peszko 3 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Mam B8 które ma 2 lata i 120 tys km i przy 90-100 km /h już dość słychać swiszczenie wiatru, co z tym zrobić? Czy do wymiany sa uszczelki? ta na drzwiach i ta w nadwoziu? drzwi bardzo lekko sie zamykają (moze jak czesto drzwi były otwierane to uszczelka straciła juz parametry?) przesunałem troszke rygiel by drzwi zamykały sie głębiej ale efekt nie zadawalajacy. Ktoś już rozbierał chyba drzwi bo jest lekko pękniety boczek jak ktos go wyrywał z zaczepów. Czy ktos miał podobny problem, od czego zacząć? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 A nie było czasem jakieś przygody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peszko 3 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Nic na to nie wskazuje, ale skoro była tapicerka ściągana to coś mogło być. Może ją sciągnac i obejrzec jak to wyglada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoor 1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 u mnie też raczej nie było przygody a powyżej 120/h słyszę gwizdanie z szyby przy kierownicy :/ wkurw.... to jest! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejneken 3 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adus20 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 to ze drzwi wyregulujecie nie zawsze cos dadza, drzwi moga byc odkształcone/ przegiete gora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia... Jak jest luz na zawiasach a przypuszczalnie jest gdyż ciężkie zamykanie połączone jest przeważnie z ich opadnięciem w wyniku zużycia zawiasów. Regulacja w postaci podkładania jakiś podkładek, przesuwania ramki nic nie daje a jedynie deformuje fabrycznie ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejneken 3 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia... Jak jest luz na zawiasach a przypuszczalnie jest gdyż ciężkie zamykanie połączone jest przeważnie z ich opadnięciem w wyniku zużycia zawiasów. Regulacja w postaci podkładania jakiś podkładek, przesuwania ramki nic nie daje a jedynie deformuje fabrycznie ustawienia. Zawiasy sprawdzałem są ok, więc przypuszczam, że uszczelka jest już wyrobiona bo mam wklęsłą od drzwi nie wiem czy tak ma być czy musi być wypukła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 mi wialo od str kierowcy to przesunalem nieco ramke szyby do gory i teraz nawet przy 200 cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peszko 3 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 mi wialo od str kierowcy to przesunalem nieco ramke szyby do gory i teraz nawet przy 200 cisza Możesz opisac co dokładnie przesunąłeś? Jak widac jest to spotykana przypadłość, ja jeszcze rozbiore drzwi bo jak dla mnie jest za głośno i może nie mam jakiegoś wygłuszenia. Natomiast ten wiatr tak jakby nie była domknięta szyba jak to kolega wyżej ujął w takim aucie "wkur..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 U mnie to bodaj 4 sruby na torx chyba 30 (2 z przodu i 2 z tylu drzwi), poluzowalem je, kolega uniosl ramke nieco do gory a ja dokrecilem torxy i po robocie, cale 2 minuty Widze, ze w b6/b7 trzeba sciagac boczek zeby wyciagnac ramke, wiec u Ciebie pewnie tez bedzie podobnie, ten temat moze byc pomocny http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/wymiana-linki-mechanizmie-podnoszenia-przedniej-szyby-fotostory-228991/ generalnie zdejmij boczek i sprawdz ktore sruby trzymaja Ci ramke z szyba, poluzuj je, podnies cala ramke nieco do gory i dokrec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się