bonzi87 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Własnie jestem po wymianie wałków wraz z dźwigienkami i popychaczami, wymianie rozrządu, wtrysku sterującego.Problem polega na tym iż auto nie ma mocy ;/ rusza z miejsca jakby ciągnęło 3 tonową przyczepkę. Sprawdzałem kąt nastawienia wtrysku i wynosi 1,8-2-2,2 ( nie wie czy taki zmienny jest dobry???) mam wrażenie jakby nadmiernie kopcił na biało.Silnik chodzi specyficznie, podczas grzania włącza się kontrolka ESP i silnik zaczyna głośniej klekotać!!Pomóżcie!!!Czy zmieniać nastawienie kątu wtrysku aby uzyskać moc??Jakie wartości uzyskać??+ czy -
tomaszstn Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zagadaj do Arturoo on już zjadł zęby na tym silniku
przemek4net Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 odczytac bledy zrobic logi statyczne (001, 013, 014, 003, 0040 BS (004, 011, 003) Dynamiczne (11, 04, 08) - polecam dac komus do zrobienia to jak nie umiesz ale lepiej by nie byl to mechanik co to auto skladal! sprawdzic szczelnosc dolotu, sprawdzic podpiecie podcisnienia Moze cos mechanik zle zlozyl a moze np jak rozleciala sie hydraulika to nie tylko ona sie rozleciala ale tez zawiesil sie np jakis zawor, tlok go podkrzywil, mechanik przy skladaniu nie zauwazyl i czeka Ciebie ponowne rozbieranie (jezeli to bylo tak ze silnik chodzil i nagle cos sie zje... to taki scenariusz jest mozliwy - jak bylo to takie stopniowe zuzycie i silnik normalnie chodzil a Ty po prostu postawnowiles go przywrocic do swietnosci to raczej bym tak nie czarnowidzil... ale mechanik mogl cos dac d.. przy skladaniu/nie oskarzam ale zwracam uwage ze jest to mozliwe/ Pozdrawiam, Przemek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się