Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szum wiatru - świszczenie przednie lewe drzwi


peszko

Rekomendowane odpowiedzi

Mam B8 które ma 2 lata i 120 tys km i przy 90-100 km /h już dość słychać swiszczenie wiatru, co z tym zrobić? Czy do wymiany sa uszczelki? ta na drzwiach i ta w nadwoziu? drzwi bardzo lekko sie zamykają (moze jak czesto drzwi były otwierane to uszczelka straciła juz parametry?) przesunałem troszke rygiel by drzwi zamykały sie głębiej ale efekt nie zadawalajacy. Ktoś już rozbierał chyba drzwi bo jest lekko pękniety boczek jak ktos go wyrywał z zaczepów. Czy ktos miał podobny problem, od czego zacząć?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic na to nie wskazuje, ale skoro była tapicerka ściągana to coś mogło być. Może ją sciągnac i obejrzec jak to wyglada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też raczej nie było przygody a powyżej 120/h słyszę gwizdanie z szyby przy kierownicy :/ wkurw.... to jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia...

Jak jest luz na zawiasach a przypuszczalnie jest gdyż ciężkie zamykanie połączone jest przeważnie z ich opadnięciem w wyniku zużycia zawiasów. Regulacja w postaci podkładania jakiś podkładek, przesuwania ramki nic nie daje a jedynie deformuje fabrycznie ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia...

Jak jest luz na zawiasach a przypuszczalnie jest gdyż ciężkie zamykanie połączone jest przeważnie z ich opadnięciem w wyniku zużycia zawiasów. Regulacja w postaci podkładania jakiś podkładek, przesuwania ramki nic nie daje a jedynie deformuje fabrycznie ustawienia.

Zawiasy sprawdzałem są ok, więc przypuszczam, że uszczelka jest już wyrobiona bo mam wklęsłą od drzwi nie wiem czy tak ma być czy musi być wypukła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi wialo od str kierowcy to przesunalem nieco ramke szyby do gory i teraz nawet przy 200 cisza :wink:

Możesz opisac co dokładnie przesunąłeś? Jak widac jest to spotykana przypadłość, ja jeszcze rozbiore drzwi bo jak dla mnie jest za głośno i może nie mam jakiegoś wygłuszenia. Natomiast ten wiatr tak jakby nie była domknięta szyba jak to kolega wyżej ujął w takim aucie "wkur..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to bodaj 4 sruby na torx chyba 30 (2 z przodu i 2 z tylu drzwi), poluzowalem je, kolega uniosl ramke nieco do gory a ja dokrecilem torxy i po robocie, cale 2 minuty :wink: Widze, ze w b6/b7 trzeba sciagac boczek zeby wyciagnac ramke, wiec u Ciebie pewnie tez bedzie podobnie, ten temat moze byc pomocny

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/wymiana-linki-mechanizmie-podnoszenia-przedniej-szyby-fotostory-228991/

generalnie zdejmij boczek i sprawdz ktore sruby trzymaja Ci ramke z szyba, poluzuj je, podnies cala ramke nieco do gory i dokrec :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...