Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Tydzień za kostka czekać :kwasny::wallbash:

I dawca też sie znalazł ale 1.8T :facepalm: ehhh czekamy dalej moze coś sie trafi :jerk:

To kostkę zamówiłeś z Bangladeszu ? :facepalm:mówiłem jedź na szrot

no tak bo mam 20 pinową :decayed:

dam mu zarobić niech koleś na mleko ma :naughty:

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

AUDI A4 B5 sedan 1.8T (3885033666) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. klubowa ciekawie zderzak wymodzony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no tak bo mam 20 pinową :decayed:

z tego co pamiętam kostkę pod FIS to 16 pinowa:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika

ten co mi linka wyslałes wtedy

to go odrazu wziąłem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika

ten co mi linka wyslałes wtedy

to go odrazu wziąłem :naughty:

A nie masz od jakiegos lifta ?

Jak masz dawce 1.8t to bierz i laduj do siebie, pomoge ci zapiac 200KM :)

A ja jestem pod udanych zakupach do audi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dawce 1.8t to bierz i laduj do siebie, pomoge ci zapiac 200KM :)

To ja też poproszę te 200KM :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche gratow trzeba zebrac :)

Hehe wiem, wiem. Temat przestudiowałem i generalnie plany jakieś tam na przyszłość są, ale powoli. W 200KM raczej celować nie będę ale może coś koło 180KM. Najpierw muszę ogarnąć LPG bo w chwili obecnej bark zapasu wydajności reduktora więc on idzie na pierwszy ogień. Wtryski jeszcze zobaczymy. Teoretycznie miedzi nie muszę zmieniać. Potem boost dla kontroli, FMIC "dla wyglądu" i będę zastanawiał się nad turbo choć moje do tych mocy powinno styknąć. No i soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche gratow trzeba zebrac :)

Hehe wiem, wiem. Temat przestudiowałem i generalnie plany jakieś tam na przyszłość są, ale powoli. W 200KM raczej celować nie będę ale może coś koło 180KM. Najpierw muszę ogarnąć LPG bo w chwili obecnej bark zapasu wydajności reduktora więc on idzie na pierwszy ogień. Wtryski jeszcze zobaczymy. Teoretycznie miedzi nie muszę zmieniać. Potem boost dla kontroli, FMIC "dla wyglądu" i będę zastanawiał się nad turbo choć moje do tych mocy powinno styknąć. No i soft.

Do 180 turbo styknie na spokojnie seryjne potem juz cos lepszego k03s. Reduktor u kumpla ogarnia 170KM a jest nim ac r01 turbo. Zreszta ma taki reduktor u siebie scq. A fimc lepiej miec bo w zime ok ale w lato po miescie nie ogarnia i auto traci moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche gratow trzeba zebrac :)

Hehe wiem, wiem. Temat przestudiowałem i generalnie plany jakieś tam na przyszłość są, ale powoli. W 200KM raczej celować nie będę ale może coś koło 180KM. Najpierw muszę ogarnąć LPG bo w chwili obecnej bark zapasu wydajności reduktora więc on idzie na pierwszy ogień. Wtryski jeszcze zobaczymy. Teoretycznie miedzi nie muszę zmieniać. Potem boost dla kontroli, FMIC "dla wyglądu" i będę zastanawiał się nad turbo choć moje do tych mocy powinno styknąć. No i soft.

Do 180 turbo styknie na spokojnie seryjne potem juz cos lepszego k03s. Reduktor u kumpla ogarnia 170KM a jest nim ac r01 turbo. Zreszta ma taki reduktor u siebie scq. A fimc lepiej miec bo w zime ok ale w lato po miescie nie ogarnia i auto traci moc.

Co do reduktora to u mnie siedzi Zavoli N do 150PS. Generalnie ogarniał ale po 70tyś wymagał już czyszczenia bo przy wyższych obrotach przerzucał na PB. Teraz muszę mu chyba podnieść jeszcze trochę ciśnienie bo nie regulowałem go po czyszczeniu a czuć że przy bucie brakuje "pary" :decayed: Jeżdżę po Pozku to jakoś nie mam motywacji żeby do niego usiąść. Ale i tak będę zmieniał na S do 200PS żeby miał zapas.

FMIC to wiem. Znam ból kotła pod maską. Wcześniej jeździłem A80 1,6TD lekko skręconym to wiem co to znaczy utrata mocy w upały. Jak auto postało na 30C upale to zanim trochę go nie przechłodziłem to była masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika

ten co mi linka wyslałes wtedy

to go odrazu wziąłem :naughty:

A nie masz od jakiegos lifta ?

Jak masz dawce 1.8t to bierz i laduj do siebie, pomoge ci zapiac 200KM :)

A ja jestem pod udanych zakupach do audi :)

Szukam v6 :) co za graty prezes kupiłeś pochwal się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Le skóra :) dałem juz info w temacie :)

To gitara:)

I kostka juz jest :decayed: Arku kiedy masz czas czy grafik długi masz :naughty:

---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ----------

Najbliższy spot:

19.01.2014

Parking FERIO

ALE GODZ BRAK :whistling::co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos ze slupcy kabel vag?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...