Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośna praca silnika przy odpalaniu po dłuższym postoju - filmik


steff

Rekomendowane odpowiedzi

No to psikus a próbowałeś odpinac przepływomierz ewentualnie go podmień od kogoś pozycz przepustnice też , przynajmniej to byś wykluczył. Zacznij od osprzętu zanim mechanik Ci zacznie silnik rozbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to psikus a próbowałeś odpinac przepływomierz ewentualnie go podmień od kogoś pozycz przepustnice też , przynajmniej to byś wykluczył. Zacznij od osprzętu zanim mechanik Ci zacznie silnik rozbierać.

w przyszłym tygodniu jadę właśnie przepustnicę przeczyścić... zobaczymy czy to coś da, albo czy nie okaże się że trzeba ją wymienić... myślałem czy to nie krokowy... dodatkowo wczoraj podczas jazdy na 3 i 4 kiedy mu przycisnąłem na 4 tyś zaczął szarpać... może silnik nie był rozgrzany ale nigdy wcześniej tego nie było...

Dzięki za pomoc Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem podobnie i okazalo się ze na zimnym silniku zawor delikatnie sie zacinał na jednym z cylindrów powodem tego byl nagar na trzonie zaworu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem podobnie i okazalo się ze na zimnym silniku zawor delikatnie sie zacinał na jednym z cylindrów powodem tego byl nagar na trzonie zaworu :wink:

jak to "wyleczyć"?? :P

na PRIV dostałem taką oto odpowiedź:

powiem tak kolego obstawialem na poczatek elektronike wymiana swiec przewodów kopółki nie pomogla . Wymienielem sonde lambda tez nie pomoglo . Następnie wymienialem wtryskiwacze bo myslalem ze na zimnym za bardzo leją niby od gazu sie niszcza ale nie problem dalej .

Dopiero potem zabralem sie za silnik mechanicznie sprawdzilem cisnienie cylindrów i sie okazalo ze na zimnym silniku na 4 cylindrze brak cisnienia. po sciagnieciu glowicy okazało się ze jest mega nagar na zaworach wystarczy to oszlifować + mialem peknietą podkladke zaworu ale to nie mialo na to wplyw po prostu nagar na zaworze + nagar nie glowicy i nieszczelnosc cylindra byla jak sie rozrzal chwilke to problem znikal a tak to jak odpalilem na zimnym silniku chodzil starasznie jak by na 3 cylindry . Z tego co slyszalem to robią takie czyszczenie komór spalania bez sciagania glowicy tylko podlaczają jakieś urządzenie które wypala nagar w głowicy :wink:

może komuś jeszcze się przyda! ;)

pozdrawiam

---------- Post dopisany 08-10-2012 at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany 29-08-2012 at 19:57 ----------

Trochę to trwało, ale w końcu udało mi się podłączyć VAG'a. W trakcie badania wyskoczył błąd nastawnika przepustnicy. Gościu powiedział, że może go przeczyścić (100 zł) i może będzie ok:wink: Oryginał - nówka sztuka - około tysiąca PLN... Podobno są także zamienniki za 500 zł oraz można kupić używany - czego nie poleca...

W tym przypadku pozostaje tylko mieć nadzieję, że czyszczenie pomoże. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby czyszczenie przepustnicy nie pomogło (na głośną pracę mocno wątpię ale na poszarpywania może) to może

masz dużo nagarów w samym silniku i warto zastosować LIQUI MOLY 1014 OCZYSZCZACZ ZAWORÓW DO BENZYNY (2664076404) - motoAllegro .U mnie na takie poszarpywania ( od czasu do czasu i może też trochę głośniejszą pracę) na jałowym pomogło .

U mnie trochę prostsza sprawa o tyle, że nie mam LPG ale za to przewaga jazdy miejskiej (więc nagary się ładnie hodują) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby czyszczenie przepustnicy nie pomogło (na głośną pracę mocno wątpię ale na poszarpywania może) to może

masz dużo nagarów w samym silniku i warto zastosować LIQUI MOLY 1014 OCZYSZCZACZ ZAWORÓW DO BENZYNY (2664076404) - motoAllegro .U mnie na takie poszarpywania ( od czasu do czasu i może też trochę głośniejszą pracę) na jałowym pomogło .

U mnie trochę prostsza sprawa o tyle, że nie mam LPG ale za to przewaga jazdy miejskiej (więc nagary się ładnie hodują) .

zalałem ten preparat jakieś 1,5 miesiąca zrobiłem 200 km tylko na benzynie i mam wrażenie, że trochę pomogło...

---------- Post dopisany 12-11-2012 at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2012 at 22:14 ----------

Jakby czyszczenie przepustnicy nie pomogło (na głośną pracę mocno wątpię ale na poszarpywania może) to może

masz dużo nagarów w samym silniku i warto zastosować LIQUI MOLY 1014 OCZYSZCZACZ ZAWORÓW DO BENZYNY (2664076404) - motoAllegro .U mnie na takie poszarpywania ( od czasu do czasu i może też trochę głośniejszą pracę) na jałowym pomogło .

U mnie trochę prostsza sprawa o tyle, że nie mam LPG ale za to przewaga jazdy miejskiej (więc nagary się ładnie hodują) .

zalałem ten preparat jakieś 1,5 miesiąca zrobiłem 200 km tylko na benzynie i mam wrażenie, że trochę pomogło...

10.11.2012 r. przeczyszczona przepustnica. nie ma zmian. widocznie rzeczywiście w silniku wychodowało się sporo nagaru. ;-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...