Jump to content
IGNORED

Jakie felgi do opon zimowych?

Recommended Posts

Posted

Witam,

Z uwagi na fakt iż jestem całkiem zielony w tych oznaczeniach prosiłbym o pomoc w kwestii doboru felg do opon zimowych.

Samochodzik A4 B8 2.0 TDI 143 Konie

Celuje w opony w rozmiarze 205/60, specyfikacja samochodu sugeruje dwie poniższe opcje:

1. 205/60 R16 92W

2. 205/60 R16 92H M+S

Czym się różni 1 od 2 i jaką felgę powinienem do tego kupić? Myślę o stalowych na zimę.

Z chęcią przyjmę uwagi odnośnie wyboru rozmiaru opon, z tego co czytałem tutaj na forum zimowe powinny być węższe z uwagi na przyczepność. Szczególnie jeżeli nie jeździmy na 4wd.

Z góry dziękuje za pomoc.

---------- Post dopisany 24-09-2012 at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany 23-09-2012 at 22:58 ----------

Wiszę że nikt nie odpisuje to może uściślę, potrzebuje stalowe felgi do tych opon:

4 opony zimowe Nokian 205/60R16 WR D3 wyprzedaż ! (2627218637) - motoAllegro

Felgi mają tam jakieś oznaczenia, z tego co zauważyłem mam brać:

rozmiar:7.0Jx16

rozstaw śrub:5x112

et: 39

ch:66.5

Tak jak by te oznaczenia coś mi mówiły, lol.

Czy ktoś mi może potwierdzić że to jest to, i że to dobry wybór?

Posted

Rozumiem ze oponki juz kupiles, M+S to oznaczenie zimowek wlasnie ;) 205/60 beda ok, co do felg to szukaj 16 calowych w rozstawie 5x112 i z otworem 66,5 wlasnie (duzo jest felg z otworem 57mm i bedziesz mial klopoty, bo nie wejda na piaste) i z et ok 35-45. Szerokosc mniej wazna, ale zwykle beda wlasnie 7 calowe :wink:

Posted