egon@ 1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Czy po wymianie sprężyn i amortyzatorów gwintowanych, przód i tył na oryginalny zestaw będzie trzeba ustawiać zbieżność na nowo, czy można tak jeździć ze spokojną głową ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 jak nic nie będziesz robił z drążkami kierowniczymi to nic nie trzeba ustawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david. 0 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 jedz przynajmniej sprawdzic. U mnie po wymianie samych amorow trzeba bylo na nowo ustawic. A gdyby chodzilo o same drazki to by z tylu nie bylo regulacji - mamy zbierznosc i pochylenie kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Sworznie wahacze sa mocowane na stale, wiec pochylenia kola nie ustawia sie jako takiego. Mozesz sanki przesuwac, ale ma to wplyw na oba kola jednoczesnie, wiec zmiana z jednej strony powoduje rowniez zmiane z drugiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 no właśnie zastanawiało mnie to gdzie tam się ustawia ten kąt pochylenia koła bo nie przypominam sobie żeby tam coś się ustawiało chyba że jest jakaś regulacja przy mocowaniu wahacza do sanek bo przy sworzniu nic tam się nie reguluje ja zmieniałem zawias i zbieżności nie ustawiałem i wszystko gra ale nie wiem jak jest w quattro w tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 dla spokoju jedz na sprawdzenie,u mnie odwrotna sytuacja z 1BA na gwint czyli o ok.3,5cm w dół i niestety po ok.1500km dwie przednie gumy po zewnętrznej się lekko przycięły,po wizycie na geometrii 3D wyszła mała zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Koledzy dołączę się po wymianie lewego wahacza (banana) przy skręcie na maksa w lewo jak i w prawo widzę jak tnie zewnątrz opony czyli tak jakby był zbieżny czy to możliwe że zbieżność się przestawiła? Dodam że w jeździe na wprost nie wyczuwam jakiegoś dziwnego zachowania. Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się