Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8 T BFB nie uruchamia się na ciepłym silniku. Po odpięciu czujnika temp. ...


godski

Rekomendowane odpowiedzi

1,8 T BFB nie uruchamia się na ciepłym silniku. Po odpięciu czujnika temperatury w dolocie i wstawieniu opornika wszystko jest OK.

Był już u wielu mechaników i każdy rozkłada ręce. Prawdopodobnie sterownik ale zakup w ciemno gdy później okaże się że to coś innego odpada.

Prawdopodobnie zwiąże się z tym wyższe o 1-2 litry spalanie przy wysokiej temperaturze powietrza. W zimę wychodzi średnio 11,5 a teraz 12,5-13 litrów. I to wszystko przy spokojnej ale nie emeryckiej jeździe.

Samochód ma K04-15, wtryski od 225 KM TT i Fmic. Program robiony u Witka . Niecałe 230 KM/330 NM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sam czujnik wymieniałeś/podmieniałeś? Jakieś błędy na VAG'u? Przydało by się zlogować i porównać parametry, najlepiej na zimnym i potem na rozgrzanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien czujnik

ale na ori, oring też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony na oryginalny i bez zmian. Najdziwniejsze jest to, że gdy odepnę przewód od czujnika to samochód też gaśnie. Muszę wcisnąć opornik w przewód i wtedy jest OK.

Zvaguję to gdzieś w okolicach Nadarzyna lub Pruszkowa u kogoś z głową na karku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...