Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczenie i wibracje po odpuszczeniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pewien problem. Kiedy hamuję silnikiem powyżej 2tyś obrotów to samochód zaczyna buczeć i mieć drgania (plastiki skrzypią) Jeśli trzymam ręką gałkę zmiany biegów na 1,3 lub 5 i delikatnie ją popycham do przodu to w czasie jazdy bez gazu przemieszcza się jakiś 1cm do przodu, jak dodaję gazu wraca z powrotem do tyłu (ciągle wywieram na nią tę samą silę). Nie wiem czy to ma jakiś związek. Może poduszki skrzyni?

Drugi problem to stuki przy tylnym moście w okolicach krzyżaka podczas gwałtownego puszczania sprzęgła lub odpuszczaniu i dodawaniu gazu podczas jazdy (quattro). Jak temu zaradzic?

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :wink:

Opublikowano

Posprawdzaj wszystke poduszki skrzyni silnika a z tyłu to podpora wału pewnie dostała luz czesto sie wyrabia i wali przy gwałtownym puszczeniu sprzegła

Opublikowano

Ja mam podobny problem, ale nie jestem pewny czy rozwiązanie będzie to samo. Ostatnio wymieniałem tylko tarcz sprzęgłową (bez łożyska oporowego oraz dwumasy), po tygodniu, mam dziwne buczenie jakby tłumik się poluzował, z tym, że z nim wszystko jest ok. Dźwięk dochodzi tylko przy hamowaniu silnikiem (nie zawsze !!!) i to przeważnie na 2,3,4 oraz od dłuższego czasu mam pukanie przy hamowaniu i bezpośrednim ruszeniu. Im więcej mechaników, tym więcej teorii i żaden nie wie co się dzieje... Myślałem wcześniej o tych poduszkach itp. ale też zastanawiam się czy to wycie nie jest spowodowane łożyskiem oporowym, albo zwyczajnie mam kilka rzeczy do wymiany. Może tutaj jest ktoś mądry i wie co jest grane w mojej A4-ce ???

Opublikowano

mi tez buczało w okolicy 2tys/obr i wymienilem siatke przed katalizatorem i gumowe wieszaki tłumika i przestało

Opublikowano

wlasnie nie jestem przekonany ze to co kolwiek ma wspolnego z tlumikiem, a co myslisz o tym lozysku i pukaniu ???

Opublikowano

U mnie im większe są obroty kiedy hamuję tym wycie i drgania są coraz większe. A co do drugiej sprawy to byłem na kanale i stuki przy ruszaniu dochodzą z tylnego mostu, jest jakby był luz między wałem a tylnym mostem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...