odi96 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam z problemem borykam sie juz jakiś czas wyciagałem cała deskę wymieniałem żarówki ale nic to nie dało problem rownież występuje w wyswietlaczu od klimy dodam iż wyswietlacz i wskaźniki nie mrugaja synchronicznie oto drugi filmik tylko źe nocą Wielka proźba o jakieś porady, może ktoś miał podobny problem w elektryce jestem zielony jak polana więc sam duźo nie zadziałam pomożcie forumowicze a i nie wiem co z tym prefiksem ale wybrałem abc he he ---------- Post dopisany at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany at 11:03 ----------
jihaad Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-naprawa-panela-klimatronika-2092/
odi96 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 spoko jihad zaraz lece rozebrać w sumie raz już to rozebrałem ale nie odpinałem taśmy tylko wycignełem całe urządzenie ale nie namierzyłem zimnych lutów bo nie odczepiałem tej taśmy tylko wyciagnełem z obudowy fajnie to jeden problem można powiedzieć że z głowy a jak tam chłopaki ma ktoś jakieś sugestie co do problemu podświetylenia poziomu paliwa i temp płynu ? gdzie tkwi problem bo podłonczyłem inny zegar z A4 i tak samo nie banglały te zegary wiec WTF pozdro miłej Niedzieli
jihaad Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 ma ktoś jakieś sugestie co do problemu podświetylenia poziomu paliwa i temp płynu ? gdzie tkwi problem bo podłonczyłem inny zegar z A4 i tak samo nie banglały te zegary wiec WTF pozdro miłej Niedzieli Podłączyłeś drugi zestaw zegarów i też nie podświetlało tych samych wskaźników?