benoos Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Witam, kupiłem sobie taką rakietę na dojazdy do pracy - Arosa 1.7SDI 1999r. Co pewien czas, zazwyczaj po odpaleniu na ciepłym, mruga kontrolka świec żarowych, odczytałem błędy: 01268 Quantity Adjuster (N146) 17-10 Control Difference - Intermittent 01268 Quantity Adjuster (N146) 19-10 Lower Limit - Intermittent Silnik ma 330tys. najechane w Niemczech, na wolnych obrotach trochę go telepie i śmierdzą spaliny, ale nie dymi. Przy delikatnym przyśpieszaniu na zimnym potrafił się zająknąć na niskich obrotach. Pod maską nic podejrzanego nie widzę, przecierający się jeden wężyk, ale bez dziury, dolot bez dziur, ogólnie to nie wiem co mam tu sprawdzić Wykonałem logi: Statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W czasie wykonywania logów błąd się nie pojawił. Wszelkie sugestie mile widziane
german81 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 cos niedobrego dzieje sie z nastawnikem naj prawdopodobniej jest do czyszczenia chyba ze licznik nie działa to tez bedzie wywało ten bład .
benoos Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 dzięki za zainteresowanie, licznik działa, nastawnik przy pompie, tak? to jest rozbieralne? EDIT: znalazłem instrukcję, rozumiem że o to chodzi http://www.skierniewice.info/golf/instrukcja_czyszczenia_nastawnika.pdf
german81 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 tak dokładnie o to chodzi tylko ze przy tym błedzie czyszczenie czasami nie pomaga i jest konieczna wymiana nastawnika
spanky Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 ewidentnie problem z nastawnikiem , odepnij czujnik predkosci w skrzyni i zobacz czy problemy znikna/ulegna zmianie
benoos Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 wypiąłem czujnik ze skrzyni, od razu pojawiła się kontrolka świec i błąd 01268 Quantity Adjuster (N146) 19-10 Lower Limit - Intermittent którego nie dało się wykasować, w pracy silnika na jałowym bez zmian, trzęsie budą pierwsze odpalenie z czujnikiem założonym to samo, nie mogłem błędu wykasować drugie odpalenie już bez mrugającej kontrolki, błąd dał się wykasować coś jeszcze mogę sprawdzić? bo jestem "na roboczo" przy autku właśnie
vauxhall95 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Ni zdziwilbym sie jakby to byla sprezyna w pompie(nie ta w nastawniku)pare razy tak mialem.
benoos Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 czyli pozostaje mi podjechać do pompiarza i zapytać co o tym sądzi, dzięki Panowie za rady:hi: jakbyście jeszcze coś wydedukowali to do weekendu jestem w domu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się