peszko Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Mam B8 które ma 2 lata i 120 tys km i przy 90-100 km /h już dość słychać swiszczenie wiatru, co z tym zrobić? Czy do wymiany sa uszczelki? ta na drzwiach i ta w nadwoziu? drzwi bardzo lekko sie zamykają (moze jak czesto drzwi były otwierane to uszczelka straciła juz parametry?) przesunałem troszke rygiel by drzwi zamykały sie głębiej ale efekt nie zadawalajacy. Ktoś już rozbierał chyba drzwi bo jest lekko pękniety boczek jak ktos go wyrywał z zaczepów. Czy ktos miał podobny problem, od czego zacząć? 1
peszko Posted September 27, 2012 Author Posted September 27, 2012 Nic na to nie wskazuje, ale skoro była tapicerka ściągana to coś mogło być. Może ją sciągnac i obejrzec jak to wyglada?
gregoor Posted September 27, 2012 Posted September 27, 2012 u mnie też raczej nie było przygody a powyżej 120/h słyszę gwizdanie z szyby przy kierownicy :/ wkurw.... to jest!
hejneken Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia...
Guest adus20 Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 to ze drzwi wyregulujecie nie zawsze cos dadza, drzwi moga byc odkształcone/ przegiete gora
rikardo Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia... Jak jest luz na zawiasach a przypuszczalnie jest gdyż ciężkie zamykanie połączone jest przeważnie z ich opadnięciem w wyniku zużycia zawiasów. Regulacja w postaci podkładania jakiś podkładek, przesuwania ramki nic nie daje a jedynie deformuje fabrycznie ustawienia.
hejneken Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Też mam tak w swojej B5 i nie wiem co jest przyczyną, wyregulowałem trochę drzwi bo się ciężko zamykały, teraz jest trochę lepiej ale powyżej 140 tragedia... Jak jest luz na zawiasach a przypuszczalnie jest gdyż ciężkie zamykanie połączone jest przeważnie z ich opadnięciem w wyniku zużycia zawiasów. Regulacja w postaci podkładania jakiś podkładek, przesuwania ramki nic nie daje a jedynie deformuje fabrycznie ustawienia. Zawiasy sprawdzałem są ok, więc przypuszczam, że uszczelka jest już wyrobiona bo mam wklęsłą od drzwi nie wiem czy tak ma być czy musi być wypukła.
clinque Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 mi wialo od str kierowcy to przesunalem nieco ramke szyby do gory i teraz nawet przy 200 cisza
peszko Posted October 3, 2012 Author Posted October 3, 2012 mi wialo od str kierowcy to przesunalem nieco ramke szyby do gory i teraz nawet przy 200 cisza Możesz opisac co dokładnie przesunąłeś? Jak widac jest to spotykana przypadłość, ja jeszcze rozbiore drzwi bo jak dla mnie jest za głośno i może nie mam jakiegoś wygłuszenia. Natomiast ten wiatr tak jakby nie była domknięta szyba jak to kolega wyżej ujął w takim aucie "wkur..."
clinque Posted October 3, 2012 Posted October 3, 2012 U mnie to bodaj 4 sruby na torx chyba 30 (2 z przodu i 2 z tylu drzwi), poluzowalem je, kolega uniosl ramke nieco do gory a ja dokrecilem torxy i po robocie, cale 2 minuty Widze, ze w b6/b7 trzeba sciagac boczek zeby wyciagnac ramke, wiec u Ciebie pewnie tez bedzie podobnie, ten temat moze byc pomocny http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/wymiana-linki-mechanizmie-podnoszenia-przedniej-szyby-fotostory-228991/ generalnie zdejmij boczek i sprawdz ktore sruby trzymaja Ci ramke z szyba, poluzuj je, podnies cala ramke nieco do gory i dokrec
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now