.Pablo. Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Witam sprawa fmica poruszana już była wiele razy ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie dojrzałem do turbiny brd i fmica zbieram graty do montażu i zaciekawiła mnie jedna rzecz. Za turbiną jest wąż gumowy który wchodzi w rurę pod chłodnicą i z tej rury wychodzi mały króciec i idzie przewód do prawego nadkola do jakiejś puszki. Nikt nie piszę co zrobić z tym małym przewodem ma tam zostać czy można go usunąć i co to za puszka zawór upustowy? Kolejne pytanie to cooler jaki mnie interesuje to FMIC - Intercooler 550x140x65mm bez ciecia zderzaka ale czy wystarczy do 190KM? Albo taki Intercooler, intercoolery tylko czy wejdzie mi pod zderzak nie chce żeby wystawał mi z kratek jak również nie chce się pozbywać halogenów. I na koniec ostatnie pytanie ile kolanek kwasówki na to potrzebuje bo chłopaki rożnie piszą. Dzięki za odpowiedź Pablo
Yoghurt Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam sprawa fmica poruszana już była wiele razy ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie dojrzałem do turbiny brd i fmica zbieram graty do montażu i zaciekawiła mnie jedna rzecz. Za turbiną jest wąż gumowy który wchodzi w rurę pod chłodnicą i z tej rury wychodzi mały króciec i idzie przewód do prawego nadkola do jakiejś puszki. Nikt nie piszę co zrobić z tym małym przewodem ma tam zostać czy można go usunąć i co to za puszka zawór upustowy? Kolejne pytanie to cooler jaki mnie interesuje to FMIC - Intercooler 550x140x65mm bez ciecia zderzaka ale czy wystarczy do 190KM? Albo taki Intercooler, intercoolery tylko czy wejdzie mi pod zderzak nie chce żeby wystawał mi z kratek jak również nie chce się pozbywać halogenów. I na koniec ostatnie pytanie ile kolanek kwasówki na to potrzebuje bo chłopaki rożnie piszą. Dzięki za odpowiedź Pablo czesc, wyrezales ten FMIC? pytam bo sie wlasnie przymierzam do czegos w B7 i szukam materialow i osob z doswiadczeniem
.Pablo. Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Tak fmic już zamontowany teraz czekam na orurowanie bo dałem do spawania. Czas jaki na to poświęciłem to 8 godzin plus montaż brd kolejne 3 godz. Mam wersję s line zamówiłem fmica 550x180x65. Wszystko zmieściło się pod zderzak nie ciąłem belki ani zderzaka. Całość wpiąłem pod seryjną rurę choć w planie mam pociągnąć nierdzewkę do końca czyli kolektora. Materiał jaki zamówiłem to fmic, 2 metry nierdzewki 51mm, 5 kolanek 51mm, silikony i obejmy gbs całość zamówiłem na fmic.pl. Można było pojeździć poszukać i taniej znaleść ale ja wygodny jestem i wolałem całość w jednej paczce dostać. . Nie będę ukrywał że trochę zabawy z docinaniem mierzeniem itp było ale za całość wyszło mnie 720zł graty + 100zł spawanie. Wszystkie warsztaty spiewały 2200zł więc trochę oszczędziłem. A tu masz linka co prawda do b6 ale ja na nim bazowałem [b6 AWX] FMIC w 1.9tdi AWX on board. Kolega juby_p udzielił mi też kilka cennych porad za co mu dziękuję.
Yoghurt Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Tak fmic już zamontowany teraz czekam na orurowanie bo dałem do spawania. Czas jaki na to poświęciłem to 8 godzin plus montaż brd kolejne 3 godz. Mam wersję s line zamówiłem fmica 550x180x65. Wszystko zmieściło się pod zderzak nie ciąłem belki ani zderzaka. Całość wpiąłem pod seryjną rurę choć w planie mam pociągnąć nierdzewkę do końca czyli kolektora. Materiał jaki zamówiłem to fmic, 2 metry nierdzewki 51mm, 5 kolanek 51mm, silikony i obejmy gbs całość zamówiłem na fmic.pl. Można było pojeździć poszukać i taniej znaleść ale ja wygodny jestem i wolałem całość w jednej paczce dostać. . Nie będę ukrywał że trochę zabawy z docinaniem mierzeniem itp było ale za całość wyszło mnie 720zł graty + 100zł spawanie. Wszystkie warsztaty spiewały 2200zł więc trochę oszczędziłem. A tu masz linka co prawda do b6 ale ja na nim bazowałem [b6 AWX] FMIC w 1.9tdi AWX on board. Kolega juby_p udzielił mi też kilka cennych porad za co mu dziękuję. dobra, to ja tez sie przymierzam. troche te 8 godzin mnie przerazilo, myslalem, ze da sie z tym uwinac szybciej no ale bede walczyl. Jeszcze gdybys poprawil link i wrzucil cenne porady juby_p to bede bardzo wdzieczny ---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ---------- (...) obejmy gbs (...) masz na mysli SGB z fmic.pl ?
.Pablo. Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 [/color] (...) obejmy gbs (...) masz na mysli SGB z fmic.pl ? Mój błąd obejmy oczywiście sgb. Osiem godzin to oczywiście czas na spokojną robotę. Jak się uprzesz to w 4 też zrobisz. Ja robiłem to w 8 dlatego że nie chciałem ciąć halogenów ani kratek jest tam bardzo mało miejsca więc przymierzania było dużo docinania jeszcze więcej, potem całość ładnie do spawania przygotować itp. Co do rad to miałem problem z puszką w nadkolu nie wiedziałem co o jest i co z tym zrobić (wyrzucić), dylemat co do średnicy rur ( padło na 51mm), silikonów i pierścieni na końcach kołnierzy których bym zapomniał zrobić żeby silikony się nie zsuwały. link http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-awx-fmic-1-9tdi-awx-board-162710/index8.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się