Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6Q Limo C4 ACK


Gość karol89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś czasu jestem już na Tym forum ale swego autka nie pokazywałem, więc przyszedł czas.

Był rok 2011 lipiec 17-tego gdy kupiłem autko.

"Trochę" o nim w skrócie telegraficznym. :P

Po długich intensywnych poszukiwaniach i kilkuset przejechanych kilometrach nareszcie znalazłem, to czego szukałem :mrgreen:

Mianowicie Audi A6 C4 z napędem <quattro> i manualną skrzynią biegów.

Fabrykę opuściło 19.02.1996

Wyposażenie

:arrow: klimatronik

:arrow: servotronik

:arrow: regulacja wysokości świateł

:arrow: abs i eds

:arrow: kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach

:arrow: 2 x szyby elektryczne (przód)

:arrow: lusterka elektryczne + podgrzewane (2 x) lewe asferyczne

:arrow: AC/BC

:arrow: wyświetlacz temp. zewnętrznej

:arrow: długa deska (7 zegarów + ringi chrom)

:arrow: fabryczne xenony Hella + spryskiwacze reflektorów

:arrow: spryskiwacze szyby przedniej podgrzewane

:arrow: tylna blenda od S6

:arrow: kierownica sportowa trójramienna skórzana (S-line)

:arrow: 2 x poduszka powietrzna

:arrow: fabryczny zestaw zawieszenia sportowego -20mm (1BE) :mrgreen:

:arrow: felgi 7Jx16" ET45 + zapas

:arrow: siedzenia RECARO :mrgreen: z regulacją odcinka lędźwiowego i rozsuwanymi siedziskami + wysokość (manualne)

:arrow: kolor tapicerki, po kodzie ANTRACYT (jeszcze z takim się nie spotkałem ;-) )

:arrow: kolor kokpitu również siwy + listwy ozdobne aluminium ze strukturą

:arrow: siedzenia grzane przód/tył (siedziska + oparcia)

:arrow: nagłośnienie 8 głośników tył aktywny (ktoś radio gwizdną :evil: po kodzie Gamma )

:arrow: zamek centralny + alarm (ori) z domykiem szyb

:arrow: elektrycznie sterowany szklany szyberdach + roleta

:arrow: immobiliser

:arrow: luk bagażowy na narty

:arrow: dwa podłokietniki, w przednim ori telefon AEG + zestaw głośno mówiący

:arrow: chromy w okół szyb

:arrow: lampki w rączkach x 4

:arrow: silnik 2.8 V6 30v o oznaczeniu ACK (wersja wyposażenia 078.2)

:arrow: kolor to LZ9U vulkanschwarz perleffect :lol:

:arrow: ori hak zdejmowany

:arrow: wszystkie instrukcje i książki serwisowe

7ab7fccfe6c63cc7m.jpg

w Niemczech jeden właściciel ostatni serwis przy 246 tys w 2009 roku teraz zegar wyświetla 255 tyś

Chyba tyle jak dobrze pamiętam ;-)

Audi stało zaniedbane przez prawie rok pod chmurką koła aż wrosły się w trawę trochę :-x

Ale ku mojemu zdziwieniu zaskoczyło za pierwszym razem po włożeniu naładowanego akumulatora :-D

Był problem by ruszyć nim z miejsca bo klocki przyrdzewiały do tarcz.. ale poszło.

Więc jak by nie patrzeć Audi zostało uratowane od zagłady, bo z pewnością stało by tak aż by je sprzedano na części albo poszło by na złom... a tak jakimś tam nakładem $$$ czasu i pracy przywrócone zostanie jej życie 8-)

Teraz koniec słodzenia, do roboty jest silnik stuka panewka na pierwszej korbie. Silnik odpala bez problemu i pracuje równo ale jak to panewka klepie.

Do wymiany przednie błotniki są skorodowane, rant tylniego prawego nadkola lekko się wdziera korozja czy te model tak mają oraz wszystkie paski, płyny, oleje itp...

