hejneken Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Hello, Przyszedł czas na obniżenie mojej kozy do wyboru mam 2 opcje: 1. Springi Eibach Pro-Kit + ori amory. 2. Zawieszenie sportowe MTS. Nie zależy mi na nie wiadomo jakiej glebie, chce zakryć tą paskudną dziurę miedzy kołem a nadkolem, chciałbym aby komfort pozostał ale nie mam pojęcia jak to jest z tymi MTS'ami, czy nie bd za twarde.. Wybór byłby prostszy gdyby nie to, że tylnie amory mam na 50% a przód 80% i po założeniu Eibachów bd musiał za jakiś czas wymienić również amory z tyłu.. Zastanawiam się też czy po założeniu eibachów i felg 18" bedzię dalej wyglądać jak koza.. Doradźcie coś..
karol24 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Najlepiej podjedż do mnie to pogadamy, pracuję w Brzegu tak serio ja bym brał Eibacha a póżniej jak amory popadają wsadzał bym jakiś sportowe amorki - jakie o tym już było wiele razy pisane (ja mam amory 1BE z przodu na -35mm i dobrze się to prowadzi ale ich życie dobiega końca w piwnicy już czekają KW :banan:tylko sam przód, bo na tył muszę jeszcze odłożyć albo dam MTSa jak mnie koszta przerosną )
Kowi87 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Z tym że amory sportowe, dobre amory to koszt jak zakup taniego gwintu:wink: a używane amory...
Perezip Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 eibach pro kit + bilstein b4 taki zestawik jest spoko z tym ze to już koszt wiekszy niz kit mts'a
karol24 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Używane są do dojeżdżenia i przez ten czas trzeba odkładać kase na nowe Bilsteiny B4? przecież B4 sam producent określa jako zamiennik seryjnych amorków. W katalogu B6 dopiero podane są jako "sport" Zawieszenia BILSTEIN Clubsport - sportowe zawieszenia do wyścigów i do jazdy na codzień Tak jak Kowi pisze, za same amory masz już najtańszy gwint ale co kto lubi, chcesz glebe ładujesz gwinta
hejneken Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 Używane są do dojeżdżenia i przez ten czas trzeba odkładać kase na nowe Bilsteiny B4? przecież B4 sam producent określa jako zamiennik seryjnych amorków. W katalogu B6 dopiero podane są jako "sport"Zawieszenia BILSTEIN Clubsport - sportowe zawieszenia do wyścigów i do jazdy na codzień Tak jak Kowi pisze, za same amory masz już najtańszy gwint ale co kto lubi, chcesz glebe ładujesz gwinta Gleba odpada, chce tylko trochę obniżyć bo za wysoko stoi, komfort ma zostać. Może mi ktoś powiedzieć jak to jest z tymi sprężynami H&R, nadają się do seryjnych amorków, jak z twardością i czy te z aukcji podejdą do Sedana 1.9 TDI ? Sprężyny Sportowe H-R komplet Audi a4 Avant (2484658459) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
karol24 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Aukcja dotyczy sprężyn do Avanta H&R jak najbardziej ale szukaj do sedana bo sprężyny Avanta mogą Ci tył podnieść i będzie lipa pare ofert z tablicy, trzeba by podzwonić popytać co i jak, może akurat coś ciekawego sie trafi Sprezyny Sportowe Audi A4 Brzeziny ? Tablica.pl Sprężyny sportowe EIBACH do audi A4 model B5 Lubań ? Tablica.pl: Spręzyny Eibach 30mm. Audi a4 1.9TDI Ząbkowice Śląskie ? Tablica.pl:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się