Likossss Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam. Kupiłem niedawno Audi a4 2.0 Se multitronic 2001r. Wszystko zdawało sie byc wporzadku. Audi jedzie bez zarzutow. Zero szarpnięć. Ale jest to moje pierwsze audi więc nie spostrzegłem kilku rzeczy. Min. zauważyłem że czasem podczas jazdy świecą sie wszystkie biegi. Czasem świecą ciągle, czasem migają, czasem normalnie jade na D-rive a nie podświetla sie żaden bieg. Podpiolem do komputera i zrobilem test wyskoczylo pare bledów. pierwszy błąd z tego co wiem to sensor skrzyni chyba ale skoro auto jedzie normalnie tylko wyświetlanie biegów świruje to moze oleju malo albo jakis stary albo cos podobnego?: 1 foult found: 17090 - Transmission Range Sensor (f 125): Implausible signal nastepny blad wyskoczyl taki ale to juz nie w skrzyni: 17877 - Brake boost Vacuum System: Mechanikal failure zaraz pod nim był 17698 Shareware Version i jeszcze gdzie indziej wyskoczyl mi taki 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet(G83) Signal to small. Tak że sami widzicie że bede miał troche roboty z Tym moim wozem. Powiedzcie mi TYlko czy dam rade to wszystko sam jakoś załatwić czy lepiej jechać do mechanika. Znam sie troche na samochodach ale że tak powiem tych starszej generacjii;)
Fr0styyy. Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny dlatego świecą się wszystkie biegi na czerwono. Kiedy był wymieniany olej w skrzyni? Jaki przebieg samochodu?
Likossss Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 auto ma zrobione 88 tyś mil. jeżeli tylko zegar nie był kręcony. w książce serwisowej pisze ze ostatni serwis w audi był robiony przy 66 tyś.
wrclaguna Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Spytaj tu szpeca Bartka http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/all-b6-and-b7-multitronic-encyklopedia-80905/
fahur Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 17877 - Brake boost Vacuum System: Mechanikal failure U mnie też się to pojawia co jakiś czas - niektóre ALT'ki tak mają (podobno). Najprawdopodobniej jest to związane z połączeniem układu podciśnienia z odpowietrzeniem silnika. Robiłem test tej pomy i brakuje ok. 100 barów do zaliczenia testu. Można by się pokusić o wymianę, ale to ok. 1000PLN, więc dosyć drogi eksperyment. Dopuki nic mi się nie będzie działo z hamowaniem, to tego nie ruszam. zaraz pod nim był 17698 Shareware Version To jest to samo, co niżej. i jeszcze gdzie indziej wyskoczyl mi taki 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet(G83) Signal to small. Pewnie czujnik do wymiany, ewentualnie do sprawdzenia wtyczka/przewody. Powiedzcie mi TYlko czy dam rade to wszystko sam jakoś załatwić czy lepiej jechać do mechanika. Znam sie troche na samochodach ale że tak powiem tych starszej generacjii;) Tak jak kolega Grzegorz napisał - odnośnie problemów ze skrzynią uderzaj do Bartka, ale z objawów i błędów to pewnie coś ze sterownikiem się dzieje - do regeneracji/naprawy.
Bart-S Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Witam. Kupiłem niedawno Audi a4 2.0 Se multitronic 2001r. Wszystko zdawało sie byc wporzadku. Audi jedzie bez zarzutow. Zero szarpnięć. Ale jest to moje pierwsze audi więc nie spostrzegłem kilku rzeczy. Min. zauważyłem że czasem podczas jazdy świecą sie wszystkie biegi. Czasem świecą ciągle, czasem migają, czasem normalnie jade na D-rive a nie podświetla sie żaden bieg. Podpiolem do komputera i zrobilem test wyskoczylo pare bledów. pierwszy błąd z tego co wiem to sensor skrzyni chyba ale skoro auto jedzie normalnie tylko wyświetlanie biegów świruje to moze oleju malo albo jakis stary albo cos podobnego?:1 foult found: 17090 - Transmission Range Sensor (f 125): Implausible signal nastepny blad wyskoczyl taki ale to juz nie w skrzyni: 17877 - Brake boost Vacuum System: Mechanikal failure zaraz pod nim był 17698 Shareware Version i jeszcze gdzie indziej wyskoczyl mi taki 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet(G83) Signal to small. Tak że sami widzicie że bede miał troche roboty z Tym moim wozem. Powiedzcie mi TYlko czy dam rade to wszystko sam jakoś załatwić czy lepiej jechać do mechanika. Znam sie troche na samochodach ale że tak powiem tych starszej generacjii;) Najprawdopodobniej uszkodzony sterownik skrzyni - trzeba wytargać i sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się