skalarx Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Proszę Kolegów o analizę logów. Błędów w VAG zero w każdej dostępnej grupie. Będzie zmiana turbinki na AWX więc chciałbym wiedzieć co się dzieje w moim samochodziku. Logi zrobione wg zalecanej instrukcji :> Jeżli czegoś brakuje to piszcie - zrobie i wrzuce. Plik excela ma rozmiar 187kb więc niewiele. Logi obrobione żeby lepiej się czytało. Link do pliku http://www.wrzucaj.com/714477. Trzeba poczekać kilka sekund a pojawi się link. Link do uzupełnionych logów: http://www.wrzucaj.com/492452
przemik Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 - termika silnika - OK - uklad wtryskowy -OK - przepływka -OK - kąt wtrysku do regulacji Na moje oko EGR do czyszczenia. Są minimalnie przycinajace sie kierowniczki w sprezarce - ale skoro ją wymieniasz... Tyle moim skromnym zdaniem. Pozdrawiam
skalarx Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 właśnie staram się je trochę rozjeździć i raz lepiej raz gorzej. Kąt wtrysku też mi się wydawało, że do regulacji. W zimie musial trochę pokręcić . Nie za gorące trochę powietrze na dolocie? Może trzeba wyczyścić przy okazji?
spanky Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 a gdzie 008 i 010 ... ? statyczny kat wtrysku do poprawy...
skalarx Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 a gdzie 008 i 010 ... ? statyczny kat wtrysku do poprawy... Ups. Wydało się :> padła mi bateria po zrobieniu 003 i 011. Wrzucę jutro albo jeszcze dzisiaj jak podładuję lapka. Czy pozostałe brakujące grupy w próbie dynamicznej loguje się jak 003 i 011?
spanky Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Ups. Wydało się :> prawda zawsze wyjdzie na jaw ... Czy pozostałe brakujące grupy w próbie dynamicznej loguje się jak 003 i 011? tak ...
skalarx Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 Spanky, jeszcze jedno bo w razie czego zrobię ponownie dynamicze. Czy mogę logować wiecej niż jedną grupę na raz? Zgodnie z możliwościami VAGa? Grupy 003 i 011 robiłem razem (brak kogoś do pomocy )
skalarx Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 a gdzie 008 i 010 ... ? Wrzuciłem pełny zestaw logów: http://www.wrzucaj.com/492452 Ponowna prośba o analizę
przemik Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 To samo co pisalem wczesniej plus : EGR - albo zablokowany, albo bardzo zanieczyszczony, albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach. IMO - auto juz po "tjuningu" Pozdr
skalarx Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach. Kiedy? Podczas testu czy ogólnie?
przemik Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach. Kiedy? Podczas testu czy ogólnie? Podczas testu... Przed zalogowaniem grup 003 oraz 003 BS powinno sie "przegazowac" auto.
skalarx Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 EGR - albo zablokowany, albo bardzo zanieczyszczony, albo auto za dlugo chodzilo na wolnych obrotach. Rozkręciłem EGR. "Prawie" czysty. Delikatna sadza. Nic szczególnego. Faktem jest, że czekałem dobrą chwilę na wolnych obrotach w zatoczce autobusowej aż wszyscy pojadą (żebym nie musiał ich objechać ) Poza tym wszystko jest OK ??
spanky Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 Poza tym wszystko jest OK ?? lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy]
skalarx Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy] O ku..a chiałem i mam . Co to ten lmm . Filtry były wymieniane jak furkę kupiłem (ok sierpień 2007). Znowu wymienić?
spanky Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 O ku..a chiałem i mam . Co to ten lmm . lmm = Luftmassenmesser = przepływomierz Filtry były wymieniane jak furkę kupiłem (ok sierpień 2007). Znowu wymienić? prawie rok temu ??? ... :doh1: filtr powietrza wymieniam co wymiane oleju czyli co 10 tys km [w lato nowy filtr mam nawet czesciej ]
przemik Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Poza tym wszystko jest OK ?? lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy] Nie moge uwierzyc jak moglem to przeoczyc.... Filtry były wymieniane jak furkę kupiłem (ok sierpień 2007). Pewnie filtr wyglada jak stara skarpeta Pozdr
skalarx Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Opublikowano 20 Maja 2008 lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy] Filtr powietrza wymieniłem na nowy, przepływomierz wyczyściłem sprayem do elektroniki . Samochód zapalił więc chyba nie uszkodziłem przepływomierza (nawiasę mówiąc nie wydaje mi się żeby można go było tak łatwo uszkodzić ). Które grupy i jak (statycznie, dynamicznie, basic) muszę ponownie zalogować żeby zobaczyć różnicę??
przemik Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 Zaloguj dynamicznie - 003, 008, 010 i 011 Pozdr
skalarx Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 lmm nisko mierzy i obcina gnoj w calym zakresie obrotow ... [wymienic filtr powietrza/przeplukac lmm/kupic nowy] Nie moge uwierzyc jak moglem to przeoczyc.... Koledzy, a czy przypadkiem takiego objawu nie da również nieszczelny dolot ? Może teraz po zmianie na FMICa, warto ponownie zalogować dynamicznie 003, 008, 010 i 011 . Czy może znowu komplet logów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się