djzak 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 siema:) dlaczego jest tak ze jak zalacza sie turbo czuc ze idzie ale wolno i nagle jest mega szarpniecie i wtedy juz idzie prawidlowo?? jest to od 2tysiecy.. zle ustawiony kat wtrysku moze miec na to wplyw ..przewody szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Gramatyka z ortografią się kłania... Zapnij vag. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzak 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 vag nic nie pokazuje....ale znalazlem dzis lekko nie zgodniosc z tym rysunkiem podcisnien... http://img152.imageshack.us/img152/9092/n2610017yd1.jpg mianowicie zawor sterujacy EGR - N18 ma 2 kable wychodzace wchodzace a nie 3 jak na rysunku .. tak samo niemam kabla idacego za zaworkiem zwrotnym..;/... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 To ze Ci kodow beldow nie wywalil to nie znaczy ze wszystko ok. Zrob logi, bedzie jasniej. Napisz jeszcze raz po polsku o co chodzi z tym N18. No i popraw to puzno w temacie. bo az oczy bola... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzak 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 To ze Ci kodow beldow nie wywalil to nie znaczy ze wszystko ok. Zrob logi, bedzie jasniej. No i popraw to puzno w temacie. bo az oczy bola.. niemam pojecia jak zrobic logi:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A szukac potrafisz? Poczytaj troche: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 zawór N18 ma 3 wyjścia...ale w modelu B6 zmienili już układ podciśnień, nie potrzeba ciągnąć rury vacuum do filtra powietrza tylko jest założony filterek na krócieć ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się