Jump to content
IGNORED

Misa olejowa


Auudii
 Share

Recommended Posts

Witam

mam pytanie żeby w silniku 1,9 TDI w A4 B6 żeby zdjąć misę trzeba zdjąć belkę poprzeczna opuszczać zawieszenie czy podnosić silnik do góry czy wystarczy odkręcić miskę i wyjdzie bez problemu? bo w B5 schodzi ale tam silnik jest w poprzek.

Link to comment
Share on other sites

w zadnym audi a4 silnik nie siedzi poprzecznie wszystkie siedza w zdłuż.

z tym opuszczaniem ławy to nie dokonca.

wystarczy podniesc motro do góry , zdemontowac cały stabilizator z aluminiowymi podstawami poduszek silnika. zaczyna ci sie opuszczac przód ławy i to w zupełnosci starczy.

Link to comment
Share on other sites

nie trzeba stabilizatora

odkrecasz 4 sruby od poduszek silnika,lewarek pod lape kompresora klimy,do gory az poduszki da sie wyjac.

40minut wyjeta miska czy to b5 b6 czy b7 1.9 czy 2.0 (TDI)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za info

pękła mi misa przy śrubie do spuszczania oleju jest mała rysa i pojawia się olej ktoś musiał zbyt mocno dokręcić śrubę i pękła

teraz pytanie pospawać stara czy kopić coś takiego NOWA MISA MISKA OLEJU VW PASSAT B5 AUDI A4 1.6 1.9 (2616747674) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. co radzicie?

Link to comment
Share on other sites

nie trzeba stabilizatora

odkrecasz 4 sruby od poduszek silnika,lewarek pod lape kompresora klimy,do gory az poduszki da sie wyjac.

40minut wyjeta miska czy to b5 b6 czy b7 1.9 czy 2.0 (TDI)

ty wiesz swoje ja wiem swoje. ;)

wczoraj rwałem w swojej B7 miske bo robiłem imbusa zeby było duzo miejsca warto odpuscic ławe... inni robia bez bo tez mozna ale... tragicznie to brzmi opuscic ławe- ale to jest kwestia odkrecenia 8 śrub i ładnie przód ławy( ten środek pod łączeniem silnika ze skrzynią) schodzi w dół i miseczkę elegancko wyciągasz i potem bez problemu wkładasz z położonym silikonem.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za info

pękła mi misa przy śrubie do spuszczania oleju jest mała rysa i pojawia się olej ktoś musiał zbyt mocno dokręcić śrubę i pękła

teraz pytanie pospawać stara czy kopić coś takiego NOWA MISA MISKA OLEJU VW PASSAT B5 AUDI A4 1.6 1.9 (2616747674) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. co radzicie?

Ja spawałem i wszystko było ok, najlepiej jak pęknięcie oceni spawacz.

Link to comment
Share on other sites

Powiem Ci tak.

Lepiej założyć dobrze pospawaną oryginalną ( lecz to może kosztować) lub używke w dobrym stanie niż kupowac nową nie oryginalną, ponieważ są dużo cieńsze i mniej wytrzymalsze na jakiekolwiek uszkodzenia. Ja tą co proponujesz odradzam zwłaszcza w tej cenie.

Link to comment
Share on other sites

Potwierdzam, lepsza ori używka lub spawana. W tych z Allegro po drugiej zmianie oleju potrafi się zerwać gwint korka.

Link to comment
Share on other sites

misa pospawana i założona na szczęście pękniecie nie było zbyt duże przy okazji zmienilem olej w skrzyni biegow na nowy CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 mam nadzieje ze dobry dzieki wszystkim za pomoc i porady.

Link to comment
Share on other sites

Ile Cie ta przyjemność kosztowała.

Link to comment
Share on other sites

co do kosztow tak w skrócie spawanie misy 40zl torks 16 20zl roztoczenie pod ten niesczesny bolec w korku spustu oleju ze skrzyni 10 no i olej 29 zl za 0,5L x 5 i to chyba wszystko nie liczac mojej pracy

Link to comment
Share on other sites

2 lata temu też płaciłem 40zł za spawanie także cena normalna, po wymianie oleju w skrzyni inna jazda :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...