Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie dość,że robi się ciekawie to jeszcze jedzie po tym bez porównania. Najbliżej i najbardziej ogarniętego gościa masz w genowefie " GENOWEFA GARAGE" I w okolicach turku też słyszałem,że jest.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widzę,że zrabowałeś bank skoro się tak powodzi haha :naughty:

Opublikowano

Moge ci juz napisac co Ci powie Krzysiek z Genowefy :)

Koło Turku to wlasnie Genowefa.

A i jeszcze mam gościa z GekonGarage ale jak swap itp to Genowefa.

Ok odprezysz silnik i co sie stanie ze bedzie 170KM ? To nie takie proste w wolnossącym.

Opublikowano (edytowane)

Jestem laikiem w tych sprawach, wiem tyle co przeczytałem. Co powie?

Odprężyć to jak do większej turbiny. Doprezyc chce i co za tym idzie opóźnić będzie trzeba zapłon. Dużym plusem jest czujnik pizoelektryczny spalania stukowego automatycznie opóźnia on zapłon. Normalnie na 91/95 silnik jest przystosowany więc na 98 będzie chodził

Moge ci juz napisac co Ci powie Krzysiek z Genowefy :)

Koło Turku to wlasnie Genowefa.

A i jeszcze mam gościa z GekonGarage ale jak swap itp to Genowefa.

Ok odprezysz silnik i co sie stanie ze bedzie 170KM ? To nie takie proste w wolnossącym.

Żona będzie zdawać na prawko, chcę jej wyszykowac audice po woli. Ja w Finlandii mam rower :) Zrobiłem ile mogłem z jej łaknieniem na olej i nie ubywa go na trasach, w mieście ubywa. Silnik niedogrzany i są efekty. Właśnie po mieście żona będzie jeździć więc seryjne tłoki Mahle trzeba wywalić (po remontach ludzią też bierze olej) i włożyć coś lepszego. A jeśli już pakować nowe to dlaczego nie doprezajace i nie wykrzesać trochę mocy? Ok 195 nm d*py nie urywa

Widzę,że zrabowałeś bank skoro się tak powodzi haha :naughty:

Ludzie doprezaja silniki mocniej niż 12.3 i jeżdżą, panuje ogólny mit że skraca to żywotność silnika. Turbina też dopreza silnik i nic się nie dzieje

Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

Jestem laikiem w tych sprawach, wiem tyle co przeczytałem. Co powie?

Odprężyć to jak do większej turbiny. Doprezyc chce i co za tym idzie opóźnić będzie trzeba zapłon. Dużym plusem jest czujnik pizoelektryczny spalania stukowego automatycznie opóźnia on zapłon. Normalnie na 91/95 silnik jest przystosowany więc na 98 będzie chodził

Moge ci juz napisac co Ci powie Krzysiek z Genowefy :)

Koło Turku to wlasnie Genowefa.

A i jeszcze mam gościa z GekonGarage ale jak swap itp to Genowefa.

Ok odprezysz silnik i co sie stanie ze bedzie 170KM ? To nie takie proste w wolnossącym.

Żona będzie zdawać na prawko, chcę jej wyszykowac audice po woli. Ja w Finlandii mam rower :) Zrobiłem ile mogłem z jej łaknieniem na olej i nie ubywa go na trasach, w mieście ubywa. Silnik niedogrzany i są efekty. Właśnie po mieście żona będzie jeździć więc seryjne tłoki Mahle trzeba wywalić (po remontach ludzią też bierze olej) i włożyć coś lepszego. A jeśli już pakować nowe to dlaczego nie doprezajace i nie wykrzesać trochę mocy? Ok 195 nm d*py nie urywa

Widzę,że zrabowałeś bank skoro się tak powodzi haha :naughty:

Ludzie doprezaja silniki mocniej niż 12.3 i jeżdżą, panuje ogólny mit że skraca to żywotność silnika. Turbina też dopreza silnik i nic się nie dzieje

Finlandii to my się możemy sebuś napić. To wyjechałeś już ?

Opublikowano

Jestem laikiem w tych sprawach, wiem tyle co przeczytałem. Co powie?

Odprężyć to jak do większej turbiny. Doprezyc chce i co za tym idzie opóźnić będzie trzeba zapłon. Dużym plusem jest czujnik pizoelektryczny spalania stukowego automatycznie opóźnia on zapłon. Normalnie na 91/95 silnik jest przystosowany więc na 98 będzie chodził

Moge ci juz napisac co Ci powie Krzysiek z Genowefy :)

Koło Turku to wlasnie Genowefa.

A i jeszcze mam gościa z GekonGarage ale jak swap itp to Genowefa.

Ok odprezysz silnik i co sie stanie ze bedzie 170KM ? To nie takie proste w wolnossącym.

