zigula11 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Witam Mam A4 B5 z 1998 roku i 267 tysięcy przejechane. Silnik ADR. Jeżdżę na Castrol Magnatec 10W/40 i trochę słychać napinacz , ale też nie zawsze. Czasami napinacz tłucze się na wolnych obrotach zaraz po zapaleniu, a czasami nawet jak wrócę z trasy i autko jest gorące to jest cisza. Zauważyłem że jak się tłucze i postawię wtedy autko z górki ( przód podniesiony do góry ) to napinacz cichnie. Poziom oleju na bagnecie jest na max.
andrzej_1970 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Sprawa jasna napinacz i łańcuszek do wymiany.
zigula11 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 Znalazłem coś takiego NAPINACZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU VW AUDI 1.8 1,8 20V (2453614593) - motoAllegro co o tym sądzicie ? bo ori w aso 2200 PLN
MASATO Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 zanim wymienisz napinacz i łańcuch to sprawdź czy masz prawidłowe ciśnienie oleju
zigula11 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 Właśnie się nad tym zastanawiam, bo wczoraj jak zajechałem do pracy 10km i jak stanąłem na parkingu to po minucie napinacz zaczął się tłuc jak stary diesel. Po zwiększeniu obrotów do 1200 wszystko ucichło, ale za moment znowu tłuczenie. A przed momentem przyjechałem z trasy, zrobiłem ponad 100km. Maska parzyła. Stał na wolnych obrotach 10 minut i chodził jak szwajcarski zegarek. Być może się coś gdzieś przytyka, ale co i gdzie ? Tak na węch czuję, że to chyba nie wina napinacza. A skoro dzieje się to nie zawsze, to chyba trzeba by było pojeździć z manometrem. Pytanie gdzie go wpiąć, chyba że vag'iem da się ciśnienie sprawdzić ? W prawdzie autko ma 267 tysięcy przejechane - może pompa dawać w kość.
MASATO Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 vagiem nie sprawdzisz ciśnienia oleju, wykręcasz czujnik ciśnienia oleju który znajduje się na chłodniczce oleju i wkręcasz w jego miejsce manometr może pompa a może przytkany smok pompy ---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:42 ---------- ciśnienie oleju dla silnika ADR bieg jałowy: 100-350kPa 3000 obr/min: 500-700kPa
zigula11 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Opublikowano 6 Lipca 2012 bieg jałowy: 200 kPa 3000 obr/min: 500 kPa oczywiście po wyczyszczeniu smoka i misy - była garść syfu typu resztki silikonu i jakieś drobinki z tworzywa. Przy okazji wymieniłem jedną poduchę silnika. Silniczek chodzi dużo ciszej, nie rzęzi zaraz po zapaleniu i napinacz ucichł :decayed:. Mam nadzieję że nie cieszę się za wcześnie i taki stan już pozostanie :naughty::banan:
Danek75 Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Spoko - powinien wytrzymać więcej. Ja mam już 305 tkm i czasem tylko z rana zaklekocze z sekudnę. A jeżdżę na full syntetyku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się