grzesiek1201 Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Mój problem zaczął się od kiwania się koła pasowego na wale korbowym. Mechanicy kazali zmienić koło,zmieniłem 3szt oczywiście używki problem nie ustał.Rozebrałem sam w garażu,zdiąłem osłony rozrządu i odpaliłem go.Okazało się,że to koło rozrządu nie chodzi symetrycznie.Kupiłem nowe koło troche mniej się kiwa.Jest rant wału troche podrobiony,myślę,że przyczyną mogło być to,że kiedyś ktoś nie dokręcił koła i go podrobiło.czy ktoś ma jakąś porade bez rozbierania silnika jak to zrobić?nic się w sumie nie dzieje ale mnie denerwuje,że koło pasowe ma lekkie bicie.proszę o pomoc!Mój silnik 1,8 125KM ADR:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się