Nabić odgrzybić klimę coś tam jeszcze chłodzi, przełączanie nawiewów działa, zawieszenie jeszcze się trzyma. :-P

Na dniach wyjedzie silnik i zostanie rozebrany i zweryfikowany czy nadaje się jeszcze do rewitalizacji :->

Środek już został posprzątany, skóra nawilżona i oczyszczona odmłodniał przez to kilka lat, co najważniejsze środek bez przetarć czy dziur. Lekko popękane lico skóry na boczku do strony kierowcy poza tym środek jakby to powiedział mój kolega "gabinet" :mrgreen:

Kilka zdjęć

Oględziny

55dfc0aff33f4389m.jpg

06f4606d1b6ab7d3m.jpg

55f83c6dd6418c68m.jpg

9a98fb89ea502e54m.jpg

29a86a6b3734286fm.jpg

31ba9c626b9ca59am.jpg

f382f893c10192e6m.jpg

Wszystkie plastikowe elementy pokrywy silnika mam.

Tutaj już po odświeżeniu środka i po umyciu

bfff95c2f95549f3m.jpg

dbf3be02ac48630em.jpg

8d8186f9463d4b99m.jpg

14004308ae8c6269m.jpg

d970013423826fbcm.jpg

ebc856812d4d9b82m.jpg

d952f9d1faa3c014m.jpg

Z zewnątrz po myciu , jeszcze czeka go polerka + wosk (efekt lustra) ale to już po wsadzeniu sprawnego silnika i próbie ognia :mrgreen:

40b3341beca4102fm.jpg

d9ddc2e861e04ec2m.jpg

0d46260cdb6674d6m.jpg

2c4d743d5f52779fm.jpg

I już powoli przód się rozbiera

85a982be3886ae12m.jpg

Prosto z kufra ;-)

c8b62ff3f5e365adm.jpg

:arrow: pompa wody (Dolz)

:arrow: pasek rozrządu (Gates)

:arrow: rolka napinająca (INA)

:arrow: rolka prowadząca (INA)

:arrow: pasek napędzający altek i klimę jakiś tam (Dongil)

:arrow: termostat (Wahler)

:arrow: filtr powietrza (Filtron)

:arrow: filtr oleju (Filtron)

:arrow: uszczelki pokrywy zaworów + gniazd świec (Elring)

eaf789e0af76ea20m.jpg

I stało się 8ba335c070033757m.jpg

09351904d5d8a6d0m.jpg

Silnik wyjechał dostaliśmy się do dołu c7439e54506c6260m.jpg

I po odkręceniu dołu korby wyleciały panewki po prostu panewka stała w miejscu na wale a obracała się korba po panewce i to na wszystkich korbach tak wał jest ładny żadnych rys ale korby po złożeniu są jak jajko kurze taki owal...

Tutaj panewki z korby

7d4ce05cef45b97dm.jpg

84ec979609d5d43fm.jpg

4cf4f9e6537f035bm.jpg

0ddde062c14abcc4m.jpg

Przy okazji oględziny sprzęgła i dwumasy.

Tarcza OUT dwumasa pozostaje jest ok nie ma dużych luzów jakieś 1-1.5cm czyli norma, przechyłów bocznych tez nie ma więc wszystko w normie.

Wszystko tak jak fabryka dała Sprzęgło + dwumas LUK-a

44754e19e1db21a9m.jpg

90da7cda7a7227e8m.jpg

Kanały dolotowe oraz grzybki zaworowe wyglądają ok jak na 255 tyś licznikowe 3cf617b77210db9cm.jpg

fc2c682fd351b1bbm.jpg

Wał jednak do szlifu ma delikatne ranty na pierwszej podporze największy na pozostałych delikatnie ale mierzyliśmy go z bratem i jest mały owal na korbach.

f8be053d09df6f83m.jpg

0136ff966b91f35em.jpg

Tak dla informacji jesli ktoś by miał przyjemnośc z silnikami ACK jest ich trzy rodzaje mój jest z wersją wyposażenia 078 (2 )

87b83fdde60f22b7m.jpg

Jest starszego typu i nie ma pompy oleju napędzanej łańcuchem z wału korbowego (tak jak np: w silnikach Audi S4 B5 2.7 V6 BiTurbo oznaczenie AGB/AZB RS4 B5 ASJ/AZR) a jest ona z przodu silnika przykręcona do bloku i napędza ją wał bezpośrednio za pomocą zazębienia klinowego na wale.

