prywo Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Dosyć dawno mnie tu nie było i kilka aut w między czasie się przewinęło Accord CB7 sedan 2.2i z 90 roku, Accord coupe 3,0 V6 CG2 z 2000 roku i na chwilę obecną jest BMW E39 523i Touring z 98 roku (oczywiście Audi A4 B5 1.6 sedan z 98 roku jest ze mną cały czas ) poniżej opis po rozkodowaniu VINu BMW e39 523i Touring Kod typu DH31 Typ 523I (EUR) Typoszereg E E39 (2) Seria 5 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M52 Pojemność skokowa 2.50 Moc 125 kw Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor BIARRITZBLAU METALLIC (363) Tapicerka STOFF RATTAN/ANTHRAZIT SPORTSIZE (D4AT) Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz. S288A LT/ALY WHEELS Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29 S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem P628A COMMUNICATION PACKAGE Pakiet komunikacji S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod. S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kier. sport. wielofunk. Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S773A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S260A SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów Information Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni S540A CRUISE CONTROL Tempomat S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS na zimę oryginalne alu felgi Mpakiet 16" 225/55/16 z oponami Conti, na lato 17" alu Mpakiet z oponami Conti 225/45/17 przód i tył TOYO 235/45/17 zmienione po kupnie: Przednie klosze na biały kierunek tylne lampy na takie z białym białym kierunkiem oem BMW halogeny cleary żarniki D2S o barwie 5000K wleciały alu ramki na zegary wymieniony kaseciak BMW buisness na taki sam model ale CD wydech OEM BMW z końcówką Ulter przyciemnione tylne szyby (bo przednie musiałem zrywać) a w garażu leżą i czekają na dopasowanie i polakierowanie: daszek tylnej szyby dokładka przedniego zderzaka Sport pakiet oraz do zamontowania Ringi CCFL Relingi dachowe w dalszych planach: gleba (najlepiej gwint) felgi R.O.D. lub BBSy koniecznie z rantem 18" kilka poglądowych fotek
Gość -makaveli- Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 fajny Bumer nie myślałeś o ringach SMD ?? bo CCFL mają te lipne przetwornice i słabiej świecą silniczek na tą bude idealny
prywo Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2012 polowałem na 2.8 ale coś zadbanego jest baaardzo ciężko wyszukać. Na początku szukałem A6 2.7 bi turbo kombiaka, ale też nie mogłem nic ciekawego dorwać, zanim znalazłem interesujący mnie egzemplarz przejechałem ponad 2000 km, byłem w Radomiu, Białej Podlaskiej, Gdańsku aż w końcu swoją znalazłem w Toruniu (pomijam już kilkanaście wypraw w rejonie Mazowieckiego) teraz mam taki troszkę niedosyt i nie wiem czy nie kupiłbym V8 najchętniej 540 tu już jest fun najchętniej w manualu, a już szczytem by była E38 740 po lifcie, ale nic nie stoi na przeszkodzie zawsze może jeszcze być. Jeśli chodzi o CCFL to już takie mam, świecą nawet spoko, ale po krótkim używaniu na poprzednich kloszach zauważyłem że już coś zaczyna się dziać z przetwornicami bo np. jeden ring się dłużej nagrzewa. i fotka CCFL na starym kloszu
Gość -makaveli- Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 no tylko że V8 to już kwestia stanu vanosów bo koszty są ogromne ja się niedługo zabieram za to i wychodzi 2x1650zł za vanosy + uszczelki i robocizna 1800zł (jeszcze do niedawna vanos był po 3500zł za sztuke)
prywo Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 koszty spore , ale przyjemność z jazdy ogromna
Reggi Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Fajnie, że ma serducho a nie plackowatą kierownicę
Gość -makaveli- Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 koszty spore , ale przyjemność z jazdy ogromna no V8 to najlepsze co motoryzacja Nam dała dźwięk i moc !!!!!! coś mi się wydaje że jak dasz dokładkę pod zderzak to progi będą lipnie wyglądać
prywo Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 z tą dokładką chyba nie będzie tak źle co prawda fotka sedana ale obraz jest http://img246.imageshack.us/img246/8004/cweb10og8.jpg
Gość -makaveli- Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 trochę widać że progi są nieco "skurczone" względem dokładki zderzaka
prywo Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 no i dokładka polakierowana i założona na sztukę by zobaczyć jak wyszło, dopasowanie jest idealne i kolor też wyszedł ładnie, teraz tylko trzeba znów wygospodarować czas i zamontować na stałe. ---------- Post dopisany 27-02-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 13:24 ---------- Temat można zamknąć, BMW ustąpiło miejsca Hondzie Accord Type-R, a A4 trzyma się dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się