Jump to content
IGNORED

Padający już trzeci przegub !! POMOCY


Recommended Posts

Posted

Witam!

Więc zacznę od początku. Przy wymianie kompletnego zawieszenie (wahacze lema) mech stwierdził, że mam do wymiany łożysko w jednym kole. Po trzech dniach pojechałem na wymianę łożyska. Po kolenych trzech coś zaczęło stukać, oględziny i co...diagnoza przegub (dodam ze siedział cały czas ori). wymiana na jakiś meteli. Mijają jakieś kolejne 4 może 5 dni...ponownie to samo stukanie...diagnoza kiepski przegub więc wymieniłem na nowy LOBRO (zgodnie z zaleceniami forum).

Teraz minał może jakiś tydzień albo troszkę lepiej i co stuka!! Q..wa mać jak to się nie wqrwić :kwasny:

Panowie co to może być? łożysko, półoś czy co tak męczy te przeguby.

Potzrban pilna pomoc bo auto pojdzie na sprzedaż :wink: bo zaczyna mnie męczyć :whistling:

Posted

Może mechanik źle go montuje?, sam kupujesz przegub czy mechanik,może tańszy od słabszego silnika?

Posted

dobrze jest osadzone lozysko w zwrotnicy ?

Posted
dobrze jest osadzone lozysko w zwrotnicy ?

no właśnie oto jest pytanie ?

A jest taka możliwość ??

Posted

Polak potrafi :grin:

Posted

jest, mógł je zle osadzic albo było wadliwe i teraz kosi przegub

Posted

Panowie a mechanik mi dziś powiedził, że mam pojechać pomierzyć kąt sketku bo możliwe, że któryś wahacz jest wadliwy i to zrywa przegub..jest taka możliwość??

Posted

a ile i jaki smar daje do przegubu

Posted

Zapytaj mechanika czy montując przegub wymienił podkladke talerzową i pierścień ustalajacy, większość wywala nowe i zostawia stary wyrobiony. Przegub tak zamontowany lata na półosi i w efekcie szybko się zużywa.

Posted

kurcze jutro pojadę do mechanika i bede gadał to dam znać co i jak mapet gadał...już mnie uj strzela :kwasny:

Posted

Kolego patrz na rece mechanikowi czy daje smar do przegubu czy do oslony, bo przegub wtedy chodzi na sucho. Mialem juz pare takich przypadków i nie wazne czy to lobro czy cos z dolnej pułki przeguby szczelaly, a co sie okazalo SUPER MECHANICY walili caly smar do oslony:D

Posted
Kolego patrz na rece mechanikowi czy daje smar do przegubu czy do oslony, bo przegub wtedy chodzi na sucho. Mialem juz pare takich przypadków i nie wazne czy to lobro czy cos z dolnej pułki przeguby szczelaly, a co sie okazalo SUPER MECHANICY walili caly smar do oslony:D

smar poszedł i tu i tu..

dziś byłem na pomiarach i wyglada na to, że po wymianie zawiasu przedniego partacz mi ustawiał zbieżność itd, i prawe koło miało pół obrotu kierą wiecej niż lewe...zobaczymy czy po ustawienie pomoże

Posted
Kolego patrz na rece mechanikowi czy daje smar do przegubu czy do oslony, bo przegub wtedy chodzi na sucho. Mialem juz pare takich przypadków i nie wazne czy to lobro czy cos z dolnej pułki przeguby szczelaly, a co sie okazalo SUPER MECHANICY walili caly smar do oslony:D

smar poszedł i tu i tu..

dziś byłem na pomiarach i wyglada na to, że po wymianie zawiasu przedniego partacz mi ustawiał zbieżność itd, i prawe koło miało pół obrotu kierą wiecej niż lewe...zobaczymy czy po ustawienie pomoże

jak to jest możliwe, przecież podczas ustawienia zbieżności powinien ustawić maglownicę na '0''????

Posted

Kudłaty no widzisz jednak jest to możliwe...Polak potrafi :wink:

ja żyje nadzieją, że to jednak to...póki co idzie ku lepszemu (a jeszcze usłyszałem negatywne opinie o warsztacie e którym wstępnie ustawiałem zbieżność co by potwierdzało-bubel)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...