stachu19 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Witam!!! Mam problem z moim samochodem. Otóż problem polega w tym, że silnik bardzo głośno pracuje do tego jak się wsłucha w pracę silnika to słychać jak by samochód (nie wiem jak to napisać) wydmuchiwał z siebie lewe powietrze w okolicach filtra powietrza (tak głośno pucha). Pojeździłem po mechanikach, komputerach i wszyscy twierdzą, że wszystko jest ok. Natomiast jak posłucham pracę silnika kolegi, który ma takie samo auto to jego chodzi o wiele ciszej. Dzisiaj byłem jeszcze u jednego mechanika, który podpiął komputer i wyrzuciło mu taki błąd: 17994...................P1586-00 Może ktoś wie co to za błąd??? Z góry dziękuję za pomoc!!!
wojtekce Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 nie ten dział sprawdź czy wałek rozrządu nie jest czasem wytarty
stefan1986 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Potwierdzam dudnienie z okolic filtra to najczęściej wytarty wałek rozrządu co przerobiłem na własnej skórze, ale mogą też wypaść broki - zaślepki osi dźwigienek pompowtrysków, co tez może dać podobny dźwięk akustyczny. Jednak nie obejdzie się bez zdjęcia pokrywy zaworów i zbadania ww. rzeczy. Temat masz tu opisany: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b7-bke-g-ro-praca-silnika-dudnienie-150759/ i tu: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b7-bpw-glosniejsza-praca-silnika-dudnienie-215246/
piotrekvka Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 potwierdzam u mnie było tak samo dudnił glośno przyczyna walek rozrządu i szklany zdejmij czapka z niego a wszystkiego sie dowiesz ja to zmieniłem chodzi jak zegarek ---------- Post dopisany at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- 17994 błąd z kompa chodzi o poduszkę silnika a dokładnie zawór elektromagnetyczny nie trzęsie budą
stachu19 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Od czasu do czasu zatrzęsie budą. W którym miejscu znajduje się ten elektrozawór???
piotrekvka Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 tym błędem za bardzo się nie martw chodzi o poduszkę do której zamocowany jest silnik
stachu19 Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Ok dzięki za info. Jutro zdejmę z niego górną czapkę i zobaczę czy są te zaślepki. Napisze co i jak. ---------- Post dopisany 09-09-2012 at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2012 at 18:34 ---------- Zdjąłem dzisiaj górną czapke i niestety w moim silniku BKE nie ma żadnych zaślepek. Chyba, że ja nie wiem gdzie je szukać. Wstawiam zdjęcie mojego silnika. <br /><br /> ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:02 ---------- no i coś czuję że to będzie wina wałka i szklanek niestety <br /><br />
srb38vx Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Bo jak dobrze widze to ty ich tam nie masz wypadły w liku po wyżej b7 BPW głosna praca silnika (dudnienie ) masz foty gdzie te broki ( zaslepki ) powinny sie znajdywać na PW dałem ci numer tel. dzwoń
piotrekvka Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 muszą być na końcach tego górnego wałka nie jest możliwe żeby wypadły wszystkie cztery w jakim stanie jest wałek bo na fotkach mało widać broki muszą by bo nie będzie dobrego smarowania góry ---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- ustaw rozrząd ściągnij pasek poluzuj pompę z tyłu bo wałek nie wyjdzie i rozbieraj robiłem to u siebie 2 tyg temy za wałek szklany i olej zapł 1500 zeta
srb38vx Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 muszą być na końcach tego górnego wałka nie jest możliwe żeby wypadły wszystkie cztery w jakim stanie jest wałek bo na fotkach mało widać broki muszą by bo nie będzie dobrego smarowania góry Wszystkie 4 nie ale 2 tak na fotkach jednej broki niema na bank , u mnie to wyszło na hamowni brak cisnienia na górze brak 10 Km w seri
piotrekvka Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 zgadza się dwa zewnętrzne u mnie wypadł jeden od strony rozrządu brak ciśnienia zajechał wałek i szklany mam pytanie w 2.0 wałki tez tak szybko lecą jak w 1.9
srb38vx Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 zgadza się dwa zewnętrzne u mnie wypadł jeden od strony rozrządu brak ciśnienia zajechał wałek i szklany mam pytanie w 2.0 wałki tez tak szybko lecą jak w 1.9 mi autko dudniło jak go kupiłem jezdziłem tak 1,5 roku ,zrobiłem na wypadniętych 2 brokach (zaslepkach) około 40 tyś po rozebranu góry znalazłel 2 broki ,wałek i kieliszki (popychacze ) nie były w najgorszym stanie ,ale i tak puzniej wymieniłem wałek i popychacze
piotrekvka Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 zgadza się dwa zewnętrzne u mnie wypadł jeden od strony rozrządu brak ciśnienia zajechał wałek i szklany mam pytanie w 2.0 wałki tez tak szybko lecą jak w 1.9 mi autko dudniło jak go kupiłem jezdziłem tak 1,5 roku ,zrobiłem na wypadniętych 2 brokach (zaslepkach) około 40 tyś po rozebranu góry znalazłel 2 broki ,wałek i kieliszki (popychacze ) nie były w najgorszym stanie ,ale i tak puzniej wymieniłem wałek i popychacze miałeś farta ja ledwo wrociłem z anglii na tym
stefan1986 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 u mnie brakowało jednego broka, leżał w otworze w którym jest śruba głowicy. Na początku lekkie dudnienie a później już wyraźne walenie jakby w kolektora ssącego, powodem okazała się wytarta krzywka na 3 cylindrze oraz pod nią wyklepana szklanka zaworu ssącego. Ps. piotrekvka jakiej firmy kupiłeś wałek szklanki i panewki?
piotrekvka Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 u mnie brakowało jednego broka, leżał w otworze w którym jest śruba głowicy. Na początku lekkie dudnienie a później już wyraźne walenie jakby w kolektora ssącego, powodem okazała się wytarta krzywka na 3 cylindrze oraz pod nią wyklepana szklanka zaworu ssącego. Ps. piotrekvka jakiej firmy kupiłeś wałek szklanki i panewki? w tej chwili nie pamiętam muszę poszukać kupiłem komplet w anglii bo tu mieszkam cała robota to 3 godz ---------- Post dopisany at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- u mnie brakowało jednego broka, leżał w otworze w którym jest śruba głowicy. Na początku lekkie dudnienie a później już wyraźne walenie jakby w kolektora ssącego, powodem okazała się wytarta krzywka na 3 cylindrze oraz pod nią wyklepana szklanka zaworu ssącego. Ps. piotrekvka jakiej firmy kupiłeś wałek szklanki i panewki? w tej chwili nie pamiętam muszę poszukać kupiłem komplet w anglii bo tu mieszkam cała robota to 3 godz pamiętaj o wlożeniu broków to mega ważne
stachu19 Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 W tym miejscu mają znajdować się te broki??? <br /><br />
piotrekvka Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 W tym miejscu mają znajdować się te broki???http://s10.postimage.org/hlvxbb9cl/image.jpg <br /><br /> tak dokładnie 4 sztuki
stachu19 Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 Odświeżam temat Dopiero dwa dni temu zabrałem się z mechanikiem za te zaślepki. Pomogło!!! Samochód pracuje cicho i jest mocniejszy. DZIĘKI WIELKIE WSZYSTKIM!!!
Mitshi Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Mam to samo, na 2 cylindrze mam do wymiany świecę żarową więc i tam zajrzę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się