączyło, jak zawsze, po pewnym czasie i rozładowało baterie zupełnie. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Majstrowałem kiedyś przy oświetleniu podłączyłem lampki ledowe na oświetlenie nóg z przodu i z tyłu, ale zawsze było ok. Całą instalacje pociągnąłem od lampki górnej przy lusterku wstecznym. Może coś zasugerujecie co może być, bo musiałem bezpiecznik wyjąć i brakuje mi tego światełka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 moduł oswietlenia jest w pompce, więc może tam coś być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexatus Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Wszystkie drzwi/klapy się zamykają (czujniki działają)? Jeśli samochód "wie", że wszytko zamknięte, to szukać przyczyny w pompce, jak kolega powyżej napisał. Pozdr. G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 U mnie mikrowłącznik w zamku drzwi zapewniał taką rozrywkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeA4 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Dzięki za odpowiedzi. Mikrowlacznik mi nie działa od pasażera obok od samego początku, a poza tym jednym wszystko było ok. Na drzwi pasazera nie reagowalo oswietlenie nigdy. Gdzie ta pompka? Pod siedzeniem kierowcy? W weekend bym zajrzał. A czy muszę odlaczac aku zanim odłącze pompke czy nie jest to konieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 pompka jest w bagazniku po prwcej stronie w tylnym rogu pod tapicerką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeA4 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 ok wiem już, dzięki bardzo a co do aku, mogę pompkę wyjąć bez odpinania akumulatora? I potem podpiąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 tak. tylko przy montazu najpierw wpina się przewody(kostki) od sterowania a później od zasilania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeA4 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 no to dzięki za info, w weekend wyjmę i pogrzebie, dam znać ---------- Post dopisany 02-06-2012 at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2012 at 21:52 ---------- Koledzy zanim odepnę pompkę podpowiedzcie, co mam odpiąć pierwsze i gdzie szukać przyczyny jak już ją rozbiorę. Co to są za dwa wężyki czarne? Z oględzin nie zauważyłem nic niepokojącego jest sucho poza tym ta pompka jest w jakiejś gąbce ochronnej. A tak poza tą pompką, gdzie ewentualnie szukać... i czy w ogóle szukać, czy lepiej do elektryka oddać??? Proszę Was o odpowiedź, bo jutro jeszcze mam cały dzień. Tu zamieszczam fotki <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> ---------- Post dopisany 03-06-2012 at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2012 at 20:28 ---------- podpowiedzcie Koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 witam a ja mam pytanie odnośnie mikrostyków wczoraj wymieniałem je od strony pasażera i zadziwiła mnie jedna rzecz do kostki od tych mikrostyków jest doprowadzonych 5 przewodów a wykorzystywane są 3 i moje pytanie jest takie czy ktoś się orientuje do czego są te dwa pozostałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpyAmericano Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 witam a ja mam pytanie odnośnie mikrostyków wczoraj wymieniałem je od strony pasażera i zadziwiła mnie jedna rzecz do kostki od tych mikrostyków jest doprowadzonych 5 przewodów a wykorzystywane są 3 i moje pytanie jest takie czy ktoś się orientuje do czego są te dwa pozostałe Szczerze mówiąc nie wiem po co są dodatkowe 2 styki, ale czytałem już gdzies o tym i też goście sie zastanawiali, ale nie doszli do żadnych konkretnych wniosków. Ja mam coś nie tak w drzwiach kierowcy, bo często po zamknięciu drzwi nadal świeci mi podświetlenie nóg pod kierownicą. Wiesz może jaki numer (model) ma ten mikrostyk? Chętnie bym kupił nowy i wymienił bo w nocy mnie to drażni troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuthebest Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Post bardzo mi pomógł miałem podobny problem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 pełno jest tego na allegro np Mikrostyk Zamka VW Audi Seat Skoda VAG HERMETYCZNY (2386466505) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeA4 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 a mi ktoś pomoże??? chce wiedzieć co jest do czego zanim odepnę pompkę będę wdzięczny ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 a mi ktoś pomoże??? chce wiedzieć co jest do czego zanim odepnę pompkębędę wdzięczny ;-) powiedz może jaki masz problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeA4 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 napisałem w pierwszym poście; nigdy nie miałem tego problemu aż ostatnio poszedłem do auta i okazało się, że mam padnięty aku. Kablami odpaliłem i zauważyłem, że lampki mi nie gasną wewnątrz auta i to one rozładowały akumulator. Wyżej są zdjęcia pompki. Co to są za dwie czarne wężyki, i które wtyczki najpierw odpiąć i co mogło paść w niej, co szukać... i wtedy się za to wezmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 no te dwa czarne wężyki idą do siłowników w drzwiach i są od otwierania i zamykania drzwi a co do rozpięcia wtyczek to ja bym zrobił tak odpiął najpierw zasilanie a później dwie pozostałe z tego co się orientuje to w starszych modelach lubiły robić się zimne luty na płycie od pompki ale na samym początku należało by sprawdzić czy wszystkie krańcówki w drzwiach działają bo najprędzej one mogą być przyczyną nie gasnącego oświetlenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeA4 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Jedna krańcówka nie działała odkąd mam auto, ale nigdy nie było to powodem takiego błedu. Po prostu nie reagowało nic na otwarcie tych drzwi (światło ani się nie zapalało, ani nie gasło) to z zimnymi lutami nic sam nie zrobię (nie mam lutownicy nawet), choć sprawdzę o co tam chodzi dziękować za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się