_Solar_ Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam.Nie wiem czy dobrze umiescilem ten watek w odpowiednim dzaiale ale jak by byly jakies niejasnosci to prosze o przeniesienie.Podlaczylem ostatnio VAGa pod swoja niunie i wyskoczyl mi blad - mianowicie "czujnik wtrysku" wiec tutaj jest oto moje pytanie.Gdzie znajduje sie ten czujnik i jak go rozpoznac?? jak by ktos mogl wrzucic jakies foto byl bym bardzo wdzieczny .Pozdrawiam Solarek4
wojtek2626 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Ale podaj jaki numer był tego czujnika może chodzi o czujnik wzniosu iglicy na wtryskiwaczy nr.3
_Solar_ Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 wyskoczyl mi blad na VAGu 00550 - "czujnik wtrysku" nie wiem gdzie go szukac aby moc go wymienic...
damcio151 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 sprawdź kąt wtrysku , rozrząd , napięcie paska rozrządu i szczelność układu paliwowego ( powietrze w wężykach )
_Solar_ Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 a czy zle ustawiony kat wtrysku moze byc dolegliwoscia mocnego dymiena na zimnym silniku ??
damcio151 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 a czy zle ustawiony kat wtrysku moze byc dolegliwoscia mocnego dymiena na zimnym silniku ?? jasne że tak ... sprawdź wszystko czyli rozrząd i kąt wtrysku
spanky Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 wyskoczyl mi blad na VAGu 00550 - "czujnik wtrysku" nie wiem gdzie go szukac aby moc go wymienic... nic nie wymieniaj .... zrob 000 BS, 004 BS [na jalowym]
_Solar_ Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 hmm...na jalowym koles mi chyba to robil ale nie jestem pewien w takim razie bede musial sie udac do niego jeszcze raz aby podpial mi Vaga.Kolego spanky posiadasz moze Vaga?? jesli tak to moze kiedys bym sie udal do Ciebie to bym sie dowiedzial czegos wiecej na temet mojej niuni
baskecior Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 00550 to błąd regulacji kąta wtrysku. Może być spowodowany fatalnie ustawionym kątem wtrysku, źle złozonym rozrządem lub kłopotami z regulatorem początku wtrysku w pompie wtryskowej. Spanky już napisał co należy przygotować ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się