Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak płynu w zbioniczku wyrównawczym.


wjot1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dwa dni temu zapaliła mi się kontrolka płynu chłodniczego. Zaglądam pod maskę i widze całkowicie pusty zbiorniczek. Na drugi dzień dolałem z 0,5 litra ( bo tyle miałem przy sobie) przy czym po wlaniu, poziom płynu momentalnie spadł(spłynął przewodami).

Dopiero dzisiaj wlałem mu z 2,5l i pod autem zrobiła się kałuża, poziom płynu w zbiorniczku znikł zaraz po wlaniu.

Nie znam się kompletnie na autach, także ciężko mi ocenić gdzie leży przyczyna wycieku. Moim zdaniem sam zbiorniczek jest cały.

1)Czy możliwe jest, żebym zachaczył podwoziem o coś i to spowodowało wyciek? Nie wiem jak jest zbudowany cały układ chłodzenia, więc nie potrafie na logikę dojść samemu do tego.

Sam wyciek wydaje mi się pewny, bo kałuża sama z siebie sie nie zrobiła.

2)Po wlaniu tych 2,5l spróbowałem go odpalić, - odpalił ledwo co, i obroty po chwili zaczęły wariować na postoju. Czy to objaw właśnie braku płynu czy może coś zupełnie innego jak np. resztka paliwa :naughty:?

Pewnie i tak nie obejdzie mi się bez wizyty u mechanika, ale wolałbym samemu mniej-więcej wiedzieć co i jak, żeby ze mnie nie zdarł kasy.

POZdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak pod autem zrobiła sie kałuza to pierwsze co bym posprawdzał to wszystkie gumowe przewody układu chłodzenia,później zobaczył bym stan chlodnicy cyz nie cieknie,w wnętrzu pod wykładzinami czy nie jest mokro i po sprawdzeniu tego wszystkiego można by dalej jechać z etapami co to może być,ale jak piszesz że zaraz po wlaniu była kałuża to wydaje mi sie ze to przewód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach