Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie rozrządu i termostatu, silnik się przegrzewa...gdzie jest problem ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z wydechu wydobywają się kłęby białego dymu ale jedynie jak silnik się nagrzeje... bez termostatu wszystko jest OK. Dzisiaj idę do mechanika powstrzymać go przed ściągnięciem ponownym głowicy dopóki nie będzie pewien co robi bo z tego co mi mówił to chce wymienić uszczelniacze zaworów i założyć spowrotem wszystko.

Edit:

Głowica już została zrzucona więc liczę, że wie mechanior co robi. Twierdzi, że to na bank uszczelniacze zaworów. Za pewno 2 dni dam znać jaki efekt będzie.

Opublikowano

Bialy dym to para wodna. Przez uszczelniacze może się przedostawać olej a wtedy dymek byłby niebieskawy. Szkoda że jak głowica była ściągnięta to nie została dokładnie sprawdzona pod kątem pęknięć

Opublikowano

Dzisiaj osobiście wymieniałem uszczelniacze, trzeba uważać by nie ścisnąć ich za mocno i kombinerkami można je ściągać ;)

Przy zakładaniu natomiast nie naciskając za górną część założyłem wszystkie 8 uszczelniaczy. Po próbie wstępnej okazuje się, że 2 i 4 zawór jest nieszczelny (dolotowe zawory). Liczę na to, że właśnie one są przyczyną problemu a nie jak w/w pęknięcie głowicy :)

Jeśli wszystko przebiegnie sprawnie, do jutra popołudnia powinna wyjechać na drogi :banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...