Michu B5 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Tydzień za kostka czekać I dawca też sie znalazł ale 1.8T ehhh czekamy dalej moze coś sie trafi To kostkę zamówiłeś z Bangladeszu ? :facepalm:mówiłem jedź na szrot no tak bo mam 20 pinową dam mu zarobić niech koleś na mleko ma ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ---------- AUDI A4 B5 sedan 1.8T (3885033666) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. klubowa ciekawie zderzak wymodzony
Artur25 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 2,4 V6 albo wsadz tam 2.8 i tez bedzie dobrze latać
Arkadiush Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 no tak bo mam 20 pinową z tego co pamiętam kostkę pod FIS to 16 pinowa:whistling:
Arkadiush Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 http://s28.postimg.org/7teet4bax/201401121327.jpgluknij na to Arku dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika
Michu B5 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 http://s28.postimg.org/7teet4bax/201401121327.jpgluknij na to Arku dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika ten co mi linka wyslałes wtedy to go odrazu wziąłem
darek995 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 http://s28.postimg.org/7teet4bax/201401121327.jpgluknij na to Arku dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika ten co mi linka wyslałes wtedy to go odrazu wziąłem A nie masz od jakiegos lifta ? Jak masz dawce 1.8t to bierz i laduj do siebie, pomoge ci zapiac 200KM A ja jestem pod udanych zakupach do audi
Labiel Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jak masz dawce 1.8t to bierz i laduj do siebie, pomoge ci zapiac 200KM To ja też poproszę te 200KM
Labiel Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Troche gratow trzeba zebrac Hehe wiem, wiem. Temat przestudiowałem i generalnie plany jakieś tam na przyszłość są, ale powoli. W 200KM raczej celować nie będę ale może coś koło 180KM. Najpierw muszę ogarnąć LPG bo w chwili obecnej bark zapasu wydajności reduktora więc on idzie na pierwszy ogień. Wtryski jeszcze zobaczymy. Teoretycznie miedzi nie muszę zmieniać. Potem boost dla kontroli, FMIC "dla wyglądu" i będę zastanawiał się nad turbo choć moje do tych mocy powinno styknąć. No i soft.
darek995 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Troche gratow trzeba zebrac Hehe wiem, wiem. Temat przestudiowałem i generalnie plany jakieś tam na przyszłość są, ale powoli. W 200KM raczej celować nie będę ale może coś koło 180KM. Najpierw muszę ogarnąć LPG bo w chwili obecnej bark zapasu wydajności reduktora więc on idzie na pierwszy ogień. Wtryski jeszcze zobaczymy. Teoretycznie miedzi nie muszę zmieniać. Potem boost dla kontroli, FMIC "dla wyglądu" i będę zastanawiał się nad turbo choć moje do tych mocy powinno styknąć. No i soft. Do 180 turbo styknie na spokojnie seryjne potem juz cos lepszego k03s. Reduktor u kumpla ogarnia 170KM a jest nim ac r01 turbo. Zreszta ma taki reduktor u siebie scq. A fimc lepiej miec bo w zime ok ale w lato po miescie nie ogarnia i auto traci moc.
Labiel Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Troche gratow trzeba zebrac Hehe wiem, wiem. Temat przestudiowałem i generalnie plany jakieś tam na przyszłość są, ale powoli. W 200KM raczej celować nie będę ale może coś koło 180KM. Najpierw muszę ogarnąć LPG bo w chwili obecnej bark zapasu wydajności reduktora więc on idzie na pierwszy ogień. Wtryski jeszcze zobaczymy. Teoretycznie miedzi nie muszę zmieniać. Potem boost dla kontroli, FMIC "dla wyglądu" i będę zastanawiał się nad turbo choć moje do tych mocy powinno styknąć. No i soft. Do 180 turbo styknie na spokojnie seryjne potem juz cos lepszego k03s. Reduktor u kumpla ogarnia 170KM a jest nim ac r01 turbo. Zreszta ma taki reduktor u siebie scq. A fimc lepiej miec bo w zime ok ale w lato po miescie nie ogarnia i auto traci moc. Co do reduktora to u mnie siedzi Zavoli N do 150PS. Generalnie ogarniał ale po 70tyś wymagał już czyszczenia bo przy wyższych obrotach przerzucał na PB. Teraz muszę mu chyba podnieść jeszcze trochę ciśnienie bo nie regulowałem go po czyszczeniu a czuć że przy bucie brakuje "pary" Jeżdżę po Pozku to jakoś nie mam motywacji żeby do niego usiąść. Ale i tak będę zmieniał na S do 200PS żeby miał zapas. FMIC to wiem. Znam ból kotła pod maską. Wcześniej jeździłem A80 1,6TD lekko skręconym to wiem co to znaczy utrata mocy w upały. Jak auto postało na 30C upale to zanim trochę go nie przechłodziłem to była masakra.
darek995 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Tym bardziej ze jedzisz po mieście to ic wymagany u mnie w v6 siedzi kme Gold.
Michu B5 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 http://s28.postimg.org/7teet4bax/201401121327.jpgluknij na to Arku dziwne ja mam 16 pinowa:whistling:może inny typ licznika ten co mi linka wyslałes wtedy to go odrazu wziąłem A nie masz od jakiegos lifta ? Jak masz dawce 1.8t to bierz i laduj do siebie, pomoge ci zapiac 200KM A ja jestem pod udanych zakupach do audi Szukam v6 co za graty prezes kupiłeś pochwal się
darek995 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Le skóra dałem juz info w temacie
Michu B5 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Le skóra dałem juz info w temacie To gitara:) I kostka juz jest Arku kiedy masz czas czy grafik długi masz ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ---------- Najbliższy spot: 19.01.2014 Parking FERIO ALE GODZ BRAK
slo Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Ma ktos ze slupcy kabel vag? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Michu B5 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Ma ktos ze slupcy kabel vag?Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka fatboy500 chyba ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się