krisjaworski Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl Part No SW: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7 Component: R4 1,9L EDC 0000SG 7002 Revision: 12345678 Serial number: AUX6Z0D0336851 Coding: 0000071 Shop #: WSC 00000 785 00200 VCID: 6BD1C39F3315 1 Fault Found: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1428 /min Torque: 187.9 Nm Speed: 51.0 km/h Load: 58.4 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 11000000 Temperature: 30.6°C Temperature: 38.7°C nie wiem juz co mam robic, chyba zwariuje wymienilem ten szary czujnik(mam dwupinowy) juz 2 razy i ciagle to samo, czasem pali mi sie lampka na desce a czasem nie:(
A4_Dominik_WAW Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Rozumiem że jesteś pewny że w Twoim aucie jest już czujnik 2 pinowy ? We wcześniejszych modelach czujnik G62 był 4 pinowy. Jeżeli czujnik wymieniłeś najlepiej oryginał choć i tutaj nie ma reguły to może jakiś kabel do czujnika masz przetarty ? Bardzo często z tymi czujnikami jest tak że już po założeniu na samym początku okazuje się on niesprawny. Sprawdź jaką temperaturę masz na silniku a jaką w czujniku jeżeli masz 8 stopni różnicy to wina czujnika powinno być jakieś 1-2 różnicy.
krisjaworski Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 czujnik na 100% dwupinowy szary, jedyna rzecz ktora mnie zastanawia, to po skasowaniu bledow odlaczylem ten czujnik i kontrolka sie nie zapalila i juz nie wiem o co chodzi,
Fr0styyy. Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Przecież G62 to zielony, 4 pinowy czujnik...
krisjaworski Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 no ale mam zrobic zdjecie i wyslac czy co????
Fr0styyy. Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Nie, nie o to chodzi Na pewno wymieniałeś czujnik, który jest z tyłu głowicy? Wtyczka ma 4 piny?
Fr0styyy. Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Guide on how to replace a G62 Coolant Temperature Sensor - Audifans.net 2.5TDi Coolant Temperature Sensor (G62) Replacement Guide
A4_Dominik_WAW Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Kierowałem się tym że wymieniłeś dobry czujnik bo ostatnio w vw touran wymieniałem czujnik temperatury i tam jest 2 pinowy. Ten który Ty wymieniłeś na pewno nie jest czujnikiem g62 to może być jakiś czujnik od temperatury paliwa. G62 ma tak jak kolega wyżej napisał swoje miejsce w bloku silnika od strony akumulatora/kabiny. Po jego wyjęciu ubędzie Ci jakiś 1 litr płynu chłodniczego i pamiętaj o wymianie uszczelki i wyjęciu starej bo często przy wyjmowaniu zostaje w bloku.
Fr0styyy. Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Kierowałem się tym że wymieniłeś dobry czujnik bo ostatnio w vw touran wymieniałem czujnik temperatury i tam jest 2 pinowy. Ten który Ty wymieniłeś na pewno nie jest czujnikiem g62 to może być jakiś czujnik od temperatury paliwa. G62 ma tak jak kolega wyżej napisał swoje miejsce w bloku silnika od strony akumulatora/kabiny. Po jego wyjęciu ubędzie Ci jakiś 1 litr płynu chłodniczego i pamiętaj o wymianie uszczelki i wyjęciu starej bo często przy wyjmowaniu zostaje w bloku. Z tym 1L płynu to nie przesadzaj Ja u siebie jak wyjmowałem to może ze 100ml wyleciało
Golem1 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 tu masz screena gdzie jest czujnik temp. G62: Po odłaczeniu czujnika kontrolka ci się nie zapali tylko wskaźnik na zegarach nie będzie działał.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Kierowałem się tym że wymieniłeś dobry czujnik bo ostatnio w vw touran wymieniałem czujnik temperatury i tam jest 2 pinowy. Ten który Ty wymieniłeś na pewno nie jest czujnikiem g62 to może być jakiś czujnik od temperatury paliwa. G62 ma tak jak kolega wyżej napisał swoje miejsce w bloku silnika od strony akumulatora/kabiny. Po jego wyjęciu ubędzie Ci jakiś 1 litr płynu chłodniczego i pamiętaj o wymianie uszczelki i wyjęciu starej bo często przy wyjmowaniu zostaje w bloku. Z tym 1L płynu to nie przesadzaj Ja u siebie jak wyjmowałem to może ze 100ml wyleciało To może czymś zatkałeś itp. ja wyjąłem i czekałem aż sobie wszystko spłynie później złożyłem nowy czujnik i oring.
krisjaworski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 no dziekuje wam bardzo, bede walczyl zaraz z tym czujnikiem pzdr ---------- Post dopisany at 10:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:36 ---------- znalezione wymienione:) jeszcze raz dziekuje Wam za pomoc, pozdrawiam
krisjaworski Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 no i tak na marginesie Litr plynu musialem dolac:) pzdr4all
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się