Duch^ Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Auto jest zamulone ciężko jest osiągnąć 4.200 obr a 4.500 graniczy z cudem . Wymieniłem N75 na oryginalny. Czyżby przepływomierz pada? Wyświetla się błąd00527 intake manifold temperature sensor g72 30-00 open or short to b+ . Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Duch^ Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Przepływomierz przemyty czujnik G72 podłączony jazda testowa i logi jutro ---------- Post dopisany 23-09-2012 at 14:36 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 22:28 ---------- Po czyszczeniu przepływomierza i podłączeniu odpiętej wtyczki od g72 Przepływomierz chyba kaput a turbo też dziwnie się rozkręca? Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ---------- żyje ktoś?
vauxhall95 Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 wklej komplet statycznych,bs,dynamicznych i bedzie wiadomo
ciahciah Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 wskazane jest skróć cięglu gruszki turbiny kilka obr przed logami
Duch^ Posted September 24, 2012 Author Posted September 24, 2012 Ok sztanga skrócona a to logi po tym. Grupa 000 nie wiem dlaczego ale jej nie zapisuje być może program mam zły.Kat wtrysku ma 49. NORMALNE: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BASIC SETTINGS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMIC: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- Ktoś coś ciekawego napisze co jest nie tak?
ciahciah Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 w nazwie tematu nie AHU tylko 1Z powinno być skrócenie sztangi pomogło, turbo zaczyna normalnie wstawać, ile obr skróciłeś? później jeszcze się skróci ale to później jak ogarniesz wydech i dolot wymień filtr powietrza i wytnij katalizator jak masz, potem zrób dynamicznego 008 i 011 najlepiej od 1000obr do 4000 wskazane jest też zdemontować kolektor ssący, wyczyścić go w środku czyli wypalić i wyskrobać z wlotów w głowicy scyzorykiem osad, ale demontaż kolektora w 1z to sporo roboty wstępnie powiem że jak nic nie pomoże z wymienionych wyżej zostaje wymiana przwpływki, ale zanim to zrobisz lepiej upewnić się podmieniając na pożyczoną
Duch^ Posted September 25, 2012 Author Posted September 25, 2012 OK kolektor wyczyszczony na glanc ale nie był tak naprawdę mocno brudny normalny przepływ powietrza.. Wyciągnięcie, wyczyszczenie z wypaleniem i założenie zajeło 2.5 godziny więc bez biedy Niedługo podmienię przepływomierz od AFN i zrobię logi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now