Jump to content
0
boseron

Podczas jazdy przy wrzuceniu na bieg jałowy (luz) spadek obrotów silnika

Recommended Posts

podczas jazdy przy wrzuceniu na bieg jałowy (luz) spadek obrotów silnika do 800 troche telepie lewarkiem auto zachowuje sie jakby miało zaraz zgasnąć ale po kilku sekundach obroty wskakuja na ponad 900 i juz jest wszystko ok, dzieje sie tak sporadycznie najczęsciej na zimnym silniku ale na ciepłym tez sie zdarza. zastanawiam sie czy moze to być klapa gasząca bo ktoś mi powiedział ze mam ją do czyszczenia lub wymiany ?


Było B5 , B6 , B7 , B7, B8 .......jest BWM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez mam taki problem moze ktos cos doradzi . bledow nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze by było jak by nam ktoś tu potwierdził wymianę wiązki wtrysków...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego a co to ma do tego

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo bardzo często na tej drodze skopane jest połączenie z pompkami...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i od tego mogą spadać obroty..... ?


Było B5 , B6 , B7 , B7, B8 .......jest BWM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli co trzeba zrobic zeby pozbyc sie tego problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

na początek sprawdźcie czujnik sprzęgła -(tempomat nie działa jak uszkodzony czujnik )


A4 B6 1.8T QUATTRO SWAP + A6 C6 2.0TDI

untitled-2101-2.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem dlaczego tak sie czasem dzieje ale znalazłem "przyczyne"tego zjawiska.Po prostu żeby to zjawisko wyeliminowac wystarczy zmienic "styl"jazdy. Przy wrzuceniu na luz sprzęgło przytrzymac wcisniete o doslownie sek dłuzej i puścic i nigdy obroty nie spadną. :kox:


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

i to faktycznie pomoaga ale to chyba nie normalne zeby tak sie działo kiedys tego nie miałem a puszczałem sprzęgło jak chce i kiedy chce, zastanawiam sie ze moze to filtry zabrudzone ? moze przewody napięcia...?


Było B5 , B6 , B7 , B7, B8 .......jest BWM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

Odgrzeję kotleta - mam identyczny problem, kiedyś tego nie było - dzieje się sporadycznie , wrzucam np. z 2 na luz i spadek obrotów poniżej normalnych na jałowym jakby na 3 gary chodził po chwili obroty podnoszą się i jest okej, 4 pompki po regeneracji i sprzęgło + dwumwas nowe

ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Matty93 napisał:

Cześć,

Odgrzeję kotleta - mam identyczny problem, kiedyś tego nie było - dzieje się sporadycznie , wrzucam np. z 2 na luz i spadek obrotów poniżej normalnych na jałowym jakby na 3 gary chodził po chwili obroty podnoszą się i jest okej, 4 pompki po regeneracji i sprzęgło + dwumwas nowe

ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać?

 

podobno to wina czujnika pedału sprzęgła


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Wihajster napisał:

podobno to wina czujnika pedału sprzęgła

Chodzi o: 8E0927189B  ?

Dziwne że nie ma błędu jak czujnik nie domaga

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Matty93 napisał:

Chodzi o: 8E0927189B  ?

Dziwne że nie ma błędu jak czujnik nie domaga

 

 

7H0927189


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...