zabijaka Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Z wydechu wydobywają się kłęby białego dymu ale jedynie jak silnik się nagrzeje... bez termostatu wszystko jest OK. Dzisiaj idę do mechanika powstrzymać go przed ściągnięciem ponownym głowicy dopóki nie będzie pewien co robi bo z tego co mi mówił to chce wymienić uszczelniacze zaworów i założyć spowrotem wszystko. Edit: Głowica już została zrzucona więc liczę, że wie mechanior co robi. Twierdzi, że to na bank uszczelniacze zaworów. Za pewno 2 dni dam znać jaki efekt będzie.
darkle Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Bialy dym to para wodna. Przez uszczelniacze może się przedostawać olej a wtedy dymek byłby niebieskawy. Szkoda że jak głowica była ściągnięta to nie została dokładnie sprawdzona pod kątem pęknięć
zabijaka Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dzisiaj osobiście wymieniałem uszczelniacze, trzeba uważać by nie ścisnąć ich za mocno i kombinerkami można je ściągać Przy zakładaniu natomiast nie naciskając za górną część założyłem wszystkie 8 uszczelniaczy. Po próbie wstępnej okazuje się, że 2 i 4 zawór jest nieszczelny (dolotowe zawory). Liczę na to, że właśnie one są przyczyną problemu a nie jak w/w pęknięcie głowicy Jeśli wszystko przebiegnie sprawnie, do jutra popołudnia powinna wyjechać na drogi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się