Silnik zdekompletowany, we wtorek wał z korbowodami trafi do szlifu a głowice do planowania.

c85be3782c2faf5dm.jpg

869614f8983d34c0m.jpg

W miedzy czasie będę kompletował resztę potrzebnych części między innymi panewki, śruby do korbowodów,uszczelki, simeringi, płyny, oleje itp. Oraz blok zostanie oczyszczony z syfu i pomalowany na czarny mat.

A później zostanie już tylko składanie wszystkiego do kupy. ;-)

Odnośnie wału korbowego już nie ważne <lol> fe245a64612bd6e9m.jpg

Kupiłem wał z silnika AAH pasuje jak ulał :] w raz z panewkami od niego silnik na prawdę był w dobrym stanie i z małym przebiegiem widać z resztą po panewkach są bielutkie e524b85bf0c42fb0m.jpg

Wał od razu zawiozłem do sprawdzenia i jest w jak najlepszej kondycji.

W poniedziałek reszta części przyjdzie, we wtorek głowice z regeneracji i zacznie się uzbrajanie silnika. W sobotę powinien już zagadać jak wszystko będzie ok. <okok>

Dokumentacja z montowni :mrgreen: zapomniałem wrzucić

7380e004659a5c62m.jpg

fbeeed6bd7b91da7m.jpg

fa53324bd2f62b42m.jpg

ab2fe76e88123f20m.jpg

dd00c36961e1f115m.jpg

b7d9138a1a670351m.jpg

1dec6d9f2e2211cfm.jpg

d5155c2e7a158f4em.jpg

09a0da92930cad48m.jpg

049021bf85b17a6dm.jpg

555b2e0f497fdc42m.jpg

663f50b47e487d94m.jpg

Jak poskładana to od razu lepiej :lol: z zewnątrz jeszcze ma kilka niedoróbek ale wszystko powoli się zrobi. <ok>

5ddbf275a2d614f4m.jpg

3c4ee03087637172m.jpg

d28721eade27d4d3m.jpg

2589a44d53831180m.jpg

c3dacbb7ed4276e2m.jpg

Ostatnio była okazja odświeżyć elementy zawieszenia i dokładnie obejrzeć co do wymiany w najbliższym czasie. Oczyściłem wahacze, półośki, zaciski i inne elementy i pomalowałem je na czarny półmat.

364e563c22b3d840m.jpg

496f1721e20f2058m.jpg

1ed1c48b8b5fc35em.jpg

Końcówka :-P

3a398b18c401d185m.jpg

Podkreślę że moim celem jest dopieszczenie A6 by wyglądało i jeździło na prawdę dobrze za razem pozostawienie jej w serii, znaczy bez żadnych dodatków upiększających, przeróbek itp. oczywiście poza kosmetycznymi zmianami jak oświetlenie tablicy rejestracyjnej czy wnętrza na biało (LED) ;-)

To ma być ładna seria i tyle.

I kolejne graty out...

Dzisiaj wleciały nowe końcówki drążków w tylnim zawieszeniu, koła miały już dość mocny przechył coś typu /--\ po wymianie jest I--I <ok>

Ori oczywiście Lemforder 24c483802ab867c2m.jpg

Stare już miały dość

1c8e4d11063f3e33m.jpg

69e9006f6d2f775em.jpg

Nie mogłem się powstrzymać :-P

Spodobała mi się ta naklejka i zagościła na małej szybie z tyłu :mrgreen:

14983eb419394514m.jpg

Zrobiłem tak na szybko niezbyt dobrym aparatem ale coś tam widać :-P

a996ab55179ca8aam.jpg

793830ace8ae0aa1m.jpg

ecc0d00b40900b58m.jpg

ce4b22989772e708m.jpg

717c8c36f219b81dm.jpg

5e0f246708313619m.jpg

345928d6b31a7f31m.jpg

Jutro jeszcze coś wypoleruję o ile pogoda dopisze ;-)

Dodam że Limo od remontu silnika pokonało już ~1100km bez problemowo jak na razie nie ubywa oleju,płynu nie dymi nie przerywa. Póki co leję i jadę (oczywiście codzienna kontrola stanu oleju i płynu chłodniczego. Tysiąc już pokonał więc zaczynam kręcić go wyżej niż 3.5 ale bez przesady oczywiście)

Silnik najwyraźniej ma ochotę kręcić się wyżej, moc jest odczuwalna :mrgreen:

A... zapomniałem dodać polerka robiona ręcznie <ok>

Zostały jeszcze felgi do czyszczenia i polerki oraz warstwa wosku na lakier i będzie malina.

