hager84 Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 witam wszystkich na forum Właśnie wróciłem moja"4" z trasy i tuż przed garażem jest zakręt i mała góreczka redukcja na dwójeczkę gaz w podłogę i co powolutku do przodu trzeci bieg to samo tak jak by turbo zamilkło wiec kołuje na drugi krąg. To samo dwójeczka gaz no i moc jest na trojce to samo wie skusiłem sie na jeszcze jedna rundę i znowu tak jak by turbo sie nie załączało i nie ma tzw kopyta w przedziale 2200-2800 obr/min. Ktoś może z użytkowników tak miał ? A4 2.0 tdi bre 2006 r 165 tyś nalatane
sebastiank1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 obstawiam że łopatki zapieczone. Jak masz gruchę od turbo to odłącz wężyk i pryśnij lekko WD do środka, potem pryśnij tam pod gruszką jak jest to ścięgno spryskaj go WD, weź potem jakieś szczybce złap za tą ruchomą cześć pod gruszką to ścięgienko i ją rozruszaj. U mnie to pomogło
Biszczan Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 witam wszystkich na forum Właśnie wróciłem moja"4" z trasy i tuż przed garażem jest zakręt i mała góreczka redukcja na dwójeczkę gaz w podłogę i co powolutku do przodu trzeci bieg to samo tak jak by turbo zamilkło wiec kołuje na drugi krąg. To samo dwójeczka gaz no i moc jest na trojce to samo wie skusiłem sie na jeszcze jedna rundę i znowu tak jak by turbo sie nie załączało i nie ma tzw kopyta w przedziale 2200-2800 obr/min. Ktoś może z użytkowników tak miał ? A4 2.0 tdi bre 2006 r 165 tyś nalatane Nie wiem skąd jesteś, ale najlepiej będzie jeśli skołujesz VCDS-a do autka, podłączysz i zrobisz logi, oraz sprawdzisz czy są jakieś błędy zapisane w sterowniku. Zagadaj na forum do kogoś z Twojej okolicy jeżeli nie masz dostępu do kabla i programu.
hager84 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 Dzieki biczan jutro kumpel podepnie fisa i zobaczymy co pokaże a co tego. sebastiank1 : Gdzieś czytałem posta ze taki zabieg z grucha tez mobilkowi pomógł ---------- Post dopisany 03-07-2012 at 07:39 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2012 at 19:51 ---------- wygląda na to że ma zatkany EGR ---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:39 ---------- koledzy ile kosztuje nowy zawór EGR |?
Biszczan Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 w ASO kosztuje 1148zł, na allegro pewnie kilka stówek mniej... EGR faktycznie masz zatkany?
hager84 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 kolega podpiął kompazaworu zdiagnozował zatkany egr w poniedziałek jade na warsztat na czyszczenie ---------- Post dopisany 09-07-2012 at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2012 at 05:43 ---------- jak sie okazało zaworu nie da rady wyczyścić wiec pozostaje wstawić nowy
koleś00000 Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 sebastiank1 ale psiknąć WD do wężyka w stronę turbo czy w stronę gruchy?mówisz o łopatkach turbiny??? bo mam ten problem,czasem jest zero mocy jak bym miał pod maską 1.4 a nie 2.5:facepalm:
koleś00000 Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 podczas jazdy mrugało grzanie świec...ale spoko jest diagnoza EGR sie zapchał:(albo go zaślepię albo wyczyszczę piaskarka i po kłopocie:) hager84 EGR-a da sie wyczyścić piaskarka i jazda dobiorą drobne ziarno piasku i nie ma bata żeby nie kulało:grin:
hager84 Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Opublikowano 11 Lipca 2012 no i EGR wymieniony wszystko wróciło do normy mam wrażenie ze na trójce lepiej ciągnie u mnie padł ten silniczek co tam coś otwiera. A kolego masz racje z tym zaślepieniem kumpel w B6 już go dawno zaślepił. A czy w B7 też taki manewr przejdzie?
koleś00000 Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 no to dosyć popularne mój fumfel zpracy ma bume z 99 roku i też zaślepił EGR,lata jak wściekła:banan: a czy w tej b6 wprowadzał zmiany w kompie??czy tylko zaslepił?
hager84 Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Opublikowano 11 Lipca 2012 przy kompie nic nie robił zaslepił i troche lepiej sie zbiera
koleś00000 Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 no i elegancko w sobotę go wywalę z niuni mojej:naughty: dzięki hager84 a ile wybecalowałes za EGR?????????
hager84 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 za egr ok 800 pln wczoraj dobrałem sie do tego silniczka i na oko nie widac zeby uzwojenia na wirniku były przypalone wie ktos na jakie napiecie ten silniczek pracuje podepne go na ostro i zobacze czy działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się