rookie 3 Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Panowie, Zamierzam wymienić komplet sprzęgła (tarcza, łożysko, docisk) w swoim aucie. Jaką markę sprzęgła polecacie? Czy przy okazji należy coś jeszcze wymienić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp7 1 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 dobre sprzęgła za cenę do przyjęcia firmy LUK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinor 0 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 LUK, Sachs, Valeo.... Te sprzęgła możesz śmiało zakładać, ale najlepiej się zorientować które wyjdzie w lepszej cenie.... A co do reszty to musisz sprawdzić jak się miewa dwumas i wysprzęglik... Chyba że masz na zwykłe łożysko oporowe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 LUK, Sachs, Valeo.... Te sprzęgła możesz śmiało zakładać, ale najlepiej się zorientować które wyjdzie w lepszej cenie.... A co do reszty to musisz sprawdzić jak się miewa dwumas i wysprzęglik... Chyba że masz na zwykłe łożysko oporowe.... Co masz na mysli pisząc zwykłe łożysko oporowe, są jakieś zwykłe i niezwykłe? Co do sprzęgła to luk lub sachs, sprawdz czy nie ma wycieku spod uszczelniacza wału, i czy łożysko igiełkowe (pilotujące) sie nie rozleciało, no i czy dwumas nie ma za dużych luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Dziękuję za rady. A czy możecie podać mi nr z ETKI dla uszczelniacza wału, wysprzęglika i łożyska igiełkowego? Zamówię sobie w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinor 0 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 LUK, Sachs, Valeo.... Te sprzęgła możesz śmiało zakładać, ale najlepiej się zorientować które wyjdzie w lepszej cenie.... A co do reszty to musisz sprawdzić jak się miewa dwumas i wysprzęglik... Chyba że masz na zwykłe łożysko oporowe.... Co masz na mysli pisząc zwykłe łożysko oporowe, są jakieś zwykłe i niezwykłe? Co do sprzęgła to luk lub sachs, sprawdz czy nie ma wycieku spod uszczelniacza wału, i czy łożysko igiełkowe (pilotujące) sie nie rozleciało, no i czy dwumas nie ma za dużych luzów. O ile mi wiadomo to są sprzęgła które mają zwykłe łożysko oporowe albo są takie które są na wysprzęgliku, a to dwie różne rzeczy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 W każdym sprzęgle jest łożysko oporowe (wyciskowe), a wysprzęglik to część sterownia sprzęgłem stosowany w sprzęgłach sterowanych hydraulicznie, nie ma go w sprzęgle na lince. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się