MarszallORi Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Witam, chciałem spytać czysto teoretycznie czy ktoś przóbował wsadzic orginalny intercooler prawy lub oba z wersji 2.7 Bi-T? Wiem że BEX też ma 2 intercoolery. Może zamiast wsadzać FIMC'a warto pokusić sie o wsadzenie drugiego lub obu intercoolerów z ww silników? przynajmniej zachowuje sie orginalny wygląd i do myśle 250 KM powinno starczyć
MAGIC87 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 przy FMIC tez zachowujesz w 99% ori wyglad:wink:
MarszallORi Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 No ale trzeba podcinać zderzak itp. Ale chodzi mi tez o koszt i sprawność. jak sie to zachowuje? Np. silniki 224 KM w Audi TT i Leonie Cuprze, nie wiem jak w S3 maja po 2 intercoolery i niezłą moc. Wiec sądze że do tych mocy takie coolery by sie sprawdzały. Jak wiecej to nie wiem. W przypadku podwójnego SMIC nie było by wogóle nic widać a frontowy cooler zawsze jakis slad zostawia
RalphA4 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Powiem tak ja mam podcinanay zdezak i cooler z przodu, niestety za poźno wzialem sie za kompletowanie wiedzy!!! Proponowałbym jednak drogi cooler tak jak w 2.7 i wersjach S. Bez fachowego oka nikt nie zobaczy ze w autku jest cos podlubane a efekt bedzie:) natomiast przy centralnym zawsze bedzie go widac w mniejszym badz wiekszym stopniu. Znajomy ma w 1.8T zalozony drogi o cooler od s4 ponad 220kucy i tem na dolocie 34 stopnie jak sie nie myle
wampir Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Poczytaj sobie : B6 A4: Dual Intercooler Install
domjenick Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 ja miałem w AVJ drugi z BEXa, pewnie do B5 też dało by radę go upchnąć
MarszallORi Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 Troche przegarnołem wiedzy i wychodzi na to że drugi icek nie bedzi ewsumie tańszy wraz z orurowaniem do jakiegos najprostszego chinola (który i tak zrobi robotę) nie koniecznie w B5 to wejdzie bo jest osuszacz chyba jednak centralny lepiej zchłodzi im mniej kolanek tym lepiej
RalphA4 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 z tym ze troche stracisz na seryjnym wygladzie, ale jak ci to nie przeszkadza to polecam
domjenick Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 nie koniecznie w B5 to wejdzie bo jest osuszacz w s4 i rs4 też i wchodzi chyba jednak centralny lepiej zchłodzi tu masz temperaturę w dolocie na DSIC przy temp zew. 19*na trójce i pełny ogień 3 bieg do przy odcince.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl i na piątce na spokojnej wycieczce Untitled (2).jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl mały chińczyk nie zrobi nic chłodniej...
MarszallORi Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 mówie o takim chinolu który maxymalnie wypełni miejsce pod zderzakiem od s4 A s4 i RS4 nie mają przypadkiem przesuniętego gdzieś osuszacza?
RalphA4 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 no coz jak chcesz to chiniol wyjdzie taniej
RalphA4 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 poszukaj na forum były już tematy, z tego co pamietam to da sie go upchnac pod zdezakiem z s-line
wampir Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Nowa szukajka jest za przeproszeniem ch.ja warta. Co bym nie wpisał to dostaje 0 wyników albo milion postów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się