Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oświetlenie wnętrza nie gaśnie


mojeA4

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam nowy wątek, bo nie mogę znaleźć nic co mi pomoże.

Kilka dni temu okazało się, że mam rozładowany akumulator- całkowicie. Okazało się, że oświetlenie wewnątrz auta się nie wyłączyło, jak zawsze, po pewnym czasie i rozładowało baterie zupełnie. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Majstrowałem kiedyś przy oświetleniu podłączyłem lampki ledowe na oświetlenie nóg z przodu i z tyłu, ale zawsze było ok. Całą instalacje pociągnąłem od lampki górnej przy lusterku wstecznym. Może coś zasugerujecie co może być, bo musiałem bezpiecznik wyjąć i brakuje mi tego światełka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Mikrowlacznik mi nie działa od pasażera obok od samego początku, a poza tym jednym wszystko było ok. Na drzwi pasazera nie reagowalo oswietlenie nigdy. Gdzie ta pompka? Pod siedzeniem kierowcy? W weekend bym zajrzał. A czy muszę odlaczac aku zanim odłącze pompke czy nie jest to konieczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wiem już, dzięki bardzo

a co do aku, mogę pompkę wyjąć bez odpinania akumulatora? I potem podpiąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. tylko przy montazu najpierw wpina się przewody(kostki) od sterowania a później od zasilania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dzięki za info, w weekend wyjmę i pogrzebie, dam znać

---------- Post dopisany 02-06-2012 at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2012 at 21:52 ----------

Koledzy zanim odepnę pompkę podpowiedzcie, co mam odpiąć pierwsze i gdzie szukać przyczyny jak już ją rozbiorę. Co to są za dwa wężyki czarne?

Z oględzin nie zauważyłem nic niepokojącego jest sucho poza tym ta pompka jest w jakiejś gąbce ochronnej. A tak poza tą pompką, gdzie ewentualnie szukać... i czy w ogóle szukać, czy lepiej do elektryka oddać???

Proszę Was o odpowiedź, bo jutro jeszcze mam cały dzień.

Tu zamieszczam fotki

auto_098.jpg

<br /><br />

auto_099.jpg

<br /><br />

auto_097.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany 03-06-2012 at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2012 at 20:28 ----------

podpowiedzcie Koledzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a ja mam pytanie odnośnie mikrostyków wczoraj wymieniałem je od strony pasażera i zadziwiła mnie jedna rzecz do kostki od tych mikrostyków jest doprowadzonych 5 przewodów a wykorzystywane są 3 i moje pytanie jest takie czy ktoś się orientuje do czego są te dwa pozostałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a ja mam pytanie odnośnie mikrostyków wczoraj wymieniałem je od strony pasażera i zadziwiła mnie jedna rzecz do kostki od tych mikrostyków jest doprowadzonych 5 przewodów a wykorzystywane są 3 i moje pytanie jest takie czy ktoś się orientuje do czego są te dwa pozostałe

Szczerze mówiąc nie wiem po co są dodatkowe 2 styki, ale czytałem już gdzies o tym i też goście sie zastanawiali, ale nie doszli do żadnych konkretnych wniosków. Ja mam coś nie tak w drzwiach kierowcy, bo często po zamknięciu drzwi nadal świeci mi podświetlenie nóg pod kierownicą. Wiesz może jaki numer (model) ma ten mikrostyk? Chętnie bym kupił nowy i wymienił bo w nocy mnie to drażni troche :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem w pierwszym poście;

nigdy nie miałem tego problemu aż ostatnio poszedłem do auta i okazało się, że mam padnięty aku. Kablami odpaliłem i zauważyłem, że lampki mi nie gasną wewnątrz auta i to one rozładowały akumulator. Wyżej są zdjęcia pompki. Co to są za dwie czarne wężyki, i które wtyczki najpierw odpiąć i co mogło paść w niej, co szukać...

i wtedy się za to wezmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no te dwa czarne wężyki idą do siłowników w drzwiach i są od otwierania i zamykania drzwi

a co do rozpięcia wtyczek to ja bym zrobił tak odpiął najpierw zasilanie a później dwie pozostałe z tego co się orientuje to w starszych modelach lubiły robić się zimne luty na płycie od pompki

ale na samym początku należało by sprawdzić czy wszystkie krańcówki w drzwiach działają bo najprędzej one mogą być przyczyną nie gasnącego oświetlenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna krańcówka nie działała odkąd mam auto, ale nigdy nie było to powodem takiego błedu. Po prostu nie reagowało nic na otwarcie tych drzwi (światło ani się nie zapalało, ani nie gasło)

to z zimnymi lutami nic sam nie zrobię (nie mam lutownicy nawet), choć sprawdzę o co tam chodzi

dziękować za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...