Do Limo zakupiłem zimowe buty (opony + czarna stal, czekają na pierwszy śnieg) by się nie ślizgało przy hamowaniu hehe <ok>

Jako że Limo ma już własny kącik (garaż) była okazja pomimo złej pogody na dopieszczenie detali po trochu :-P

b7e96f903be2179em.jpg

aa8287f6cd316f64m.jpg

A ostatnio dostała mi się w ręce politura na wysoki połysk 3M (zdjęć nie wrzucałem po tym zabiegu jeszcze)

A co do jeszcze jednego OOOO to jeździłem nim zanim nie kupiłem Limo (brata 80-tka tak samo jak i S4 co na zdjęciach jest w wątku 80-tki) :-P

Tutaj mały opis http://www.audi80.pl/audi-80-b3-typ-89-18-jn-vt55589.htm

A Limo po politurze 3M wygląda teraz co najwyżej tak hehe

ba23d51270fb6065m.jpg eb92298477da6f7em.jpg 59b535199e1f4762m.jpg 10bbaf8212db4c81m.jpg

Dziś dość ładna pogoda to się wybrałem na małe co nieco :-P

Zdjęcia trochę słabej jakości bo robione wiertarką <urodziny>

08ec54f7aaf79978med.jpg

7a12e1a4c847cb2bmed.jpg

5040aa9a68a90445med.jpg

e3ecc971b143393bmed.jpg

f65f6b7829b22594med.jpg

b5a756a55487262emed.jpg

47c4148e0b7c414fmed.jpg

87aa499724a3d376med.jpg

c4812480b00dbfd1med.jpg

8a05c637faed0ef3med.jpg

2a8b8e32f06128f0med.jpg

18aa32fcf978fc40med.jpg

1cca222c96d989bamed.jpg

e7f35a5c2d6b36edmed.jpg

15da7f459e106d28med.jpg

Podoba się nie podoba ? <lol>

W między czasie listonosz przyniósł paczkę więc czeka mnie rezanko z fabrycznym Xenonem w Limo (puki co czekam aż wykituje prawy żarnik na dobre) <urodziny>

23c7e9915a539ccfm.jpg

A i już pakiet winter czeka z nie cierpliwością na pierwszy śnieg <ok>

62d62706cae1479fm.jpg

Wczoraj spędziłem prawie cały dzień przy Limo.

Mianowicie:

-mycie szamponem aktywnym

-czyszczenie i nawilżanie tapicerki (skóry)

-odkurzanie

-nabłyszczanie elementów wnętrza

-nakładanie preparatu do uszczelek

-nakładanie politury nabłyszczającej na lakier + poler (ręczna robota nie maszynowo) :mrgreen:

-niewidzialna wycieraczka na boczne szyby (na przednią nie nakładałem)

-zmiana kapci na zimowe

i jeszcze jakieś tam drobniejsze prace ;-)

f2abd87c790cb8aem.jpg 06d0df83608dc2b2m.jpg 4b24674af0a0f983m.jpg a202f37ea63e2a41m.jpg 14b46eeda1653bf6m.jpg

Jedna część do całej układanki doszła wczoraj, mianowicie prawy przedni błotnik w bdb stanie nie pozagniatany nie malowany wcześniej, nie zardzewiały <ok>

6d41716b058c9890m.jpg 56d7cc083c556a77m.jpg

Niestety lewy już się sprzedał i musiałem się zadowolić tylko prawym ale poszukuję nadal lewego. Jak tylko będę miał komplet to Limo trafia do poprawek lakierniczych i wlecą drugie przednie pomalowane błotniki. :mrgreen:

