Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, DYMIŁ.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie :)

Posiadam problem z moim audi A4 b5 Kombi 1.9 TDI. Polega on na tym, ze autko nie ma mocy tzn. mam wrazenie, ze turbina nie chodzi... dodatkowo na poczatku kiedy zaczolem odczuwac brak owej mocy samochod bardzo dymil na czarno przy gazowaniu na luzie. Bylem u mechanika, ktory wbil mi jakis zaworek przy pompie(?) paliwa i samochod przestal dymic dostal tylko takiego metalicznego dzwieku przy wyzszych obrotach. Moc nie powrocila.

Dodam, ze wszystkie filtry zostaly wymienione wraz z olejem.

Bledow VAG nie wykazal zadnych. Zawor EGR dziala, gruszka przy turbinie chodzi tzn. ramię sie porusza przy gazowaniu.

Oleju w gumowych wezach nie ma - jedynie niewielka ilosc przy rurze przy intercoolerze.

Sprawdzalem rowniez zewnetrzne lopatki w turbinie i nie maja one zadnych luzow i sa czyste - oczywiscie co do tych wewnatrz to nie mam pojecia jak wyglada ich stan :(.

Przeplywomierz wyglada na zdrowy - po odpieciu czujnika autko zaczyna delikatnie dymic.

Czy to turbina ? czy moze cos innego?

Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie odpowiedzi :)

Opublikowano

jak kopci i nie ma mocy to jest dolot nieszczelny:whistling:

Opublikowano

Zapomnialem dodac, ze w miare moich mozliwosci sprawdziłem te wszystkie czarne rury i w zadnej nie znalazlem jakiejkolwiek nieszczelnosci.. ale nie wykluczam, ze moze jednak... byla by to bardzo optymistyczna wersja dla mnie, ale tak jak mowie sprawdzalem i nic nie stwierdzilem ..

Opublikowano
Zapomnialem dodac, ze w miare moich mozliwosci sprawdziłem te wszystkie czarne rury i w zadnej nie znalazlem jakiejkolwiek nieszczelnosci.. ale nie wykluczam, ze moze jednak... byla by to bardzo optymistyczna wersja dla mnie, ale tak jak mowie sprawdzalem i nic nie stwierdzilem ..

Mozesz podpiac VAG i zrobic logi...?

Opublikowano

Najlepszy byłby komplet logów.

Dymienie na czarno może oznaczac dziure w dolocie albo wtryski...

Może byc problem z podcisnieniem co do mocy...

A jak sprawdziłeś przepływke że mówisz że wygląda na zdrową ?

Opublikowano

Tak przepływki nie sprawdzisz.

Najlepiej zrobic logi...

Możesz jeszcze wyczyścic N75

Opublikowano
Sprawdziłem tzw. Na oko :P oraz reakcja samochodu na odpiecie czujnika - auto zaczęło lekko kopcic.

Pytałam juz raz... mozesz (czy masz) podpiac VAG i zrobic logi czy nie..?

Opublikowano

logi to ważna rzecz przy takim problemie. W moim Audi była bardzo podobna sytuacja i byłem prawie że pewny że to turbina padła. A po odczytaniu logów okazało się że to jednak przepływomierz. Sprawdź czy po odłączeniu przepływomierza jeździ się tak samo. Dymem bym się nie sugerował

Opublikowano

Postaram sie zrobic jakoś logi w najbliższym czasie. Co do przepływki to nie odczulem żadnej różnicy prócz owego kopcenia.

Opublikowano
Sprawdziłem tzw. Na oko :P oraz reakcja samochodu na odpiecie czujnika - auto zaczęło lekko kopcic.

Pytałam juz raz... mozesz (czy masz) podpiac VAG i zrobic logi czy nie..?

Brawo Danusiu:oklasky:

A ja jeszcze dodam żebyś przed logami po kasował błędy bo na pewno ich na łapałeś odpinając choćby przepływomierz podczas jazdy

I zobaczysz czy coś powróci...Komplecik zamieścić w odpowiednim dziale i pomoc na pewno nadejdzie

Opublikowano

Mechanik zmienil Ci cisnienie w pompie a mial przynajmniej podpiety manometr ? czy tak na oko ? Mogl zamiast tego najpierw sprawdzic ustawienie pompy na silniku wskaznikiem zegarowym. Przy opoznionym zaplonie tez dymi na czarno.

Opublikowano

Błędy po kazdym odpieciu były kasowane. Dzis zobaczę czy coś nie powróciło. Co do tego wbitego zaworka to wbijal do momentu, aż samochod zaczął na luzie w miarę ładnie na obroty wchodzic i przestał dymic.

Opublikowano
Mogl zamiast tego najpierw sprawdzic ustawienie pompy na silniku wskaznikiem zegarowym.

Wskaznikiem zegarowym to mozesz ustawiac sobie pompe w firmie Bosch... za 100 zl, bez prawidlowego efektu.

A potem przyjedz do mnie na poprawke VAG- .... gratis.

Opublikowano

danu to Ty jestes nawet madrzejsza od firmy Bosch ??? tego to nie wiedzialem... to jaka Ty firma jestes i z gory wiesz, ze zle ustawia... Normalnie jestes nieomylna jak papież.

Opublikowano
danu to Ty jestes nawet madrzejsza od firmy Bosch ??? tego to nie wiedzialem... to jaka Ty firma jestes i z gory wiesz, ze zle ustawia... Normalnie jestes nieomylna jak papież.

No widzisz mlody czlowieku... przechodzilam to z moim aktualnym autem 3 razy, wiec troche wiem.

A tak dla Twojego powiekszenia wiedzy.

Bosch ustawia pompe na 0... dokladnie na zero. Plus - minus cos tam.

A ma byc jednak znacznie wczesniej, a o ile to poczytasz w dziale " Diagnostyka VAG"

I nie potrzeba do tego wskaznika zegarowego...

Opublikowano

danu dzieki za komplement :-) az taki mlody to nie jastem ale doceniam to. Postanawiam sie z Toba nie kłócic Pozdrawiam Andrzej. Teraz ja ide pichcic kolacyjke moze napiszesz co Ty robilas to bedzie mi latwiej he he

Opublikowano

Od wczoraj auto chodzi lepiej tzn. Szybciej sie zbiera.. Nie jest to moze 110km ale jest roznica, oprócz czyszczenia czujnikow elektrosolem nic innego nie robiłem, więc nie wiem co mogło sie przyczynić do lekkiej poprawy... Ale ... No właśnie.. Dzis po podpieciu do kompa pokazał sie błąd 550.. Na razie skasowalem.. Zobaczymy czy powroci. Jesli tak to moze coś z pompa ?

---------- Post dopisany 08-07-2012 at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2012 at 22:30 ----------

Przepraszam za brak odzewu odnosnie logow, ale niestety nie mam możliwości ich wykonania(brak sprzętu, a miał byc :()

Dzis wróciłem z trasy i niestety auto nie odzyskało swoich 110km. Kurcze juz sam nie wiem... Mam wrażenie, ze czasami chodzi lepiej a czasami gorzej.

---------- Post dopisany 15-07-2012 at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2012 at 18:42 ----------

Log (0 - 003)

Log (0 - 011)

Dodam, ze do dnia dzisiejszego regularnie pojawiaja sie bledy nr 550 i 575.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...