dominikk 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jak z tyłu silnika od ścianki grodziowej Ci paruje no to znowu króciec cieknie, no albo któryś z przewodów z niego wychodzący. W nim jeszcze pewnie czujnik temperatury cieczy siedzi i zaślepka. To ustrojstwo wyjątkowo wredne. Mi dopiero za drugim podejściem się udało zrobić tak, że jest git. A kto ci go wymieniał? Sam to robiłeś? Może słabo go dokręciłeś, albo którąś z opasek. Nie ma siły, musisz go zdjąć i obejrzeć, czy nie popękany, itd. Jakbyś bliżej był, to bym Ci pomógł, a tak musisz sobie radzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 jako małe OT widziałem jak ktoś na forum wyspawał z kwasówki ten króciec bo się wkurzył jak mu to co troche pękało bo kupował zamienniki:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się