P1RAT Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Zróbcie tak,żeby jakieś foto raz wyszło normalne Pany mam małe pytanko czy jak kupię pompkę z zakodowanym pilotem Scyzor to po zamianie za moją obecną i podłączeniu pilot będzie działał od razu czy trzeba jakoś kodować od nowa itp ? jak to wygląda.
fatboy Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Zróbcie tak,żeby jakieś foto raz wyszło normalne Pany mam małe pytanko czy jak kupię pompkę z zakodowanym pilotem Scyzor to po zamianie za moją obecną i podłączeniu pilot będzie działał od razu czy trzeba jakoś kodować od nowa itp ? jak to wygląda. Powinno działać o ile brak prądu nie rozkodowal
P1RAT Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Ale zakodowanie nie jest trudne bo chyba coś pod stacyjką się koduje ?
fatboy Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Najlepiej vagiem ale tak też można gdzieś jest opis
P1RAT Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 No ok a swoją drogą nie wiecie czy u was na szrocie mają może polifta albo przedlifta z polifta potrzebna mi osłona kierownicy a z przedlifta ta ramka climatronika u mnie jest w drewnie a chcę zamienić na szarą
fatboy Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Narazie nic nie mają pisz do ŁYSY44 ma dużo klamotow
P1RAT Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Narazie nic nie mają pisz do ŁYSY44 ma dużo klamotow Haha ja właśnie u niego byłem i teraz tak patrzę,że od niego kupiłem taśmę od polifta i cały układ z dużym wieloklinem .
Michu B5 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Pany jakie polecacie tarcze i klocki bo niestety nowe klocki po 2 latach sie skaczyły i tarcze troszke słychać przy hamowaniu 288 czy wieksze nacinane czy wiecrone przy 312 wejdzie felga 15
fatboy Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Pany jakie polecacie tarcze i klocki bo niestety nowe klocki po 2 latach sie skaczyły i tarcze troszke słychać przy hamowaniu 288 czy wieksze nacinane czy wiecrone przy 312 wejdzie felga 15 dużo ludzi kładzie ferrodo ja mam arek ma i hamuje a przy 312 min 16'
Michu B5 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Pany jakie polecacie tarcze i klocki bo niestety nowe klocki po 2 latach sie skaczyły i tarcze troszke słychać przy hamowaniu 288 czy wieksze nacinane czy wiecrone przy 312 wejdzie felga 15 dużo ludzi kładzie ferrodo ja mam arek ma i hamuje a przy 312 min 16' to zostajemy przy ori bo mam nowe 15 zima wiec 300 niee zapodam dzia WODZU
fatboy Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Ale zakodowanie nie jest trudne bo chyba coś pod stacyjką się koduje ? tu masz ale bez wymiany kolumny w google poszukaj albo pytanie w dziale układ kierowniczy http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-wymiana-kierownicy-liftingowa-czteroramienna-107806/ ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- Pany jakie polecacie tarcze i klocki bo niestety nowe klocki po 2 latach sie skaczyły i tarcze troszke słychać przy hamowaniu 288 czy wieksze nacinane czy wiecrone przy 312 wejdzie felga 15 dużo ludzi kładzie ferrodo ja mam arek ma i hamuje a przy 312 min 16' to zostajemy przy ori bo mam nowe 15 zima wiec 300 niee zapodam dzia WODZU
darek995 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Ja mam ferodo cały zestaw ferodo premier . Klocki + tacze 288 wentyl. A ty nad 312 sie zastanów bo przod podejdzie ale z tylu w osce juz nic nie zrobisz.
Michu B5 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Ja mam ferodo cały zestaw ferodo premier . Klocki + tacze 288 wentyl. A ty nad 312 sie zastanów bo przod podejdzie ale z tylu w osce juz nic nie zrobisz. Narazie przod mam do wymiany ale przy 288 zostane a wentylowane podejda zaciskow nie musze zminiac cos mi mechas mowil bo zwykle mam tarcze:whistling:
Arkadiush Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Ja mam ferodo cały zestaw ferodo premier . Klocki + tacze 288 wentyl. A ty nad 312 sie zastanów bo przod podejdzie ale z tylu w osce juz nic nie zrobisz. Narazie przod mam do wymiany ale przy 288 zostane a wentylowane podejda zaciskow nie musze zminiac cos mi mechas mowil bo zwykle mam tarcze:whistling: Nie wiem czy Ty masz 288 bardziej w ADR występowały. 280 a do 288 musisz zmieniać. Jarzma. Itp
Michu B5 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 No czy 280 8 w ta czy w ta nie robi roznicy Cycu:naughty: ominie Cie polo tv:kox:
slo Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Da rade ktos z vagiem zczytac bledy u mnie? Pilne Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się