Pandzior Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Witam, wczoraj miałem małą przygodę z klimą. Świeżo nabita, wymieniony osuszacz i dławik. Po dziesięciu minutach w aucie zaczęło się znów robić ciepło. Myślałem, że czynnik gdzieś uciekł. Ale po parogodzinnym postoju, włączam klimę, a ona jakby nigdy nic chłodzi. Błędy jakie wyskoczyły to: 5 Faults Found: 00785 - Temp Sensor in Instrument Panel (G56) 30-00 - Open or Short to B+ 01297 - Sensor for Vent Temperature: Footwell (G192) 30-00 - Open or Short to B+ 01296 - Sensor for Vent Temperature: Center (G191) 30-00 - Open or Short to B+ 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal 01582 - Signal for Coolant Temperature 30-00 - Open or Short to B+ trzy pierwsze, zostały po skasowaniu, ale podejrzewam, że są spowodowane zmianą klimatronika na poliftowy i zmianą sterowania sprężarki. Moze mnie ktoś naprowadzić o co chodzi z tymi dwoma ostatnimi?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 01206 - czujnik temperatury G191 środkowego wylotu - przerwa lub zwarcie. 01582 - sygnał temp chłodziwa zwarcie do plusa ale jak sie za to zabrac to nie mam zielonego pojecia co sie działo na starym panelu ?
Pandzior Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 Na starym panelu, jak i na nowym (rok już jeżdżę) wcześniej takiej sytuacji nie miałem. ---------- Post dopisany 24-06-2012 at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany 17-06-2012 at 23:15 ---------- Mogę dopowiedzieć, że klima wyłącza się gdzieś przy przekroczeniu 130km/h. podpowie ktoś coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się