byrek Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Witam jestem posiadaczem Audi A4 B7 2005r z silnikiem BLB ostatnio nawalił mi zawór EGR i musiałem go wymienić, kupiłem nowy założyłem auto pracuje i przyśpiesza normalnie ale zauważyłem ze spalanie wzrosło około 1L więcej. Dlatego moje pytanie brzmi jak wykonać adaptacje tego zaworu myślałem ze według tego schematu [select] [01 - Engine] [Meas. Blocks - 08] Select Group 074. [Go!] MVB 074.1: Min Position in Volts MVB 074.2: Max Position in Volts MVB 074.3: Potentiometer voltage MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc) [switch to Basic Settings] MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK) [switch to Measuring Blocks] [Close Controller, Go Back - 06] Special Notes: * For ECU's using ME 7.5, the coolant temp needs to be between 10 and 50 °C. * In case the adaptation fails switch OFF the Ignition for 30 Seconds, then switch it ON and try again. ale niestety w Meas. Blocks - 08, Select Group 074. nie mam żadnych wartości więc może jakoś inaczej się go adoptuje za odpowiedz z góry dziękuję i pozdrawiam.
Sztomel Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 EGR'a w BLB się nie adaptuje. On ma działać po jego podłączeniu do wtyczki a jeśli nie to znaczy, że jest uszkodzony mechanicznie. Rozbierz jego obudowę i się okaże czy ma wyłamane zęby na trybach napędowych czy nie. Poza tym wykonaj 03 output test i sprawdź czy działa Ci podciśnieniowy mechanizm otwierający klapy kierujące dopływ powietrza w kolektorze ssącym czy się całkowicie zaciął lub brak jest podciśnienia na siłownik regulujący tymi klapami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się