lukii23 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Siemka, ja mam 1,6 benzyna nowe wisko pompa wody termostat, i tez mam od 93 do nawet 102 i niczym sie nie martwie wszystko z autem jest ok, i nawet juz na to nie patrze, mój mechanik pokazał mi na vag temperature w bmw e36 1,8 temperatura 108 stopni a na zegarach 90 i mowi ze to norma ople mają około 102 i nic sie nie dzieje i nie ma sie co martwic, gdyby 100 było problemem to zegary nie były by do 120 stopni:)
gerlinski Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 U mnie wygląda to tak. Temperatura cieczy chłodzącej-86...87stopni a temp. silnika-90stopni...do 90 nagrzewa się po jakichś 8 kilometrach przy temp. na zewnątrz około-5. Termostat Wahler-sprawuje się bez zarzutu. pozdrawiam)))
scq Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Ustawiasz nawiew na środek dajesz temp na maksa(polecam zrobić po tym jak już zagrzeje sie autko gdyż diesel ciężko łapie temp na postoju.W przegrodzie gdzie masz aku masz dwa węże które wchodzą do kabiny,(na prawo od aku)luzujesz opaskę jednego z nich(nie pamietam którego raczej lewego)do momentu aż pojawi się mały otwór. Dobrze odpowietrzony układ jest wtedy jak nie leci powietrze przez tą dziurke. Pamietaj o dolewaniu płynu. Polecam G12. Nie jak leci powietrze tylko jak pojawi się płyn. Bo powietrze ma zniknąć z układu
wesz82 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Kolega nie zrozumiał,ja napisałem jak NIE leci powietrze:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się