bobikos Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 ten na tyle silnika przy pompie vacu masz dwupinowy? Jakie masz oznaczenie silnika? Wtyczki posprawdzane? Samochód osiąga temperaturę roboczą na blacie? Jaką temperaturę pokazuje w blokach pomiarowych?
krisjaworski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 tak szary dwupinowy ---------- Post dopisany at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ---------- temperatura normalna, grzeje sie szybko ---------- Post dopisany at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany at 11:31 ---------- tzn, normalnie ---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 11:31 ---------- Bke
bobikos Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 w którym momencie się pojawia błąd? Sprawdź jakie temperatury pokazuje rano przed uruchomieniem, może kupiłeś uszkodzony czujnik...
krisjaworski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 mialem ten blad na starym czujniku, ale byla taka sama sytuacja kasowalem i kilka dni spokoj i znowu sie pojawial, czasami sam nawet znikal, zmienilem na nowy czujnik i jest taka sama sytuacja!!! mam jakis drugi czujnik???
SENATORX Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Drugi czujnik jest przy głowicy zielony - 4 ponowy bodajże taki bynajmniej u mnie jest i to co mi dzisiaj w ASO powiedzieli za odczyt g83 odpowiadaja dwa te czujniki. Zamówiłem dzisiaj przekaznik 219 z artykułu od bobikos (z góry dzieki za to) jak pryzjdzi eywmienie od razu i napisze czy objawy przeszly, być może u ciebie jest ten sam porlbem co u mnie.
bobikos Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Ja nie mówiłem żebyś go zamówił tylko najpierw zajrzał do skrzynki z ECU czy nie ma tam wody, brudu, itp, ale jeśli wolisz, najpierw wymieniaj a potem sprawdzaj, kwestia ile będzie Cię to kosztowało. Kable od czujnika też miałeś sprawdzić. G83 to G83 - on jest na wylocie z chłodnicy i w żadnym innym miejscu, G62 jest przy bloku, i kolega krisjaworski twierdzi że go wymienił. Co prawda nie zgadza mi się że to szary dwupinowy czujnik ale może w przypadku BKE tak jest to rozwiązane...
SENATORX Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zapłaciłem 19 złoty + wysyłka za używany, wiec za te pieniadze to nie opłacałoby mi sie tego rozkrecać aby stwierdzić aby tak jest zamówić i znów skrecac i rozkrecać, jakby to było 100+ to był sprawdził zanim zamówie. Wydaje mi sie że on wymieniał u siebie szary, bo zielony jest przy bloku. A co do odczytów to tak mi powiedzieli w ASO że odczyt idzie z tych dwóch czujników, ale nie znam się na tym.
krisjaworski Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 koledzy w ktorym miejscu jest ten zielony????ja szary wymienilem, ciagle mam ten blad:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się