Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wahacze Lemfordera do twardego gwintu??


matyss___

Rekomendowane odpowiedzi

witam...przymierzam sie do wymienienia całego zawieszenia z przodu auta i teraz moje pytanie::

jakie kupic?? Lemfordera czy jakies tańsze??Lemfordera moge mieć za 1470zł komplet nówki

ale...mam w aucie gwint K&W i mam sporo w dół(1cm do nadkoli) i auto jest twarde jak taczka ..i zastanawiam sie czy jak kupie jakies tańsze wachacze to : czy one mi sie nie połamia???

a moze macie jakas propozycje co do firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj tylko Lema, zagadaj do Tom77, może ma taniej a nawet jak nie to przynajmniej ma z pewnego źródła bo na allegro pełno podróbek. Jak masz gwint to nawet się nie zastanawiaj tylko kupuj Lema, pamiętaj o prawidłowym montażu aby poskręcać na opuszczonym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas mysle nad tym zestawem tylko chciałem sie upewnic....jeszcze jakies opinie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z innej beczki to za cenne zestawu lema masz 3 zestawy np Krafta, ja na kraftach zrobilem 20tyś i górne wahacze do wymiany. W cale nie jest powiedziane że na lemach zrobisz dużo więcej. Ogólnie zależy od portfela ja np bym sie bał dac 1500 za wahacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm: jak masz Lema z napisem Kraft to tak zrobisz, ogólnie ta firma to jedno wielkie gówno, na ori Lemach zapominasz o zawieszeniu przez lekko 100tk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krafty to nawet pekaja przy miekkim zawieszeniu wiec odpada...ten Lem najlepszy z tego by wychodziło...kupic raz a pożadne i po sprawie....u mnie mało dziur wiec powinno służyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm: jak masz Lema z napisem Kraft to tak zrobisz, ogólnie ta firma to jedno wielkie gówno, na ori Lemach zapominasz o zawieszeniu przez lekko 100tk

Trochę przesądziłęs

:decayed::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie przesadziłem, zapytaj się Gregora, jakiś czas temu miał ponad 80tk nalatane i cisza na 18" i gwincie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak zawsze do auta kupuje rzeczy z górnej pólki a najlepiej te montowane na pierwszy raz w fabrykach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jest mnóstwo podróbek, nawet jakbyś po torze testowym jeździł to i tak Lema nie zajeździsz w 20tk. Chłopie ja mam nalatane ponad 230tk w aucie i jeszcze nic nie wymieniałem z czego 60tk po naszych drogach więc nie pisz głupot. Kupujecie chiński shit za cenę jednego dobrego wahacza i potem są opinie że A4 to ma do d*py zawieszenie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na torze testowym nie ma dziur:naughty: Spoko może i masz rację że ktoś kupuje lema za 1500 zł i okazuję się że to jest podróbka (współczuje) żyjemy w Polsce i tutaj wszystko jest możliwe, ja tylko pisze moją opinię, bo kolega chciał usłyszeć rożne sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś kiedyś tor testowy do zawieszeń :wink: Odnośnie wahaczy to właśnie pewnie z 95% na allegro to podróbki, jak się ktoś nie zna to lepiej brać z pewnego źródła :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jak jest z gwintem...czy wsadzenie tej zawiechy mocno przyspiesza zużywanie się wahaczy...bo takimi małymi krokami się przymierzam do małej gleby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jak jest z gwintem...czy wsadzenie tej zawiechy mocno przyspiesza zużywanie się wahaczy...bo takimi małymi krokami się przymierzam do małej gleby.

Gwint na pewno dużo mniej tłumi różne drgania, co za tym idzie wahacze są bardziej narażone na prace i zużywają się szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak na naszych drogach kierowca jest głównie zajęty unikaniem dziur niż bezpieczeństwem, więc wzmożone unikanie dziur nie będzie trudne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisał kolega MercDG ...zawieszenie na glebie i z twardym gwintem szybciej wykancza wachacze itp itd niz same amorki..i co dziwne amory w dobrym gwincie i firmowe o wiele dłuzej posmigaja niz standardowe miekkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...