Wczoraj przytahałem do domu zestawik :-P

0a65bfcf7631b452m.jpg

b47f9156affb1ec8m.jpg

Mała próba na kurtce skórzanej,fotek w autku nie robiłem jak wygląda teraz ale jest lepiej i to znacznie :mrgreen:

Z lewej strony obszar nie czyszczony i bez odżywki, z prawej po zastosowaniu ;-)

a9336ba34e5f785cm.jpg

-duża gąbka z mikrofibry SONAX

Wyczyściłem tym co dali w komplecie do skóry jest ok ale tak, się pomyśli o lepszym sprzęcie do tego celu niż gąbka z zestawu chociaż i ona daje rade bo zbiera bród od razu. Jak przeleciałem kawałek tylko skóry clenerem tą gąbką to się czarna nieraz zaczeła robić od brudu.

Po nałożeniu odżywki od razu odzyskała głębię koloru i ładnie pachnie teraz wnętrze, wystarczy tylko otworzyć drzwi i czuć jak by dopiero co nowe obicie skórzane wsadził :mrgreen:

Roboty trochę było nie powiem, ale warto było.

Przy okazji zobaczyłem ładną naklejkę pod siedzeniami <ok>

dcd5a6ef2720fa57m.jpg

Emblemat już na stałe i w odpowiednim miejscu na grilu :mrgreen:

d493b6448709725fm.jpg

23f83c1901473f9dm.jpg

A tutaj nowe kopłaki :lol:

8cac9a84dd0952dem.jpg

Drugi błotnik już zamówiony tak że jak przyjdzie to będę miał już komplet i Limo wjeżdża do lakiernika.

przyszedł drugi błotnik do kompletu :mrgreen:

Czyli nie długo autko idzie do lakiernika

6d41716b058c9890m.jpg6324a04bfcff5f06m.jpg

W kiedyś już nie wytrzymałem, od jakiegoś czasu było słychać delikatne syczenie z okolic przepustnicy przy ACK-u oraz przy gwałtownym dodawaniu gazu silnik się przymulał delikatnie.

Również też przepływomierz wyczyściłem bo druciki były już brudne.

b9a465c5a474fbe5m.jpg

Więc co ściągamy przepustnicę :-P

I tak to leciało.

bb5c18ede783bb5fm.jpg

abe2bb5e073792a6m.jpg

a77c277a74e982f8m.jpg

2fe8bc5d22a1177bm.jpg

d74f1afd1088c876m.jpg

f967a02a68ea3460m.jpg

Winny jest zielony oring uszczelniający połączenie między przepustnicą a kolektorem dolotowym. Muszę go zamówić nowego złożyłem puki co na sylikon czerwony ten do silników i jest znacznie lepiej bo silnik chętniej się wkręca na obroty niż wcześniej ale i tak delikatnie jeszcze puszcza bo słychać syk.

Przy okazji wyczyściłem potencjometr przepustnicy i zaadaptowałem ją od nowa, adaptacja bez najmniejszych problemów zakończona pozytywnie. <ok>

Odnośnie lakierowania elementów, dzisiaj rozmawiałem z lakiernikiem we wtorek Limo leci do lakiernika. ;-)

Tak jak w temacie wątku "coś się dzieje" cały czas.

Dzisiaj przyszła paczuszka z woskiem e0e3f1ad8099140cm.jpg 26678e51cd17bf24m.jpg

Mam nadzieję że lakierowanie Limo wyjdzie dobrze a wosk uwydatni ciemny kolor w końcu to wosk do ciemnych kolorów Poorboy's World Natty's paste wax <ok>

Zajrzałem wczoraj do lakiernika, przymierzał "nowe błotniki czy dobrze pasują były już zmatowione pod podkład, zderzak przedni zdjęty leżał jeszcze nie ruszany (ma koleś trochę roboty oprócz tego co u mnie przy innych i mu to tak słabo idzie trochę)

Dzisiaj miał się zabierać za tylne prawe nadkole, dół drzwi prawych tylnych (pod listwą gumową) i bąbelki pod anteną na tylnym lewym błotniku.