Żona będzie zdawać na prawko, chcę jej wyszykowac audice po woli. Ja w Finlandii mam rower :) Zrobiłem ile mogłem z jej łaknieniem na olej i nie ubywa go na trasach, w mieście ubywa. Silnik niedogrzany i są efekty. Właśnie po mieście żona będzie jeździć więc seryjne tłoki Mahle trzeba wywalić (po remontach ludzią też bierze olej) i włożyć coś lepszego. A jeśli już pakować nowe to dlaczego nie doprezajace i nie wykrzesać trochę mocy? Ok 195 nm d*py nie urywa

Widzę,że zrabowałeś bank skoro się tak powodzi haha :naughty:

Ludzie doprezaja silniki mocniej niż 12.3 i jeżdżą, panuje ogólny mit że skraca to żywotność silnika. Turbina też dopreza silnik i nic się nie dzieje

Tak jak Ci pisałem to jest modyfikacja na 7-10 tysięcy i nie bedzie tych koni.

Jak masz hajs to 1.8t w Genowefie.

Opublikowano
Finlandii to my się możemy sebuś napić. To wyjechałeś już ?

Bilet zabukowany od 2 tygodni, wylatuje 23 maja.

7-10 tyś to za drogo. Mam gościa co bardzo tanio wpakuje mi tłoki. Może by sam dół rozebrać i od miski dojść? Dało by radę? Było by widać w jakim stanie są cylindry. Oleju nie ubywa juz na trasach więc powinien być zdrowy. Jedynie strojenie - ile kosztuje taka usługa?

(poprawka)

Alt ma sprezanie 10.3

Wossner 12.3

Silnik 20v, 5 zaworów na cylinder - mapowanie pewnie za wiele nie da.

Opublikowano

Ta cena to orientacyjna na to by tam w ogole moc wzrosła... Pomijam tłoki.

Poczytaj sobie o zwiekszaniu mocy w silniku wolnossacym.

Opublikowano

Jak już elektryczna to indukcyjna mniej pobiera prądu i szybciej grzeje. Popytaj w sklepie. Mniej obciążyć instalacje jak podłączyć dwie lub trzy fazy. Ale jak masz tylko jedną to też można. Najwyżej bezpiecznik większy wstawić.

L - FAZA

N - ZERO

Żółto zielony - ochronne uziemienie

Kabel conajmniej 2,5

Opublikowano

Generalnie przy tym modelu jest 230V ale zabezpieczenia wymagane to 3 x 16A, a indukcja trochę droga w zakupie a budżet napięty jak bycze worki

Opublikowano

Jeśli już masz upatrzona i ma tylko taką możliwość to w skrzynce 3x20A bezpieczniki i kabel 5x2.5 do kuchenki. Problem się pojawi jak masz tylko jednofazowy licznik z bezpiecznikiem 25A.

Gazowa kuchenka jest dużo tańsza w eksploatacji, jeśli fundusze teraz masz ograniczone to turystyczna 3 palnikowa kosztuje 80-100zl a butle to gdzieś załatwisz. Fundusze będą to sobie zmienisz. Przestraszysz się jak rachunek przyjdzie. W wieżowcu jest się skazanym na elektryczną

Opublikowano

No rozważam też gazową tylko że butla zabiera szafkę, generalnie cały czas używam gazowej, a licznik jednofazowy z możliwością zmiany ale to znowu koszty ehh biednemu stale wiatr w oczy

Opublikowano

Mieszkałem w wieżowcu i jak przyszedł rachunek ponad 300 zł za prąd to się zdziwiłem. Był dwu taryfowy licznik i gotując obiad od 15-17 miesciłem się w tańszej taryfie. Ale to o kant d*py rozbić. Narazie sam mam przenośną 3 palnikową kuchenkę i śmiało daje ona radę. Jak zawioze butle na autogaz to mi 20 litrów wejdzie i spokój na 3 miesiące :) 40 zł

Opublikowano (edytowane)

Fatboy zadzwoń do mnie wieczorem, moge ci nawet podbić podlaczenie bo 1 ze to moja firma zapomniałeś ze kierownikiem sklepu jestem? , 2 mam uprawnienia jestem gazownikiem i elektrykiem :), 3 cos ci tam doradzę i opowiem bo na tym sprzęcie zęby zjadłem.

Edytowane przez darek995
Opublikowano

O widzisz, na forum jak w rodzinie :)

Opublikowano

Fatboy zadzwoń do mnie wieczorem, moge ci nawet podbić podlaczenie bo 1 ze to moja firma zapomniałeś ze kierownikiem sklepu jestem? , 2 mam uprawnienia jestem gazownikiem i elektrykiem :), 3 cos ci tam doradzę i opowiem bo na tym sprzęcie zęby zjadłem.

Spodziewaj się telefonu [emoji3]
Opublikowano

Powitać panowie. :hi: Panowie co sadzicie o przewodach magne marelli i świecach beru?

Opublikowano

Beru to dobra niemiecka firma, w megane oryginalne cewki zapłonu wytrzymały 30 tyś. Po wymianie na beru - dożywotnio :)

A mówią że zamienniki są gorszej jakości...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...