Jump to content
IGNORED

[Audi A4] B6 2.0 FSI 150 KM rok 2003 brak wolnych obrotów


martes55
 Share

Recommended Posts

Witam mam kłopot z moim autkiem,otóż od tygodnia żaden mechanik nie poradził sobie z problemem.Przy odpalaniu na zimnym silniku strasznie nierówno chodzi na wolnych obrotach.Komputer wykazuje ,że gdzies jest lewe powietrze.Wymieniłem juz uszczelke pod kolektorem, wyczysciłem zawór EGR ,założny był nowy przepływomierz ,sprawdzone zostały wszystkie węże ,nowe cewki i świece i problem ciągle występuje.Wczoraj wyczysciłem również pompe paliwa i cały bak lecz i to nie zdało egzaminu.Proszę o pomoc i co jeszcze ewentualnie mogę sprawdzić.

Link to comment
Share on other sites

Witam mam kłopot z moim autkiem,otóż od tygodnia żaden mechanik nie poradził sobie z problemem.Przy odpalaniu na zimnym silniku strasznie nierówno chodzi na wolnych obrotach.Komputer wykazuje ,że gdzies jest lewe powietrze.Wymieniłem juz uszczelke pod kolektorem, wyczysciłem zawór EGR ,założny był nowy przepływomierz ,sprawdzone zostały wszystkie węże ,nowe cewki i świece i problem ciągle występuje.Wczoraj wyczysciłem również pompe paliwa i cały bak lecz i to nie zdało egzaminu.Proszę o pomoc i co jeszcze ewentualnie mogę sprawdzić.

Podpinałeś komputer jakiś?? Na początek zdejmij wtyczkę przepływomierza:wink: Nic nie kosztuje a zobaczysz czy to nie on... Następny w kolejce według mnie to czujnik temperatury.

Link to comment
Share on other sites

Po odpięciu przepływki wszytko jest ok,ale mialem założoną nową i było to samo.Dodam tylko że po rozgrzaniu auta wszystko jest ok,ale swieci sie kontrolka silnika.Komputer pokazuje tylko nieszczelnosc ukladu dolotowego ,ale sprawdziłem juz wszystko i wedlug mnie jest na 99% układ szczelny sprawdze jeszcze ten czujnik temperatury.

Link to comment
Share on other sites

Po odpięciu przepływki wszytko jest ok,ale mialem założoną nową i było to samo.Dodam tylko że po rozgrzaniu auta wszystko jest ok,ale swieci sie kontrolka silnika.Komputer pokazuje tylko nieszczelnosc ukladu dolotowego ,ale sprawdziłem juz wszystko i wedlug mnie jest na 99% układ szczelny sprawdze jeszcze ten czujnik temperatury.

W opisie masz 2.0 FSI a a temacie wybrałeś AVB więc jaki silinik masz??:wink: 2.0 FSI to AWA:wink: Ja bym szukał problemów przy połaczniu odmy z dolotem( jeśli taki jest w AWA) bo u mnie jak tam była nieszczelność to falował mocno... A tak po za tym to cewki i przepływka może być tego przyczyną. Ale faluje jak odepniesz przepływomierz czy nie??

Link to comment
Share on other sites

Silnik 2.0 FSI AWA zwykła pomyłka sorry za błąd.Cewki mam wszystkie 4 nowe,a przepływomierz miałem założony nowy i było to samo.Faktycznie po odpięciu przepływki wszystko jest ok nawet na tym nowym po odpieciu wracało wszystko do normy.Teraz zaczynam sklaniac sie ku pompie paliwa ,być moze daje za slabe cisnienie ,wiec na zimnym gdy dawka paliwa musi byc zwiekszona zaczyna szarpac ,gdy sie nagrzeje dawka paliwa tez sie zmniejsza i zaczyna w miare równo pracowac.

Link to comment
Share on other sites

Przepustnica w jakim stanie? Była czyszczona, przechodzi adaptację bez problemu itp.? Podobne objawy miałem w 1.6 FSI, chwilę później przepustnica padła i w ogóle nie było wolnych obrotów i reakcji na gaz,silnik gasł po odpaleniu.

Link to comment
Share on other sites

Przepustnica była czyszczona,chociaż był już taki objaw ,że silnik gasł zaraz po odpaleniu ,ale widocznie pomogło czyszczenie.Dziś trochę posprawdzałem jeszcze raz szczelność i faktycznie gdzieś słychać jak zasysa powietrze zacznę od wymiany odmy. Zauważyłem też nieszczelność na bagnecie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...