dfence2005 0 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 jakieś wskazówki? Jak zaprogramowac centralny już wiem, ale co z immo - jak wyglada "pastylka" czy jest zatopiona w plastiku czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 jakieś wskazówki? Jak zaprogramowac centralny już wiem, ale co z immojak co przełóż go ze starej obudowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9001 0 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 domyślam się ze rozebrałeś ta cześć kluczyka w której zamontowany jest grot? jeśli nie to pod znaczkiem masz śrubkę ,rozbierasz na dwie części i tam MUSI być taka mała szklana pestka i ją musisz przełożyć żeby odpalić auto. Co do otwierania na górze masz filmik co i jak z kodowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfence2005 0 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Tak, wybiłem stary grot i przełożyłem go w nową obudowę, pilota też. ok dzięki sprawdzę to ale nie kojarzę żadnej szklanej pestki... albo faktycznie źle szukałem ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ---------- OK, immo zlokalizowane, jednak jest tak przyklejone ze cudem będzie je wyjąć bez zbicia tej szklanej pastylki. Rozumiem ze pilota, który działał, po rozpięciu w nim baterii na dłużej niż 30min, nie zsynchronizuje bez VAG'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się