Powiedział że na przyszły tydzień będzie do odbioru Limo

Nie mogę się doczekać :->

W tym tygodniu rozejrzę się tak dogłębniej za oponkami mianowicie planuję zakup nowych TOYO Proxes T1R rozmiar takie jak fabryka nakazała większych nie chce czyli w moim przypadku będzie to 205/55 16"

Puki co autko wygląda tak...

cb73c7895be9fa23m.jpg

0bd545cf00626b50m.jpg

Trochę mnie ta sytuacja już zaczyna wkurzać lekko mówiąc bo autko stoi tak już 3 tydzień a z tego co widzę to ciężko będzie by na sobotę wyjechało :evil:

Trochę nowości.

Na początek w zeszłym tygodniu nowe oponki przyszły Toyo Proxes T1R w rozmiarach 205/55 16"

772477d434c45ae3m.jpg

a4ecd478520a0063m.jpg

dfd0f3b8e2e441f7m.jpg

777b8e4adb41070fm.jpg

Już ma "nowe" polakierowane błotniki przednie i usunięte bąble pod lakierem i rdza na prawym tylnym nadkolu wszystko pomalowane a i jeszcze przedni zderzak dostał nowy lakier bo miał zarysowania.

8e52c89a42e0202em.jpg

492dfbc803dbe90am.jpg

4423defaa997df95m.jpg

A od piątku siedziałem i czyściłem syf po polerce po "fachowcu" czyli mycie odkurzanie doszło jeszcze czyszczenie tapicerki skórzanej i nawilżanie itp. itd. :-P

Wczoraj politura 3M i wosk PB blue :ok:

Mały pokaz jedynie jak na razie.

99cd56f484428527m.jpg

340c26a19de5c839m.jpg

Maska jeszcze też dostanie nowy lakier ma sporo odprysków.

Zdjęć na razie jakieś dokładnych nie mam jedynie takie.

Po politurze 3M na wysoki połysk i wosku PB blue.

2042f29bc016e67dm.jpg

daf2ab54443b95bem.jpg

89604103815d515am.jpg

b3437d43da024d54m.jpg

96193b70b826b11fm.jpg

91c5081db786ee6am.jpg

34653bc0f2d2d38am.jpg

80a83cd48923a178m.jpg

Felgi krwawią za sprawą Sonaxa

3f8de69887c5b4d4m.jpg

74c2bf60652fb0f9m.jpg

Końcówka po małej polerce

6a7ab5d5ea18d483m.jpg

ba404df9334883e4m.jpg

Nie dawno ożywiłem silniczek od sterowania klap od klimatronika V71 przy okazji dowiedziałem się że czujnik G110 wskazuję temperaturę -48 :mrgreen:

Jest do wymiany podobnie jak i tylne klocki hamulcowe które już są kupione. :-P

A dzisiaj dorwałem małe rarytasiki tylko trzeba je podłączyć by się podświetlały i może mi coś przyjdzie do głowy pod co by je podłączyć :-P

a15fcea7b6c23eccm.jpg

7bde46a655540b42m.jpg

W najbliższym czasie szykuję się uszczelnianie dyfra bo leci po simeringach olej. Po tygodniowym postoju nieraz są ze dwie kropelki na betonie w garażu :-/

Muszę jechać nabić klimę i coś poradzić z czujnikiem G110 bo mi się kompresor nie załączy i tak.

Ogólnie jak na razie co mogę powiedzieć lać wachę i jechać opony Toyo spisują się bardzo dobrze na suchej jak i na mokrej nawierzchni <ok>

Coś będzie się się jeszcze robiło w najbliższym czasie.

wypad na otwarcie sezonu VAG na Sielpi :-P

c2470c58ebb9c0fbm.jpg

ab587f97bd9b6addm.jpg

edc530f966495e78m.jpg

f135572c5739a406m.jpg

A jutro mam do odebrania amorki na tył do zawieszenie 1BE Sachs Sport + odboje + płyn hamulcowy ATE

Jest tego dużo może się komuś będzie chciało przeczytać/zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na żywo :naughty:

Miałem okazję się przejechać :banan:

Lux limo :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie ma lipy z tym watkiem :decayed: troche sie rozpisales :whistling: fura spoko :kox: zawsze podobaly mi sie tych autach zegary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo czasu i roboty wsadzone w to autko. Ile czasu ci to wszystko zajeło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)

Najwięcej czasu zabrało szukanie zdrowego wału bo szukałem go ze 2 tygodnie, trafił mi się wał od razu z panewkami z silnika z małym przebiegiem, panewki bielutkie jak nowe były. Wał zawiozłem do sprawdzenia i trzymał wymiary nominalne jak to powiedział fachowiec od tych spraw ;)

Składanie wszystkiego w całość łącznie z przodem autka ok 2.5 dnia roboczego czyli 9-19 coś takiego :)

---------- Post dopisany 06-06-2012 at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2012 at 15:42 ----------

Trochę nowości.

