Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odczyt błędów po kraksie ale z A6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba pomóc sąsiadowi. Skasowali przód A6 2.5TDI, naprawili to zczytałem błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 907 401 F

Component: 2,5l/4VT EDC 00SG D32

Coding: 01002

Shop #: WSC 02324

2 Faults Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 H

Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10

Coding: 00012

Shop #: WSC 02325

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 820 043 F

Component: A6-Klimavollautomat D55

Coding: 00063

Shop #: WSC 42901

2 Faults Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

31-00 - Open or Short to Ground

01273 - Fresh Air Blower (V2)

17-10 - Control Difference - Intermittent

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 959 655 J

Component: Airbag 7 Audi 0501

Coding: 00106

Shop #: WSC 02324

2 Faults Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 919 880 G

Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D03

Coding: 21060

Shop #: WSC 00001

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0344100

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 962 258 A

Component: Zentralverriegelung D30

Coding: 04672

Shop #: WSC 02324

5 Faults Found:

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01558 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Close (F241)

29-00 - Short to Ground

01557 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Open (F241)

29-00 - Short to Ground

00668 - Supply Voltage Terminal 30

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 907 357

Component: LEUCHTWEITEREGLER D000

Coding: 00005

Shop #: WSC 02324

2 Faults Found:

01538 - Motors for Headlight Range Adjustment (V48) / (V49)

29-00 - Short to Ground

00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76)

31-00 - Open or Short to Ground

End -------------------------------------------------------

---------- Post dopisany at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ----------

Pozwoliłem sobie poszukać znaczenia kodów, ale mało mi one mówią co dalej.

Najpilniejsze rzeczy to świeci kontrolka poduszek (dlaczego błędów stamtąd wykasować się nie da?), jakieś pomarańczowe koło świeci (coś od hamulcy zdaje się), i coś z centralnym porobili, wymienili na koniec baterie w kluczyku i teraz auta zamknąć nie idzie.......

Address 01 -------------------------------------------------------

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) //Przepływomierz masowy powietrza MAF lub VAF (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) //Czujnik temperatury powietrza zasysanego IAT (G42) - wysoka wartość

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 03 -------------------------------------------------------

18265 - Load Signal: Error Message from ECU //Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

00792 - A/C Pressure Switch (F129) //Czujnik (włącznik) ciśnienia środka chłodzącego klimatyzacji

31-00 - Open or Short to Ground

01273 - Fresh Air Blower (V2) //Dmuchawa świeżego powietrza (V2)

17-10 - Control Difference - Intermittent

Address 15 -------------------------------------------------------

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) //Zapalnik bocznej poduszki powietrznej strona kierowcy (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00595 - Crash Data Stored //Zarejestrowane dane powypadkowe

35-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) //Czujnik temperatury zewnętrznej (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 35 -------------------------------------------------------

01366 - Opened Due to Crash Signal //Otwarcie po sygnale zderzenia

35-00 - -

01558 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Close (F241) //Przełącznik kontrolny w zamykaniu DS.-F241 zamknięty

29-00 - Short to Ground

01557 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Open (F241) //Przełącznik kontrolny w zamykaniu DS.-F241 otwarty

29-00 - Short to Ground

00668 - Supply Voltage Terminal 30 //Niskie napięcie zasilania ECM

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00955 - Key 1 //Klucz 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 55 -------------------------------------------------------

01538 - Motors for Headlight Range Adjustment (V48) / (V49) //Napędy regulacji strumienia światła V48/V49

29-00 - Short to Ground

00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76) //Czujnik poziomu pojazdu tylni lewy (G76)

31-00 - Open or Short to Ground

Opublikowano
skasuj to na ubezpieczenie

co? jakie ubezpieczenie?

Opublikowano

może chodzi oto by nie kasować błędów do puki ubezpieczyciel ich nie zobaczy

jak skasowałeś błędy to jakie wracają?

Opublikowano

Błędy wykasowałem i po krótkiej przejażdżce (3km) znowu zczytałem. I wypluło tak:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 907 401 F

Component: 2,5l/4VT EDC 00SG D32

Coding: 01002

Shop #: WSC 02324

2 Faults Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

11-00 - Control Limit Not Reached

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 H

Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10

Coding: 00012

Shop #: WSC 02325

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 820 043 F

Component: A6-Klimavoll

Coding: 00063

Shop #: WSC 42901

Note: Excessive Comm Errors

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 959 655 J

Component: Airbag 7 Audi 0501

Coding: 00106

Shop #: WSC 02324

2 Faults Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 919 880 G

Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D03

Coding: 21060

Shop #: WSC 00001

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0344100

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 962 258 A

Component: Zentralverriegelung D30

Coding: 04672

Shop #: WSC 02324

3 Faults Found:

01558 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Close (F241)

29-00 - Short to Ground

01557 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Open (F241)

29-00 - Short to Ground

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 907 357

Component: LEUCHTWEITEREGLER D000

Coding: 00005

Shop #: WSC 02324

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

sprawdź czy kabel do przepływki jest podpięty

sprawdź czy podłączony jest kabel do czujnika na rurze dolotowej

zrób loga 011, statyczny, basic setting i jak dasz rade dynamiczny

boczna poduszka strona kierowcy jeżeli wybuchła kupić drugą, do czasu kupienia by kontrolka nie raziła i reszta poduszek działała można we wtyczkę od poduszki wsadzić rezystor ~1,5ohm, jak poduszka nie eksplodowała - odłącz klemę + akumulatora, odepnij kabelek od poduszki, psiknij sprajem kontakt do styków i złóż, może rezystancja wróci do normy

595 zarejestrowane dane z wypadku, poszukaj w necie jak to z kasować

pozostałe poszukaj co znaczą dokładnie

Opublikowano

Zanim zaczniesz naprawiac airbag

Wymien sterownik airbag musisz taki kupic

4B0 959 655 J

Naprawa chyba sie nie oplaci nie jest rowniez bezpieczna,bo przy kolejnym wypadku moga poduchy nie odpalic

Dopiero wtedy na ,,odblokowanym'' sterowniku bedzie wiadomo(pokaze prawdziwe błedy) co uleglo uszkodzeniu napinacze pasow czy czujniki zderzen bocznych itp itd.

Moze sie okazac nawet ze teraz masz blad 01217 a wsadzisz dobry sterownik(czysty) i takiego bledu nie bedzie:decayed:

Jezeli instalacja do przeplywki sprawna i sama przeplywka sprawna,to spalony jest bezpiecznik szukaj po kolei(odpowiada on za przeplywke i swiatla wsteczne)taka glupota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...