Skocz do zawartości

dfence2005

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dfence2005

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    NH

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAXA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dfence2005

0

Reputacja

  1. No i sprawa rozwiązana. Sprężarka ma jednak koło pasowe samozrywne. Nie zerwało się na szczęście. Po prostu się odkręciło. Metalowy element leżał sobie na oslonie silnika, znalazłem go dopiero po ściągnięciu osłony na kanale. Przykreciłem na kleju do gwintów Loctite, klima dziala. Koszty na szczęście zerowe.
  2. Witajcie, Zrobiło się odrobinę ciepło a tu klima nie działa. Do tej pory działała ok, przynajmniej przez zimę tak mi się wydaje Mam błędy silniczków: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Oraz załączam bloki pomiarowe z włączona klimą, ustawioną na LO, obieg wewnętrzny, kratki środkowe. Poza Load (58% - dochodzi do 60%) nic się nie zmienia, ciśnienie stoi w miejscu. Oba węże wchodzące w podszybie są ciepłe, nie zmieniają swojej temperatury. Nie słychać żeby kompresor się załączał. Odkręciłem wentyl od cieńszego węża przy podszybiu, po naciśnięciu stwierdziłem że jest gaz (coś jest). Klima i tak będzie dopełniana przed tym sezonem ale termin u mechanika mam dopiero w przyszłym tygodniu. Bezpieczniki (1 i 5) są OK. Mój kompresor jest na osobnym pasku i wg. mojego mechanika, nie mam samo-zrywnego sprzęgła tylko elektromagnetyczne. W weekend wejdę pod auto i zobaczę czy dochodzi napięcie do kompresora - oraz jeśli faktycznie jest sprzęgło elektromagnetyczne - sprawdzę obwód tego elektromagnesu. Mam do Was pytania: - czy powyższe błędy silniczków mogą wpływać na niewłączanie się klimy? - jak sprawdzić obwód elektromagnesu, gdzie jest jego wtyczka, jakie powinien mieć wartości oporu? - jak wymienić elektromagnes? - jak zdjąć koło pasowe? Dzięki za wszelkie sugestie
  3. Zależy od ramion - od końca 2003 masz Bosch AeroTwin A933S Dokładnie takie jak na tym filnie
  4. Także zakupiłem takie jak kolega Fido, narazie testuje
  5. Ledy są wrażliwe na napięcie zasilające, które powinno być do 12,5v nie więcej. Nasze B6 na postojówki, jakimś dziwnym trafem dają tyle, ile z alternatora, czyli ponad 14V. Dla halogenów to nie problem ale dla LEDów już tak. Trzeba zadtosowac obwód obniżający napięcie. Gdzieś na forum jest do tego opis. Pozdrawiam Michał
  6. Przeguby wewnetrzne brak luzów. Egr wyłączony programowo ale jest zamontowany. Jeśli chodzi o objawy to ja mam tylko ten stuk przy zmianie biegu. Narazie wymieniam poduchy, zobaczymy co bedzie po. Po wymianie obydwu poduszek pod silnikiem ustało stukanie. Stare poduszki, szczególnie ta z czujnikiem byly rozwalone. Mechanik poinformował mnie jeszcze o konieczności sprawdzenia mechanizmu różnicowego, na którym są luzy. Ale wydaje mi się że tak mam od zakupu samochodu 4 lata temu, takie stuknięcie między biegami. Pozdrawiam
  7. Mam podobnie, jestem na etapie wymiany poduch pod silnikiem. A u Ciebie Mjetek co było przyczyną?
  8. Hej, Jak w temacie, potrzebuje numery osłon do tarcz po swupie hamulców na tyle na 288 Dzięki! Oczywiście to musi być do quattro!
  9. dfence2005

    Śruby jarzma

    Hej, jakieś dane tych śrub masz i mógłbyś podać?
  10. dfence2005

    N75

    Wychodzi na to że albo 8E0906627A lub C
  11. dfence2005

    N75

    Ok ja chce Zawor elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania. Czy to N75???
  12. dfence2005

    N75

    Hmmm a to nie jest poz. 14?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...