mateooo25 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 wiatam chcialbym wymienic drazki i koncowki ale nie wiem czy domowymi narzedziami dam sobie rade i jaki trzeba klucz do odkrecenia drazka i czy ta guma/oslona drazka latwo schodzi i czy uzywa sie przy tej czynnosci jakis smarow lub past?
rikardo Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Nie jest to skomplikowane ale dla pełnego komfortu niezbędny jest kanał. Końcówki przykręcone są do kolumny zwrotnicy jedną śruba oraz zabezpieczone drugą. Po wykręceniu tych śrub końcówka powinna wyjść bez problemu jeżeli nie to trzeba zastosować ściągacz do przegubów kulistych. Następnie zdejmujesz opaskę z gumowej osłony na maglownicy. To najlepiej zrobić z kanału i odkręcasz drążek od magla. Przed demontażem warto przy pomocy suwmiarki zrobić sobie pomiar głębokości wkręconej końcówki. Po rozkręceniu zdejmujesz gumową osłonę i montujesz ja na nowej końcówce i skręcasz wszystko. Warto zamontować komplet lemfordera z uwagi na te same wymiary, znajomy wymieniał te elementy i musiał jechać na zbieżność ponieważ jeszcze kierownica się przestawiła mimo, że ustawiał na suwmiarkę ale zastosował jakiś zamiennik. Ja montowałem komplety lemfordera i nie miałem takich problemów auto przeszło kontrole zbieżności bez regulacji. Z drugiej strony aby dostać się do opaski na maglu musisz odkręcić aluminiowa osłonę znajdującą się na przegrodzie nad układem wydechowym. Gumowa osłona schodzi bez żadnych problemów, rozmiarów kluczy nie pamiętam obecnie ale szukaj było już o tym na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się