molek86 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam panowie planuje pozbyc sie katalizatora i stad moje pytanie odnosnie tego ustrojstwa nie wiem czy wsadzic ta cala rure downpipe czy moze zamiennik o zamienniku dowiezialem sie tyle: 1. Nasz zamiennik ma strumienicę tłumiącą - "krzyżykową", tzn. perforowana rura wewnętrzna ma dodatkowo dwa zagniecenia "na krzyż", zmniejszające przekrój przelotu. 2. Do drugiej sondy jest specjalnie przedłużona tulejka (co widać na zdjęciu) i podkładki już nie potrzeba. 3. W naszych katalogach silnik AWT to Audi A6 Sedan lub Avant, 150KM (110KW), 1997-2001. co do down pipe'a nie wiele wiem ,tylko tyle ze od 300-400 zl i ponoc lepszy cug moj silnik to AWT 1.8T z gory dzieki za rady!!!
predki74 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Powiem tak mamy podobne silniki ja wyrzuciłem katalizator wstawiłem zamiennik od pana Gruchota to jest to samo co do ciebie wygląda jak kat ale to puszka z rura w środku co do drugiej sondy to tulejka to zdała egzaminu musiałem komputerowo usunąć sondę w ecu i tak to wygląda .
molek86 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 to mowisz zeby sie nie ladowac w down pipey cale tylko wziasc ten zamiennik bo to wlasnie chyba estetycznie ladniej wyglada ten down ale zamienniki jest chyba na tej samej zasadzie tylko ze ma ta obudowe katalizatora a w srodku i tak jest rura.
predki74 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Powiem tak to zależy od ciebie wszystko ja założyłem tak .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się