Duch^ 3 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Auto jest zamulone ciężko jest osiągnąć 4.200 obr a 4.500 graniczy z cudem . Wymieniłem N75 na oryginalny. Czyżby przepływomierz pada? Wyświetla się błąd00527 intake manifold temperature sensor g72 30-00 open or short to b+ . Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 podmien przeplywomierz od innego AHU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Przepływomierz przemyty czujnik G72 podłączony jazda testowa i logi jutro ---------- Post dopisany 23-09-2012 at 14:36 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 22:28 ---------- Po czyszczeniu przepływomierza i podłączeniu odpiętej wtyczki od g72 Przepływomierz chyba kaput a turbo też dziwnie się rozkręca? Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ---------- żyje ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 wklej komplet statycznych,bs,dynamicznych i bedzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 wskazane jest skróć cięglu gruszki turbiny kilka obr przed logami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Ok sztanga skrócona a to logi po tym. Grupa 000 nie wiem dlaczego ale jej nie zapisuje być może program mam zły.Kat wtrysku ma 49. NORMALNE: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BASIC SETTINGS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMIC: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- Ktoś coś ciekawego napisze co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 w nazwie tematu nie AHU tylko 1Z powinno być skrócenie sztangi pomogło, turbo zaczyna normalnie wstawać, ile obr skróciłeś? później jeszcze się skróci ale to później jak ogarniesz wydech i dolot wymień filtr powietrza i wytnij katalizator jak masz, potem zrób dynamicznego 008 i 011 najlepiej od 1000obr do 4000 wskazane jest też zdemontować kolektor ssący, wyczyścić go w środku czyli wypalić i wyskrobać z wlotów w głowicy scyzorykiem osad, ale demontaż kolektora w 1z to sporo roboty wstępnie powiem że jak nic nie pomoże z wymienionych wyżej zostaje wymiana przwpływki, ale zanim to zrobisz lepiej upewnić się podmieniając na pożyczoną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 OK kolektor wyczyszczony na glanc ale nie był tak naprawdę mocno brudny normalny przepływ powietrza.. Wyciągnięcie, wyczyszczenie z wypaleniem i założenie zajeło 2.5 godziny więc bez biedy Niedługo podmienię przepływomierz od AFN i zrobię logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się