Artur82 Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Witam! Więc zacznę od początku. Przy wymianie kompletnego zawieszenie (wahacze lema) mech stwierdził, że mam do wymiany łożysko w jednym kole. Po trzech dniach pojechałem na wymianę łożyska. Po kolenych trzech coś zaczęło stukać, oględziny i co...diagnoza przegub (dodam ze siedział cały czas ori). wymiana na jakiś meteli. Mijają jakieś kolejne 4 może 5 dni...ponownie to samo stukanie...diagnoza kiepski przegub więc wymieniłem na nowy LOBRO (zgodnie z zaleceniami forum). Teraz minał może jakiś tydzień albo troszkę lepiej i co stuka!! Q..wa mać jak to się nie wqrwić Panowie co to może być? łożysko, półoś czy co tak męczy te przeguby. Potzrban pilna pomoc bo auto pojdzie na sprzedaż bo zaczyna mnie męczyć
waskivw Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Może mechanik źle go montuje?, sam kupujesz przegub czy mechanik,może tańszy od słabszego silnika?
Artur82 Posted September 24, 2012 Author Posted September 24, 2012 dobrze jest osadzone lozysko w zwrotnicy ? no właśnie oto jest pytanie ? A jest taka możliwość ??
Dev Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 jest, mógł je zle osadzic albo było wadliwe i teraz kosi przegub
Artur82 Posted September 25, 2012 Author Posted September 25, 2012 Panowie a mechanik mi dziś powiedził, że mam pojechać pomierzyć kąt sketku bo możliwe, że któryś wahacz jest wadliwy i to zrywa przegub..jest taka możliwość??
waskivw Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Zapytaj mechanika czy montując przegub wymienił podkladke talerzową i pierścień ustalajacy, większość wywala nowe i zostawia stary wyrobiony. Przegub tak zamontowany lata na półosi i w efekcie szybko się zużywa.
Artur82 Posted September 25, 2012 Author Posted September 25, 2012 kurcze jutro pojadę do mechanika i bede gadał to dam znać co i jak mapet gadał...już mnie uj strzela
twix_18 Posted September 26, 2012 Posted September 26, 2012 Kolego patrz na rece mechanikowi czy daje smar do przegubu czy do oslony, bo przegub wtedy chodzi na sucho. Mialem juz pare takich przypadków i nie wazne czy to lobro czy cos z dolnej pułki przeguby szczelaly, a co sie okazalo SUPER MECHANICY walili caly smar do oslony:D
Artur82 Posted September 26, 2012 Author Posted September 26, 2012 Kolego patrz na rece mechanikowi czy daje smar do przegubu czy do oslony, bo przegub wtedy chodzi na sucho. Mialem juz pare takich przypadków i nie wazne czy to lobro czy cos z dolnej pułki przeguby szczelaly, a co sie okazalo SUPER MECHANICY walili caly smar do oslony:D smar poszedł i tu i tu.. dziś byłem na pomiarach i wyglada na to, że po wymianie zawiasu przedniego partacz mi ustawiał zbieżność itd, i prawe koło miało pół obrotu kierą wiecej niż lewe...zobaczymy czy po ustawienie pomoże
kudalty66 Posted September 26, 2012 Posted September 26, 2012 Kolego patrz na rece mechanikowi czy daje smar do przegubu czy do oslony, bo przegub wtedy chodzi na sucho. Mialem juz pare takich przypadków i nie wazne czy to lobro czy cos z dolnej pułki przeguby szczelaly, a co sie okazalo SUPER MECHANICY walili caly smar do oslony:D smar poszedł i tu i tu.. dziś byłem na pomiarach i wyglada na to, że po wymianie zawiasu przedniego partacz mi ustawiał zbieżność itd, i prawe koło miało pół obrotu kierą wiecej niż lewe...zobaczymy czy po ustawienie pomoże jak to jest możliwe, przecież podczas ustawienia zbieżności powinien ustawić maglownicę na '0''????
Artur82 Posted September 28, 2012 Author Posted September 28, 2012 Kudłaty no widzisz jednak jest to możliwe...Polak potrafi ja żyje nadzieją, że to jednak to...póki co idzie ku lepszemu (a jeszcze usłyszałem negatywne opinie o warsztacie e którym wstępnie ustawiałem zbieżność co by potwierdzało-bubel)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now