Amortyzatory tył Sachs Advantage dedykowane do zawieszenia 1BE (Sport)

Klocki hamulcowe tył (których nie ma na zdjęciu)

Płyn hamulcowy ATE

Jakieś tam odboje + osłony

Przy rozbieraniu zawieszenia coś się znajdzie jeszcze do wymiany raczej...

Idę do garażu montować amory, nie mogłem już wytrzymać dłużej jak po wjechaniu w dołek podskakuje mi koło z tyłu :evil:

5f1588e68b6f1c39m.jpg

71599831183db112m.jpg

Edit:

Amorki + odboje już na swoim miejscu ładne trzymają tyłek nie podskakuje ładnie trzyma się na zakrętach teraz

Ale cena tych amorów zwala z nóg dosłownie, ale czegóż to się nie robi dla OOOO :ok:

Trochę nowości

Fanty:

58dff38822df4184m.jpg

c68b9931e199d517m.jpg

a5babf02b829ae8bm.jpg

Kupiłem je dosyć tanio, ale nie bezpośrednio z ASO a taniej wyszło i to dużo :-P

Stare już miały dosyć.

8fca566dd0d703bcm.jpg

723e188b4c4c2786m.jpg

47485a3c94bc3df9m.jpg

Przyczyna klekotania które jest jeszcze delikatnie słyszane to to że ktoś wcześniej jeździł autkiem bez ciśnienia oleju bo się panewki poobracały i się wytarły panewki wałków rozrządu jak i czapy samych wałków. Jest jakiś tam luz przez który ucieka olej.

Puki co tak zostaje. Co lepsze przy składaniu silnika przestawił nam się wałek dolotowy na lewej głowicy o jeden ząb do przodu. Teraz został poprawiony, silnik nie jest już przymulony reaguje na otwarcie przepustnicy gwałtownie. Również poprawiłem uszczelki pod kolektorem dolotowym dzisiaj ściągałem bo był sylikon a uszczelki już wygniecione z jednej strony bo są one taki gumowe "dwustronne" można by powiedzieć przekręciłem je na drugą stronę i widać nawet na VAG-u że ssie silnik większe ilości powietrza niż wcześniej delikatnie ssało pod kolektorem.

Kilka zdjęć z operacji.

7c33aa6e91684a77m.jpg

4e7e084292e0c75em.jpg

f1b234c3d5f420d6m.jpg

7731f6597eb3bf58m.jpg

ebe598205dc65194m.jpg

Nagrany został krótki filmik, tak słychać A6 na seryjnym wydechu bez katalizatorów zamiast nich proste rury. Początek filmiku V-ka kręcona prawi do 7 tys.

---------- Post dopisany 26-08-2012 at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2012 at 23:47 ----------

Dwa nowe filmiki, coś tam słychać i widać

8e87812df271aa91m.jpg

:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam pracę włożoną w autko, mój brat ma C4 z 93r 2.3E 136KM 5 garów też fajnie gra :kox:

Takiej sztuki bym już nie sprzedawał tylko zostawił w rodzinie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, kto wygrał w tym wyścigu?:decayed:

Obydwa przejazdy wygrało A6 :D

hmm, to mam dwie rozbieżne informacje bo znam właściciela seata:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, kto wygrał w tym wyścigu?:decayed:

Obydwa przejazdy wygrało A6 :D

hmm, to mam dwie rozbieżne informacje bo znam właściciela seata:decayed:

To właściciel chciał chyba się zabłysnąć taką informacją że wygrał. Ja tam wiem jak było. Niech się tam jara że dał radę :P Nie pisał bym gdyby tak nie było. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...