onion007 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Witam, sprawa wygląda tak. Postanowiłem zajrzeć pod maskę po dłuższej przerwie, i zastałem prawie pusty zbiornik płynu chłodniczego, natomiast poziom oleju jest na max, zalewałem pomiędzy min a max. Gdzie może być nieszczelność? Dodam że nie widać żadnych wycieków plam itp...
onion007 Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 Brzmi groźnie:/ czyli pół silnika do rozebrania? Ile mnie wiecej będzie mnie to kosztowało?
Andrew7771 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Niekoniecznie uszczelka, w oleju może też skraplać sie woda, niedopalone paliwo może też tam sie zbierać, a jak to po dłuższej przerwie to możliwe. A płyn .. może gdzieś jest jakis niewielki wyciek. Ja miałem w trójniku za głowicą wyciek, też myślałem że padła uszczelka, ale na szczęscie zlokalizowałem ten wyciek, i kamień z serca spadł. Dolej płynu, pojeździj i kontroluj stan płynu, przy czym gdy będzie malał, sprawdzaj poziom oleju
bediks Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Uszczelkę na samym końcu, taniej sprawdzić najpierw chłodnice oleju bo tam też się płyny mieszać mogą, ja tak miałem, uszczelka była ok, a pływa Ci kolego olej w płynie?
onion007 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 Nie nie , oleju w płynie nie ma. Jeszcze raz pozaglądam z każdej strony może gdzieś cięknie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się